Ik heb een DVD drive en sinds kort geeft deze problemen, heel vaak als ik er een cd-rom in stop dan blijft het groene lampje branden en gaat hij zoemen (heel hard draaien?) en er kan niet meer van gelezen worden. Als ik gewoon enkele minuten wacht gebeurt er uiteindelijk meestal wel wat, is dit gewoon een typisch geval van een DVD waarvan het lensje vies is? Of kan er iets anders aan de hand zijn? Bedankt voor jullie tijd:) Het licht niet aan de CD, ik heb het al met andere cd's geprobeerd maar dat hielp niets.
Als je nog garantie hebt, terugbrengen.
Heb je geen garantie, dan kun je de spelert natuurlijk altijd open maken, en voorzichtig schoonmaken met wat alcohol of spiritus.
Chipsetdrivers eens updaten.
Staan de U-DMA instellingen goed in Apparaatbeheer?
Heb je geen garantie, dan kun je de spelert natuurlijk altijd open maken, en voorzichtig schoonmaken met wat alcohol of spiritus.
Chipsetdrivers eens updaten.
Staan de U-DMA instellingen goed in Apparaatbeheer?
[ Voor 21% gewijzigd door PD2JK op 18-03-2005 19:23 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
hmm ik heb de computer minder dan een jaar geleden gekocht, maar ik heb er geen garantie meer op omdat ik zelf een draadloze netwerkkaart in heb gebouwd. Hoeveel jaar garantie zit er normaal op de dvd zelf bij de fabriek? De fabrikant is Asus en zoals ik zei is hij nog geen jaar oud. Denken jullie dat ik hem dan misschien op kan sturen ofzo?
Zouden ze echt moeilijk gaan doen omdat je alleen maar een WLAN kaartje heb geinstalleerd? De bon meenemen en een nieuwe drive eisen.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
haha ik denk het wel^^ ze hadden zon garantiestikker op de achterkant zitten =S ik had er verder geen problemen mee en je verwacht niet dat er weer wat stuk gaat. Ik dacht ik heb nog 3 maanden volle garantie, ik denk niet dat er wat gebeurt, dus heb ik het kaartje erin gezet. Ik vrees dat alternate geen garantie meer geeft nu... nu het zegel verbroken is, hoewel het eigenlijk oneerlijk is. Ik mag toch best over mijn eigen computer beschikken door er een kaart bij te zetten? Ik heb die DVD drive niet eens aangeraakt dus als door het inzetten van een kaart de garantie van de dvd drive zou vervallen zou ik dat wel scheef vinden.
Die bepaling is niet rechtsgeldig en staat als ik me niet vergis zelfs op de zwarte lijst, dus gewoon garantie eisen. Ik zou nog wel even zoeken naar wat referenties naar Burgerlijk Wetboek.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:37:
Ik vrees dat alternate geen garantie meer geeft nu... nu het zegel verbroken is, hoewel het eigenlijk oneerlijk is.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Pagina: 1