Toon posts:

Ip conflict

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik en een vriend van me zitten hier te lannen maar we kunnen een game niet online spelen omdat we hetzelfde ip hebben. Door de port te veranderen zullen we waarsch. wel in de zelfde multiplayer game kunnen inloggen. Weet iemand hoe je ip/ poort kan veranderen per computer?

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 10:41
Kan niet :? Als je achter dezelfde modem/router zit kan je je externe IP niet veranderen per computer die achter de router/modem hangt.. Of je moet met een proxy gaan klooien maar dan nog denk ik niet dat het gaat werken :(. Bij Start > Uitvoeren en dan Ipconfig /all kan je zien of je local hetzelfde IP adres hebt. Als dit het geval is heb je inderdaad een IP conflict. Echter voor je Externe IP adres kan je dit niet veranderen.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je ip kan je wel veranderen door via een proxy te gaan. Dit lijkt me vrij simpel op te lossen door eens even goed FAQ - Network Troubleshooting door te nemen. Lees dan ook gelijk Policy - Network Troubleshooting en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens even goed door. Hier is namelijk erg veel over te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 09:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie sanfranjake ;)
Mocht je er hierna nog niet uitgekomen zijn, kun je het met een uitgebreidere post nog eens proberen ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.