Toon posts:

peltier 24 volt

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een peltier van ongeveer 175w ,of hoger..op 24 volt
ik heb overal gezocht op de search/google maar ik kan alleen peltiers van 12 volt vinden, weet iemand waar je een 24 volt peltier kan kopen ? het liefst in een online nl winkel:)
want ik heb 2 voedingen gekregen , een van 24 volt die 25 ampere kan trekken, en een van 24v die 10 ampere trekt.( denk dat die laatse te weinig is voor een 175 w peltier of hoger?) O-)

Verwijderd

op 24volt zou die pelt ongeveer 7 ampere trekken :)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:34:
op 24volt zou die pelt ongeveer 7 ampere trekken :)
Nee, een 172 watt (standaart vermogen, daar moet je dus op zoeken) peltier dat op 24 volt loopt trekt ongeveer 11 ampere. Het vermogen dat hij nodig heeft ligt altijd hoger dan het koelvermogen.

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
aha dus de eerste voeding van 25 ampere die kan ik er dus makkelijk voor gebuiken:D ( had gehoopt op de andere voeding die is een stuk minder lomp:P) maarjah nu alleen de peltier nog :+ zal eens zoeken op 172 watt })

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06

rimpeldinky

nani?

anders zet er 2 van 12 volt in serie

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
rimpeldinky schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:01:
anders zet er 2 van 12 volt in serie
peltiers? hmm 2x 172watt is wel erug veel.. denk ik? :?

• _Ernst_
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:05:
[...]

peltiers? hmm 2x 172watt is wel erug veel.. denk ik? :?
Koelvermogen heb je natuurlijk nooit genoeg 8)
Maar het is idd redelijk veel, niet goed voor je stroomrekening. Ook passen er onder de meeste waterblokken geen 2 172 watt TEC's naast elkaar, dan zou je blok 10 cm breed moeten zijn ofzo.

Maar 24 volt tecs zijn er gewoon, desnoods bestellen bij Dangerden.com bijvoorbeeld (kan zo snel even geen andere webshop verzinnen die losse TEC's verkoopt)

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
idd daar hebben ze een 172w peltier voor 24 volt :X alleen ze leveren volgens mij alleen in de US en Canada :|

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:14:
idd daar hebben ze een 172w peltier voor 24 volt :X alleen ze leveren volgens mij alleen in de US en Canada :|
Nee hoor, ze sturen gewoon naar ieder land ter wereld zo'n beetje (ervaring) :) Alleen tegenwoordig zijn de verzendkosten een stuk hoger dan voorheen, $ 20 voor zo'n klein pakketje is wel hoog.... Maar daar bestellen is in principe geen probleem.

• Vandread
  • Laatst online: 04-02 11:46
Wat wil je ermee doen... voor een beetje stevig overclockte pc kan je beter richting een 226 watt tec gaan :)

Verwijderd

als je ze toch uit het buitenland haalt haal ze dan gelijk van de leverancier. www.kryotherm.com

Verwijderd

Topicstarter
_Ernst_ schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:09:
[...]

Koelvermogen heb je natuurlijk nooit genoeg 8)
Maar het is idd redelijk veel, niet goed voor je stroomrekening. Ook passen er onder de meeste waterblokken geen 2 172 watt TEC's naast elkaar, dan zou je blok 10 cm breed moeten zijn ofzo.

Maar 24 volt tecs zijn er gewoon, desnoods bestellen bij Dangerden.com bijvoorbeeld (kan zo snel even geen andere webshop verzinnen die losse TEC's verkoopt)
goeie site :>
denk dat ik hier de peltier 172watt 24v bestel want ze hebbe paypal:) _/-\o_

btw enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat het in nl is :9~

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja... dit zijn toch wel vraagjes die je met enig zoekwerk zelf ook wel had kunnen vinden toch?

Daarom gaat deze maar op slot :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.