Vandaag is dus mijn RAID1 Array gecrashed en met veel moeite, aardig tot leven gekomen.
Behalve enlkele bij windows geleverde programma's, zoals IE.
Wat heb ik al wel opgelost, een of ander Windows Installer Service probleem, waardoor Acrobat Reader en Office 2003 niet meer wouden starten. Na het uitvoeren van msiexec.exe /regserver kwam dit deel weer tot leven. Dit wijst er op dat er een X aantal register instellingen verloren zijn gegaan.
Problemen waar ik nu nog mee zit, en geen oplossing kan vinden mbv Google.
- Kan geen mail lezen met Outlook WebAccess in IE. (inloggen werkt wel)
- Windows Update wil niet starten, IE wordt niet gestart
- Event Log, staan wel errors in, maar open van een logitem is onmogelijk
nog een kleine, maar niet echt belangrijk.
- Als ik windows Explorer start krijg ik een foutmelding mbt Logitech QuickCam Database. Op nieuw installeren van QuickCam software, werkt niet. (geeft een of ander Object met een leuk geheugen adres error).
Iemand enig idee wat ik kan proberen om 1 van deze of misschien alle punten te fixen
Behalve enlkele bij windows geleverde programma's, zoals IE.
Wat heb ik al wel opgelost, een of ander Windows Installer Service probleem, waardoor Acrobat Reader en Office 2003 niet meer wouden starten. Na het uitvoeren van msiexec.exe /regserver kwam dit deel weer tot leven. Dit wijst er op dat er een X aantal register instellingen verloren zijn gegaan.
Problemen waar ik nu nog mee zit, en geen oplossing kan vinden mbv Google.
- Kan geen mail lezen met Outlook WebAccess in IE. (inloggen werkt wel)
- Windows Update wil niet starten, IE wordt niet gestart
- Event Log, staan wel errors in, maar open van een logitem is onmogelijk
nog een kleine, maar niet echt belangrijk.
- Als ik windows Explorer start krijg ik een foutmelding mbt Logitech QuickCam Database. Op nieuw installeren van QuickCam software, werkt niet. (geeft een of ander Object met een leuk geheugen adres error).
Iemand enig idee wat ik kan proberen om 1 van deze of misschien alle punten te fixen