Toon posts:

[XP] Waarschuwing bij openen bestanden uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb een probleempje:

heb sinds kort SP 2 en ben ik wel blij mee.. maar als je dus een mp3.. file of wat dan ook download.. dan krijg je dit.. en als je dat vinkje uit zet.. dan krijg je dit soort meldingen niet meer bij deze file.. maar wel bij alle andere files die je download.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/animalbeest/uit.gif

nou heb ik al door mn windows gespit... maar daar vind ik dus ook niks om dit helemaal uit te zetten.. iemand van jullie enig idee waar ik deze melding voor altijd uit zet?

Nou heb ik deze link al geprobeerd.. maar daar schiet ik niet echt iets mee op (weet ook niet of dit over het zelfde probleem gaat)(en t zou zowieso vervelend zijn als ik t per file zou moeten instellen)

Hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
als je het vinkje weghaald dan komt ie niet meer voor MP3 bestanden, maar wel voor nog de andere bestandsformaten, na een tijdje heb je dan geen onbekende bestandsformaten meer en opent ie alles zonder iets te vragen.

Verwijderd

Topicstarter
nou nee als ik dat vinkje weg haal dan komt ie inderdaad niet meer bij deze file.. maar de volgende mp3 komt ie net zo hard weer. en dat is dus ook zo bij .exe's

Verwijderd

is dit niet een internet explorer issue ?
beveiliging: "open files based on content, not on extension"
prompt X
enable
disable

sorry engelse versie hier en ik waag me niet aan de vertaling

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:08:
is dit niet een internet explorer issue ?
beveiliging: "open files based on content, not on extension"
prompt X
enable
disable

sorry engelse versie hier en ik waag me niet aan de vertaling
mneej helaas.. ook dit heb ik geprobeerd.. mar de waarschuwing blijft komen.. (ook als ik een willekeurige file opnieuw download)

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-04 18:53
die melding komt doordat Windows bijhoud dat het bestand van internet komt en daardoor mogelijk onveilig is, je kan dit compleet uitschakelen , of alleen voor een bepaald bestands type.

Start --> Uitvoeren --> GPedit.msc
hier ga je naar :
GebruikersConfiguratie --> Beheerdersjablonen --> Windows Onderdelen --> Bijlage beheer
hier kan je : "Zonegegevens in bestandsbijlages niet bijhouden" inschakelen om die waarschuwing compleet uit te schakelen, of
"lijst met bestandtijpen met laag risico" inschakelen en bij de eigenschappen .mp3 neerzetten om de waarschuwing alleen voor mp3's uit te zetten

• Edje Raketje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 21:10

Edje Raketje

nobody knows me

Wat je natuurlijk kunt proberen is om het security-center uit te schakelen.

Engelse versie: Start -> Run -> Services.msc -> even wachten en dan Security-Center: disabled

't gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar kunnen we wat mee!
Thx eXcyle! die functie om t bij alle files uit te schakelen schijnt niet (goed) te werken.. maar heb bij de ene mp3 ingevuld.. en die kan ik nu gewoon starten! Thx!

ow en Edje.. dat heb ik al uitstaan, maar daarmee was t dus nog niet verholpen.

maargoed ik ben geholpen, thx!

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-04 18:53
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:44:
die functie om t bij alle files uit te schakelen schijnt niet (goed) te werken..
werkt niet bij bestanden die je al gedownload hebt, allen bij alles wat je download NA die optie aangepast te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat zou kunnen.. maargoed die andere functie werkte ook al bij de files die ik gedownload had.
maar evengoed.. bedankt :)
Pagina: 1