Het ongelovelijke is gebeurt ! We hebben twee lieftallige dames bereid gevonden om onze Miss DPC/Mijlpaal te zijn 
Hier onder zien jullie de ingestuurde mailtjes en foto's. Op basis van alle kwalificaties die je kan bedenken is het nu jullie taak om de juiste Miss DPC/Mijlpaal te kiezen. De vraag die je jezelf moet stellen is "Door wie wil ik graag een mijlpaal thuis bezorgd hebben
"
Op alfabetische volgorde:
BeLlAdOnNa
Deze poll blijft één week open en sluit op 25-03-2004 om 18:00 uur.
Hier onder zien jullie de ingestuurde mailtjes en foto's. Op basis van alle kwalificaties die je kan bedenken is het nu jullie taak om de juiste Miss DPC/Mijlpaal te kiezen. De vraag die je jezelf moet stellen is "Door wie wil ik graag een mijlpaal thuis bezorgd hebben
Op alfabetische volgorde:
BeLlAdOnNa
PoeschAls member van het kattengrid team wil ik mij ook opgeven voor de titel Miss Mijlpaal.
Lijkt me wel leuk om dat te doen. Enige ondersteuning is natuurlijk nooit weg en ja Poesch moet natuurlijk wel enige concurrentie krijgen. Mijn naam bij Kattengrid is BeLlAdOnNa en doe het wel redelijk in de stats
bijgaand treffen jullie een paar foto's van mij
groetjes
Heb je een keuze gemaakt, stuur dan een mail met in het "onderwerp" je GoT naam en de naam van jouw keuze naar poll@dutchpowercows.org!Sinds jaar en dag ben ik in de weer met het vouwen van witjes, het onderhouden van koetjes en het begrazen van sappige groene velden. Vorige week zag ik ineens dat ik binnen DPC ook nog een andere activiteit aan mijn lijstje toe zou kunnen voegen, namelijk het uitreiken van mijlpalen. Uiteraard ben ik hier erg in geinteresseerd, aangezien ik graag mijn spreekwoordelijke horizon verbreed en daarnaast zelf een vervent verzamelaar van mijlpalen ben. Ik heb er dan ook al menigeen op mijn schoorsteenmantel staan, zowel van Distributed Folding als van mailto:F@H F@H
... Het enige nadeel aan het behalen van de palen tot nu toe is dat er nog geen passend protocol is voor de officiele overhandiging ervan en daar wil ik graag verandering in brengen!
Als Miss Mijlpaal zou ik elke dag mijn schattigste mantelpakje (met koeienprint) en naaldhakjes aandoen om de gelukkige behalers persoonlijk te verblijden met een passende paal voor hun prestatieIk heb wat foto's bij deze sollicitatie gedaan zodat jullie een goed idee krijgen welke pose ik zal aannemen bij het eventuele uitreiken van de trofeeen... jullie mogen zelf kiezen welke de beste is!
Groetjes,
Poesch
Deze poll blijft één week open en sluit op 25-03-2004 om 18:00 uur.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME