[faq] Verouderde icons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
De werking van het forum in het kort

en in nog wel een paar andere faq's denk ik staan nog de 'oude' icons van de GoT-template, en aangezien de Tweakers template nu op standaard staat lijkt het me wel een beetje overzichtelijker staan.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien denken ze wel alleen aan de abbo's , die nog de oude stijl kunnen gebruiken :P

ach die faq's worden altijd wel geupdated tenzij een doktertje geen tijd heeft, ik neem aan dat dit 'probleem' wel bekend is bij hen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 18-03-2005 17:47 . Reden: typo ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:38

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie ziet geen oude icons ? Gewoon de normale zoals ik nu in de huidge paarse template heb :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 07:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Koffie schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:29:
* Koffie ziet geen oude icons ? Gewoon de normale zoals ik nu in de huidge paarse template heb :Y)
sja, niet iedereen heeft een (crew)abbo :)
misschien is het wel inderdaad handig om de icons te vervangen. Alleen denk ik dat mensen wel weten hoe de icons werken, want er zit ook een mouse-over bij :)
maar laten we maar wachten wat een DT'er hier van vind :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Tuurlijk is het verstandig om die icons even naar de reguliere template te veranderen. Alleeeeen... ik heb die rechten niet in de admin, dus denk dat óf mijn chef, of een devver zich daar even aan moet wijden. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
outerspace schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:33:
[...]

misschien is het wel inderdaad handig om de icons te vervangen. Alleen denk ik dat mensen wel weten hoe de icons werken, want er zit ook een mouse-over bij :)
Mjah, de meesten weten het natuurlijk wel hoor, maar het viel me gewoon op.

Het staat toch weer nét wat beter. :)

Perfectie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Superdeboer schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:35:
Tuurlijk is het verstandig om die icons even naar de reguliere template te veranderen. Alleeeeen... ik heb die rechten niet in de admin, dus denk dat óf mijn chef, of een devver zich daar even aan moet wijden. :)
Als er toch aan de slag gegaan word: is het mogelijk de iconen template-afhankelijk te maken? Dan klopt het voor iedereen, dat zou helemaal top zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

G33rt schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:55:
[...]

Als er toch aan de slag gegaan word: is het mogelijk de iconen template-afhankelijk te maken? Dan klopt het voor iedereen, dat zou helemaal top zijn :)
Voor zover ze dezelfde naam hebben is dat mogelijk, maar er zijn volgens mij wel een paar afwijkingen (maar goed, dat zou wel gelijk getrokken kunnen worden)...

De truuk is om gewoon op deze manier te linken:

[quote] [edit] [view]

[ Voor 34% gewijzigd door crisp op 19-03-2005 14:07 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:12

Jaymz

Keep on moving !

crisp schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:02: