toshiba harddisk testtool

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 15:10
is er een testtool ala powermax voor toshiba hd's? ik heb hier een satelite die bij formateren op 64% blijft hangen. blijkbaar wat bad sectors. powermax kan bv voor maxtor schijven die sectoren permanent markeren.
heeft toshiba ook van die tools? ik kan maar niks vinden...
hitatchi schijven worden ook wel in toshiba's gebruikt ,maar dat tooltje kan niks fixen. geeft alleen een error terug.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-03 10:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Als je nu ook even aan geeft wat je al geprobeerd hebt, hoeven wij dat alvast niet meer te doen en kunnen wij je een stuk makkelijker tips geven.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• sharkzor
zoals ik al zei, hitatchi test tooltje. scandisk markeerd niet alles en is weg na een format.
verder zou ik niet weten welk ander tooltje ik kan gebruiken. heb al gezocht, op de ultimate boot cd stond ook niks bruikbaars (staat al die tools op van de verschillende fabrikanten)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[google=download hdd regenerator]
Dit is een universeel tooltje om de bad sectors te fixen :) Probeer het eens daarmee.

• sharkzor
BalusC schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:12:
[google=download hdd regenerator]
Dit is een universeel tooltje om de bad sectors te fixen :) Probeer het eens daarmee.
tnx! tooltje ziet er wel wat hocuspocus uit (zomaar magisch bad sectors fixen??), maar gaan we zeker proberen.

• sharkzor
toppie! het werkte nog ook! alles gerecovered en de format van de win2k setup ging nu ook prima.
nooit geweten dat dit te fixen was :)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
sharkzor schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:45:
toppie! het werkte nog ook! alles gerecovered en de format van de win2k setup ging nu ook prima.
je moest es weten hoeveel harddisken ik dr intussen al mee opgelapt heb :')

via via krijg ik altijd stapels disken met badsectors waar data op staat die niet verloren mag gaan
(ja sommige mensen kennen het woord backup niet :))

404 Signature not found

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

sharkzor schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:45:
Cool :)

Maar ik zou maar niet 100% vertrouwen op de harddisk. Gebruik het alleen voor lossy data en dus niet voor langdurige opslag ;) Zie ook Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Pagina: 1