Toon posts:

[MP3 spelers]Kun je daar alle soorten data op kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde onderlaatst dat niet alle mp3 spelers als USB sticks te gebruiken zijn, klopt dat? Lijkt me sterk. Want een mp3 speler wordt gewoon als verwisselbare hd herkend. Zou je toch gewoon alle soorten bestanden van alle soorten extensies op moeten kunnen slaan? Wat kan wel en wat niet? Wie kan mij helpen?

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35
als een MP3 speler als externe HD wordt gezien.. dan kan er alles op gezet worden.

Moet je middels speciale software je liedjes uploaden, dán is het geen externe HD, en kun je dus ook niet alles erop zetten ;)

Wanna play?

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-02 11:45
Je kunt een bestand van elke denkbare extensie op een mp3speler/usb stick zetten. Moet je wel flash geheugen hebben in je mp3speler/usb stick :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

GaMeOvEr

Is een hork.

Zoals al gezegd, op het moment dat hij gewoon als "storage device" opfloept binnen windows, is het een <vul random data in> transportmiddel geworden. Als je conversietools nodig hebt, gaat het niet werken. (Denk hierbij aan Sony's HiMD dingen enzo.)

Aannames zijn fataal.

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Natuurlijk kan dit :?... een MP3 speler is in feite een USB stick, alleen heeft deze er een extra chip in zitten die muziek kan uitlezen (en een batterij natuurlijk)
MP3 speler is overigens gewoon FAT16

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt voor de antwoorden dusver. Kan ik het ook in de winkel al zien of het een mp3-speler met usb-stick functie is? Is het niet zo dat mp3 spelers met kabeltje geen usb-stick hebben? En zonder kabeltje dus met usb interface op de stick wel die functie hebben? Of moet je op andere kenmerken letten. Of is het niet te zien?

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35
Wat betreft uiterlijk is het idd niet te zien.

Een vriend van me heeft een MP3 player van de gamma, en die moet met kabeltje worden aangesloten, maar werkt wel net zo goed als Externe HD ;) Mijn eigen MP3 player kun je gewoon inprikken en werkt ook als Externe HD.

Denk dat je het beter bij de winkel gewoon ff kunt vragen.

Wanna play?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet genoeg. Harstikke bedankt allemaal.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:10
Zelf heb ik een Sony NW-E99, kan je alles opslepen, maar muziek meot via SonicStage. Zeer normaal in deze branche. Spelers die volledig UMS zijn, zijn meestal onder de naam iRiver en Creative gebracht. B-merk spelers zijn ook vaak full-UMS, maar ja, dat maakt die spelers niet beter.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1