Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pocketpc: Agenda Compress day view zoals bij palm?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:48
Ik mis in de pocketpc iets wat ik bij palm altijd zo handig vind. In de agenda heeft de palm de optie compress day view. Als je smiddags tussen 12.00 en 17.00 geen afspraken hebt maar sochtends en savonds wel dan worden niet alle uren tussen 12 en 17 weergegeven. Zo zie je dus op één scherm alle afspraken van de hele dag (ochtend en avond).

Bij de pocketpc scroll ik nu de hele tijd. Je ziet of de ochtend, of de avond. heeft de pocketpc ook een dergelijke optie? Of zijn er tools die het kunnen?

Ik heb iets gevonden wat alle komende afspraken weergeeft, maar daar kan je weer niet snel een nieuwe tussen proppen. Ik hoop dat iemand iets weet.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

-edit- laat maar -edit- :D

[ Voor 93% gewijzigd door Stereotomy op 19-03-2005 13:22 ]

Alors.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Pocket Informant soms?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Yep,

Er zijn verschillende pm vervangers voor de standaard agenda in de PPC. Probeer er een paar zou ik zeggen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
In Pocket Informant zit deze feature niet.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:48
pocket informant had ik al eens bekeken maar vond ik 'overkill'. Ik zoek geen toeters en bellen, wel meer overzicht.
Pagina: 1