Zoeken naar bepaalde expertise in regio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo,

Wat zou het mooi zijn als je in het Tweakers forum kon zoeken naar mensen met een bepaalde expertise in een bepaalde regio. Dus een soort profiel-based zoeken ... noem het een HRM module of een soort 'netwerk' module, zoals bijv. op http://www.linkedin.com

Als bedrijf zou ik het geweldig vinden als ik bijv. rondom Den Bosch kon zoeken naar een geweldige PHP programmeur of designer ofzo. Je kunt dan mooie samenwerkingsverbanden opzetten .. en elkaar helpen met allerlei zaken.

Het zou naar mijn idee (maar ja .. wie ben ik) een fantastische verdergaande evolutie van deze geweldige kennisbank inluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:45

Arno

PF5A

Ik denk niet dat zoiets zal gaan komen, want dan moeten mensen zelf dit ook willen. Iets zegt me dat niet iedereen daar zo de behoefte aan heeft ;)

Het idee zelf is overigens wel goed :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik denk (gokje hoor) dat de meeste users hier niet zitten te wachten om commerciele activiteit aan het forum te verbinden. Waar je last van krijgt is dat users gaan registreren om aanbiedingen te krijgen, en bedrijven gaan registreren om te headhunten naar goedkoop werkvolk, en dat lijkt me niet de opzet van GoT.

Mijn mening iig :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zeg maar een soort tweakers gebruikers groepen voor de betere vacatures zie monsterboard.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Tweakers is nooit een platform geweest om vacatures te plaatsen en dat zal het hoop ik ook niet worden. Hier is al vaker over gediscussieerd:

vacature opening posten, mag dat?
Vacatures
vacatureforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
TrailBlazer schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:46:
zeg maar een soort tweakers gebruikers groepen voor de betere vacatures zie monsterboard.nl
Is al eens over gesproken in LA/FA. We hebben daar een tijd terug ook intern over nagedacht en daar is men toen mee aan de slag gegaan, maar hoever dat product is op dit moment weet ik niet. In ieder geval is dit wel onder onze aandacht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat niemand hier op zit te wachten... ik wil in ieder geval niet lastig gevallen worden door mensen die mij vanwege mijn 'expertise' (niet in mijn geval, maar ik neem aan dat er ook mensen zijn die wel iets goed kunnen :P) banen of iets dergelijks aan gaan bieden. GoT zie ik als een vrijetijdsbesteding, geheel losstaand van werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27
tja, je kunt toch als bedrijf zijnde heel goed zoeken in de database van www.werk.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

kan er niet gewoon een subforum gemaakt worden, net zoals CME en FG etc.

mensen die personeel zoeken zetten daar een topic neer en wie wil kan reageren :)
of andersom natuurlijk.

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:14

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb er ook wel eens aan zitten denken, in combinatie met een abo-functie. Een soort Tweakers.net Professional Abo. Voor de mensen die ook professioneel met tweaken/devven/whatever bezig zijn. Gewoon een manier om dat duidelijk te maken, bijvoorbeeld met een extra knopje bij je posts waarin je je werk-profiel kwijt kan.

Lijkt me commercieel ook behoorlijk interessant voor Tweakers?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05
Tinus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:03:
kan er niet gewoon een subforum gemaakt worden, net zoals CME en FG etc.

mensen die personeel zoeken zetten daar een topic neer en wie wil kan reageren :)
of andersom natuurlijk.
wordt wel een bron van spam dan

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Simon schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:04:
[...]

wordt wel een bron van spam dan
Dan ga je er geld voor vragen om in dit specifieke subforum een topic te openen, kan t.net er ook nog iets aan verdienen. Het idee zoals het door de TS geopperd wordt zit ik persoonlijk niet echt op te wachten, een apart subforum kan ik gewoon negeren en zou ik iig geen last van hebben... ik zie het probleem niet als t.net het zou willen en er interesse naar is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat Harm eerder aangaf is inderdaad waar, er is vanuit het MT al eerder besloten om ook een 'eigen' communitybased jobsite te koppelen aan GoT ...
De eerste plannen daarvoor stammen naar ik meen al uit begin 2003, maar werden toen in de koelkast gezet.

Inderdaad is de status momenteel dat het zeker gaat komen, maar nog lang niet wanneer ...

De reden daarvoor is dat als Tnet zoiets op zou zetten, ze wel bepaalde kwaliteitsnormen aanhoud, een 'speciaal forum opzetten' waar mensen dan hun vacature-spam mogen dumpen, voldoet dan zeker niet ...
Ook geen simpele CV-dumpsite zonder enige controle en waar CVs van 2 jaar oud opstaan ...

Als tweakers.net dat opzet, zou het minstens een kwalitatief hoog niveau moeten halen, en ook draagbaar moeten zijn, eventueel door daarvoor ook met anderen samen te werken...

Het zal zeker niet zo zijn dat ooit mensen, ongevraagd worden lastig gevallen door job-aanbiedingen, zoals 14440 lijkt te vrezen. Je kunt er redelijk goed van uitgaan dat Tweakers.net dat ooit zou toestaan, zo met zijn gebruikers (de belangrijkste 'asset' van GoT en T.net) om te gaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2005 17:20 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Mijn uitgangspunt was niet echt een vacature site , maar meer een 'netwerk' site, zodat je contacten kunt leggen met andere mensen in je vakgebied en regio. Startende ondernemers zijn bijv. vaak op zoek naar partners en dergelijke. Alleen ... waar vind je die ! Het is, vind ik zelf ook, hardstikke leuk en nuttig dat je hier op vrijwel alle vragen een antwoord kunt krijgen en schrijven. Maar het zou ook fijn zijn als je in contact kunt komen met mensen die er professioneel mee bezig zijn ... en je dus een zakcentje bij kunt verdienen .. of samen met iemand een bedrijfje kan opstarten.

De implementatie kan heel eenvoudig zijn, gewoon wat velden in het profiel zoals 'plaats', provincie, expertise, interesses, leeftijd etc en meer van dat .. en dan vooral ook een uitgebreide zoekmogelijkheid (naar mensen en niet topics dus). En voor de onwillenden ook een checkbox of je wel of niet mee wilt doen aan dit soort netwerk-functionaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door BoXie op 19-03-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
[b][message=23005171,noline] Je kunt er redelijk goed van uitgaan dat Tweakers.net dat ooit zou toestaan, zo met zijn gebruikers (de belangrijkste 'asset' van GoT en T.net) om te gaan :)
Ehm .. je bedoelt NOOIT neem ik aan .. ipv ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:19:
Wat Harm eerder aangaf is inderdaad waar, er is vanuit het MT al eerder besloten om ook een 'eigen' communitybased jobsite te koppelen aan GoT ...
De eerste plannen daarvoor stammen naar ik meen al uit begin 2003, maar werden toen in de koelkast gezet.

Inderdaad is de status momenteel dat het zeker gaat komen, maar nog lang niet wanneer ...

De reden daarvoor is dat als Tnet zoiets op zou zetten, ze wel bepaalde kwaliteitsnormen aanhoud, een 'speciaal forum opzetten' waar mensen dan hun vacature-spam mogen dumpen, voldoet dan zeker niet ...
Ook geen simpele CV-dumpsite zonder enige controle en waar CVs van 2 jaar oud opstaan ...

Als tweakers.net dat opzet, zou het minstens een kwalitatief hoog niveau moeten halen, en ook draagbaar moeten zijn, eventueel door daarvoor ook met anderen samen te werken...

Het zal zeker niet zo zijn dat ooit mensen, ongevraagd worden lastig gevallen door job-aanbiedingen, zoals 14440 lijkt te vrezen. Je kunt er redelijk goed van uitgaan dat Tweakers.net dat ooit zou toestaan, zo met zijn gebruikers (de belangrijkste 'asset' van GoT en T.net) om te gaan :)
Als ik dit zo lees, vraag ik me af wat voor winst Tweakers.net hierop behaalt? Speciale Abo's voor bedrijven, net als in de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:56:
[...]

Als ik dit zo lees, vraag ik me af wat voor winst Tweakers.net hierop behaalt? Speciale Abo's voor bedrijven, net als in de Pricewatch?
betalen per CV ofzo? er zijn genoeg mogelijkheden om dit commercieel haalbaar te krijgen, en er zijn genoeg bedrijven die wel willen betalen hoor :)
offtopic:
hoewel, je aan veel tweakers weinig hebt, die zitten toch de hele dag maar te GoTTen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 01:20
Mij lijkt het ook wel interessant eigenlijk voor bedrijven, en ik zou er als gebruiker niet onwelwillend tegenover staan (ondanks dat ik werk heb).

Maar als iedereen nou zijn postcode kan invullen bij zijn/haar tweakers.net cv dan ben je er toch eigenlijk al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Dennis schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:21:
Mij lijkt het ook wel interessant eigenlijk voor bedrijven, en ik zou er als gebruiker niet onwelwillend tegenover staan (ondanks dat ik werk heb).

Maar als iedereen nou zijn postcode kan invullen bij zijn/haar tweakers.net cv dan ben je er toch eigenlijk al?
Nee! Dan ben je er niet. Het probleem is dat waarschijnlijk meer dan 90% van de tweakers er niet op zit te wachten om ineens benaderd te worden met allerlei aanbiedingen voor werk enzo. Ik zit hier voor mijn plezier op GoT, en ik hoef echt geen baan aangeboden te krijgen (hell... ik ben 16 en zit nog op school ;) Al zou een vakantiebaantje wel leuk zijn :P)

Zoiets moet je denk ik los gaan houden, en dat mensen ook zelf aan kunnen geven dat ze een baan zoeken e.d... anders krijg je veel te veel weerstand van de gebruikers, en als bedrijf veel te veel gebruikers die niet ingaan op de aanbiedingen... schiet je ook niets mee op.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 01:20
XanderH schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:30:
Nee! Dan ben je er niet. Het probleem is dat waarschijnlijk meer dan 90% van de tweakers er niet op zit te wachten om ineens benaderd te worden met allerlei aanbiedingen voor werk enzo. Ik zit hier voor mijn plezier op GoT, en ik hoef echt geen baan aangeboden te krijgen (hell... ik ben 16 en zit nog op school ;) Al zou een vakantiebaantje wel leuk zijn :P)
Okay okay... je hebt gelijk :P. Er moet ook nog een vinkje komen "Ik wil graag informatie over banen etc. ontvangen" *D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Inderdaad.

En natuurlijk de zoekmogelijkheid op gebruikers.

En nogmaals .. het gaat niet alleen om 'banen / vacatures' maar ook vooral om het 'contacten' leggen c.q. netwerken ! Zoiets is, met alle respect (!!), misschien nog niet zo nuttig als je wat jonger bent .. maar zeker wel als je niet meer op school zit , zelfstandig leeft en wat ouder bent ..

[ Voor 14% gewijzigd door BoXie op 20-03-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

BoXie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:29:
Inderdaad.

En nogmaals .. het gaat niet alleen om 'banen / vacatures' maar ook vooral om het 'contacten' leggen c.q. netwerken ! Zoiets is, met alle respect (!!), misschien nog niet zo nuttig als je wat jonger bent .. maar zeker wel als je niet meer op school zit , zelfstandig leeft en wat ouder bent ..
Sociale contacten is op jongere leeftijd ook nuttig. Dan leer je ruimer te denken, iets wat in de toekomst ook opties kan bieden.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Je kan natuurlijk ook hier tussen kijken. http://www.rentacoder.com/RentACoder/default.asp

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

BoXie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:29:
Inderdaad.

Precies .. ik ben wel gecharmeerd door linkedin.com en het principe erachter.
Bij linkedin .. kun je natuurlijk aangeven dat je niet verder benaderd wilt worden btw. En dat je niet alle contacten te zien krijgt. Ben er laatst ook lid van geworden.
Gewoon omdat ik voor mezelf ben begonnen, en dit als extra springplank kan dienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Als ik er wat langer over nadenk..Raar dat hier niet elke rechtgeaarde tweaker enthousiast van linkedin.com wordt.. het is iets anders dan "big brother is watching you " hoor...

Ik wil hier niet gaan spammen.. maar het werkt wel gewoon!
EN je krijgt eruit wat je erin stopt: met andere woorden .. hoe meer vrienden/kennissen/collega's je erbij betrekt (en je uitnodigt) hoe meer kans op werk, project, mensen met de zelfde hobbies je aantreft via deze zelfde vrienden/kennissen/collega's.. op een serieuze manier. Niet op de spielerij manier. Enough said..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat dacht je van een samenwerkingsverband tussen linkedin en tweakers. Waarom iets uitvinden wat al bestaat?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

c70070540 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:21:
Wat dacht je van een samenwerkingsverband tussen linkedin en tweakers. Waarom iets uitvinden wat al bestaat?
tja tweakers is meer spielerij.. en meer op braistorm niveau. Linkedin meer zakelijk , formelere maar ook degelijke manier van netwerken.
Tja wie van de admins maakt ff een dump van de usertable en geeft die ff door aan linkedin? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zijn er hier echt mensen die dat Linkedin gebruiken? Ik vond het zo Amerikaans overkomen...

Werkt het?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

het werkt in principe wel ja.. het is wat amerikaans.. maar hoe meer nederlanders (tweakers?) zich aanmelden, hoe meer nederlands het "overkomt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

henkleerssen schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:40:
het werkt in principe wel ja.. het is wat amerikaans.. maar hoe meer nederlanders (tweakers?) zich aanmelden, hoe meer nederlands het "overkomt"?
ja zo lust ik er nog wel een paar 8)7
De vraag is eerder of Nederlandse/Belgische bedrijven zitten te wachten op zo'n amerikaanse site ;)
Zelf zou ik mijn gegevens niet aan zo'n website willen geven, maar gek genoeg wel aan eenzelfde maar dan Nederlandse website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Erkens schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:04:
[...]

ja zo lust ik er nog wel een paar 8)7
De vraag is eerder of Nederlandse/Belgische bedrijven zitten te wachten op zo'n amerikaanse site ;)
Zelf zou ik mijn gegevens niet aan zo'n website willen geven, maar gek genoeg wel aan eenzelfde maar dan Nederlandse website :)
privacy is een hoog goed in de US.. en europa wordt het per decreet volgende week opgegeven (alles wordt dadelijk opgeslagen aan communicatie: mail, internet verkeer, gsm belletjes..... voor recherche..ja handig hoor.. big brother is watching you.. privacy wat is dat?)..
Over welke nederlandse/belgische bedrijven heb je het precies? Grote bedrijven die kunnen adverteren met vacatures in landelijke kranten? Daar gaat die site ook helemaal niet alleen over. Het gaat erover dat juiste kleine bedrijven/zelfstandige/ high potentials (de grote bedrijven/multinationals van morgen?) elkaar kunnen vinden.... om van elkaars expertise gebruik te kunnen maken met relatief warme contacten (vergelijk de 400 brieven per vacature die een HR medewerker krijgt op die ene vacature van het landelijke dagblad)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

en toch vertrouw ik die amerikaanse sites niet, overigens vind ik dat je die site erg spammerig aanprijst als ik eerlijk ben :X
en owja, gezien de topic title gaat het om "in de regio" dus niet internationaal :)

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 07-04-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Erkens schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:29:
en toch vertrouw ik die amerikaanse sites niet, overigens vind ik dat je die site erg spammerig aanprijst als ik eerlijk ben :X
en owja, gezien de topic title gaat het om "in de regio" dus niet internationaal :)
ja dat klopt.. in principe kan het wel voor de regio werken.
Spammerig.. even naar het principe kijkend en even doorheen kijken he .. dan kan dit goed werken. En kan ik er enthousiast van worden ja.. is dit spammerig? tja..... heb je wel eens de film six degrees of seperations gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ooh ja.. je zocht expertise misschien wel in de regio.. in nl?
kijk anders eens naar http://www.openbc.com/... meer gericht op de europese markt..
Het een en ander is wel niet gratis.. das net jammer. Maar als je het geld hebt.. dan wel de baas betaald... tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Toch nog even een vraagje betreffende dit onderwerp.

Ik ben zelf voor mijn werk erg veel met Access bezig (had je misschien al uit mn post history kunnen opmaken) en help dan ook regelmatig mensen hiermee.

Nu kom ik wel eens vragen tegen waarbij ik denk: Dat moet je niet zelf doen, dat gaat mis. Daar zou ik je graag een voorstel over doen. Maar aangezien ik niet weet wat de policy hierover is, laat ik dit maar achterwege en probeer de beste mensen zo goed mogelijk te helpen. (terwijl ik dan vrees voor wat er met de database gaat gebeuren....!)

Dus... in hoeverre mag ik een mede Tweaker vanuit mijn eigen expertise eens aanraden om een babbeltje met mij te maken, met een voor mij commerciele insteek. Nu hoef ik echt geen banner in mn posts te plaatsen, maar is het bijvoorbeeld toegestaan om iets te melden van "Mail me hier even over, ik doe dit voor mn werk, ben er goed in, en kan je wellicht een goed aanbod doen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Boss schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:07:
Toch nog even een vraagje betreffende dit onderwerp.

Ik ben zelf voor mijn werk erg veel met Access bezig (had je misschien al uit mn post history kunnen opmaken) en help dan ook regelmatig mensen hiermee.

Nu kom ik wel eens vragen tegen waarbij ik denk: Dat moet je niet zelf doen, dat gaat mis. Daar zou ik je graag een voorstel over doen. Maar aangezien ik niet weet wat de policy hierover is, laat ik dit maar achterwege en probeer de beste mensen zo goed mogelijk te helpen. (terwijl ik dan vrees voor wat er met de database gaat gebeuren....!)

Dus... in hoeverre mag ik een mede Tweaker vanuit mijn eigen expertise eens aanraden om een babbeltje met mij te maken, met een voor mij commerciele insteek. Nu hoef ik echt geen banner in mn posts te plaatsen, maar is het bijvoorbeeld toegestaan om iets te melden van "Mail me hier even over, ik doe dit voor mn werk, ben er goed in, en kan je wellicht een goed aanbod doen"?
Nee :)

De belangrijkste functie van GoT is die van knowledge base en 'ter lering ende vermaeck' van de omstanders cq. lurkers. Een technische discussie 'van het forum aftrekken' naar een privemedium is dus per definitie ten strengste verboden, en met een commerciele insteek al helemaal :) Je mag iedereen graag helpen met alle Access problemen die ze hebben, liefst met zoveel mogelijk technisch correcte uitleg erbij, maar dan wel middels de 'Post reply' knop op het forum :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 22-04-2005 14:12 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je goed, technische dingen zal ik met plezier uitleggen hier. Maar ik moest er weer even aan denken bij dit topic. Geen sepcifieke vraag, alleen maar: ik heb een database, weet zelf nix van Access maar wil hem toch voor mijn werk gaan aanpassen. Ik zal die TS met alle plezier helpen, maar zie gewoon een risico voor zijn 'opdrachtgever'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik snap exact wat je bedoelt, ik heb in 6500 posts oid in Programming & Webscripting de neiging ook vaak genoeg gehad ;) We kunnen het echter als forum gewoon niet maken, die stelling ligt nu op het forum en als jij of wie dan ook het via de mail of zelfs betaald met hem gaat oplossen is het forum 1 onopgelost topic rijker, en gaan de volgende 50 mensen met hetzelfde probleem ook hun database net zo hard verneuken. Sterker nog, ik durf te zeggen dat ik 3/4 van de P&W-topics tegen betaling graag zou oplossen op basis van no cure no pay en binnen een dag gegarandeerd antwoord... maar je snapt neem ik aan wel dat we GoT dan morgen kunnen opdoeken ;)

Topics worden op het forum geopend voor de historische technische waarde, en ze worden daar opgelost om de volgende tig slachtoffers dezelfde vraag cq. problemen te besparen :)

[ Voor 20% gewijzigd door curry684 op 22-04-2005 14:37 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

OK. Dan is de policy helder.

thnx

Pagina: 1