Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] sms worden niet verzonden...

Pagina: 1
Acties:

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:49
Ik heb de laatste tijd nogal n vaag en best wel irritant probleem.

Ik heb de searche al gebruikt en ik heb vodafone ook al gebeld.. Maar zij schuiven het probleem af op de provider aan de andere kant.. Terwijl ik ook gewoon niet kan verzenden naar vodafone..

Ik zal het even beter uitleggen:

Als ik bijvoorbeeld een smsje naar iemand stuur.. En diegene stuurt er weer eentje terug.. En ik probeer daarna weer een smsje te versturen.. dan lukt dat gewoon niet.. krijg geen verzend rapport en die gene aan de andere kant heeft ook helemaal geen smsje gehad.. (duwz hij word niet verzonden.. dat had je al wel begrepen :P )

Nou tot daar heb ik geen problemen maar wel als men ook het bedrag van me beltegoed schrijven.. (jah er zijn nog steeds mensen die beltegoed gebruiken 8)7 ) Maar als ik het daarna nog een keertje probeer dan word het wel verstuurd.. In het begin dacht ik nja laat maar lopen komt vanzelf wel goed.. maar aangezien ik het probleem nu toch al wel meer als een week heb begin ik me er mateloos aan te ergeren..

In de vodafone winkel zeggen ze tjah.. Er is aan het netwerk gewerkt.. zet hem een keertje uit en dat moet het als het goed is goed gaan.. En als het aan het vodafone netwerk ligt dat weet ik het ook niet.. Nou ik voelde me behoorlijk genaaid. want het word wel van me beltegoed afgeschreven..

Nu vroeg ik mij dus af of meer mensen dit probleem hebben in de omg. Apeldoorn.. want dan neem ik aan dat het ooit wel is opgelost word.. En/of mensen dit probleem ook wel is gehad hebben en wat je toen gedaan hebt om het op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reactie's :)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:12

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je geen verzend rapport krijgt, dan wordt het SMS-je nooit verzonden. Heb je het al een keer met een andere telefoon geprobeerd, en zo ja wat waren de resultaten daarvan? Er is best kans dat er een software fout in je telefoon zit die samen met een fout in het Vodafone netwerk voor dit probleem zorgt. (denk dat mensen het Nokia 6220 + Orange netwerk probleem nog wel kunnen herinneren; Geen overgangstoon).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Kijk even bij je instellingen of je "Antwoorden via dezelfde centrale" uit hebt staan.

• Taab
bedankt voor de reply's

@E-vix.. Hij deed het hier voor perfect.. nooit geen problemen.. maar ineens een week geleden verzond ie niet meer goed :s mr ik zal is een keertje in een andere telefoon proberen kijken of hij het dan wel doet..

@ATB Ik heb even gekeken maar ik kan nerges vinden in het menu waar je dat kan veranderen :S

(btw: het is een Samsung SGH-A800)

In ieder geval bedankt voor jullie reactie's! :)

Verwijderd

Het heet "Antwoordverzoek" in je Samsung. Dat moet dus op "Nee" staan.

• Taab
Ok gevonden :D

hij staat op verzendrapport :) Niet op antwoord verzoek.. Duwz dat moet goed izjn toch?
Pagina: 1