Toon posts:

dooie intellieye?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij deed het al niet zo goed meer, maar de laatste dagen werd het te dol. Om de twee seconden bevroor de muiswijzer, en de computer ook. Tot alleen een harde reset overbleef. Diverse USB-ports geprobeerd, ook via verloopstukje de PS/2, maar het mocht niet meer baten. Aan de stuurprogramma's lag het niet, diverse geprobeerd, ook zonder, mocht niet baten. Ligt dus echt aan de muishardware zelf. Het mooie rooie lichtje deed het af en toe ook al niet meer.

Vraagjes: zijn die krengen nou echt zo kwetsbaar? Wat zijn jullie ervaringen? En kan ik er zelf nog iets aan repareren? Of morgen maar gewoon een balloze Logitech halen?

Thnx, Hans.

Verwijderd

Gewoon terug een muis met ballen kopen .

Verwijderd

normaal is er zeker niets mis met die dingen, en kunnen ze wel wat hebben hoor.
Kijk anders eens alle contacten na die je kan vinden. En heb je geen garantie?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
heb je hem ook op een anders systeem geprobeerd?

als je niet meer terug kan voor garantie zou je er een ander ledje in kunnen solderen. was laatst een mod voor geloof ik dat je hem in een blauw ledje kan veranderen....

Verwijderd

Ik heb die van mij nu al een jaar, nix mis mee hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit vijf jaar garantie op die dingen. Maar dan moet je wel het bonnetje nog hebben lijkt me.

Ik zit het ding nu op mijn andere PC te installeren. Dat duurt ff, omdat die weliswaar USB-ondersteuning heeft, maar de USB-poort lag in mijn kist-met-diverse-dingen-die-over-waren. Momentje nog.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas. Op mijn andere PC is ie zelfs nog dooier (helegaar geen lampje meer).

Morgen dus maar zonder bonnetje terug naar de Vob... eh, winkel. Eens zien hoe hoog ze service (Microsoft-service) in het vaandel hebben staan.

Dag meneer van de winkel. Volgens mij is mijn muis dood.
Nee hoor, hij slaapt alleen maar.
Maar kijk nou, zijn rooie lichtje is ook uit.
Dat is altijd als hij slaapt meneer.
Maar hij beweegt ook niet meer. Kijk maar, ik duw ertegen en hij reageert niet.
U hebt gewoon een heel erg rustige muis meneer.
Nou dan, kijk ik sla hem, hij reageert helemaal niet!
Ja, nou hebt u hem pijn gedaan. Dan zou ik ook niet reageren.
Hij is dood! Hier, ik hou hem aan zijn staart omhoog! Hij is gewoon stijf!
Dat komt omdat hij zo lekker slaapt meneer. U moet hem wel rustig wakker laten worden hoor.
En hij is steen- en steenkoud!
U hebt hem zeker naast zijn matje laten slapen meneer.
Nou heb ik er genoeg van! Ik wil een andere muis!
Daar kunnen we niet aan beginnen meneer, deze muis is nog helemaal goed.
Die muis is dood, hoor je me! Dooddooddood! Hart! stikke! de! pijp uit!
Meneer, u bent onredelijk. U brengt onze andere muizen in de war. Mag ik u verzoeken ons privéterrein te verlaten? Dank u wel.

Verwijderd

Boehahahahahaha ;) ERRUG GOED!!!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 08 januari 2001 21:08 schreef jtpjc het volgende:
Hij deed het al niet zo goed meer, maar de laatste dagen werd het te dol. Om de twee seconden bevroor de muiswijzer, en de computer ook. Tot alleen een harde reset overbleef. Diverse USB-ports geprobeerd, ook via verloopstukje de PS/2, maar het mocht niet meer baten. Aan de stuurprogramma's lag het niet, diverse geprobeerd, ook zonder, mocht niet baten. Ligt dus echt aan de muishardware zelf. Het mooie rooie lichtje deed het af en toe ook al niet meer.

Vraagjes: zijn die krengen nou echt zo kwetsbaar? Wat zijn jullie ervaringen? En kan ik er zelf nog iets aan repareren? Of morgen maar gewoon een balloze Logitech halen?

Thnx, Hans.
hebbie niet nog garantie??

[edit]
las de rest pas later

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1