Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon in het water: scherm geeft alleen nog blauwe kleur

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een half jaar geleden heb ik het gepresteerd om gezellig met mijn NEC n223i te gaan zwemmen :P
Hij is te drogen gehangen enzovoorts, maar nadat ik hem een week na het incident probeerde aan te zetten, gebeurde er nix..ook niet als ik de lader eraan hing, etc..
Maar aangezien het mijn favo telefoon was, vond ik het toch zonde om te weg te gooien en heb ik hem bewaard.
Vanmorgen was ik in een nostalgische bui en wilde ik het weer eens proberen..telefoon deed nix toen ik hem aan zette, maar mjin ogen gingen open van verbazing toen het rode lampje aanging toen ik de lader eraan hing :)
Weer geprobeerd de telefoon aan te zetten en jawel hoor :D Polyfone muziekje begon te spelen ten teken dat hij aangezet was..
Ik werd al helemaal blij van binnen..maar : het scherm blijft egaal blauw :{ Het 2e schermpje aan de buitenkant van de (inklap) telefoon doet het wel, maar het scherm waar het om draait, dus niet :{

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die enig idee hebben wat ik hier aan zou kunnen doen..ik heb geprobeerd hem open te maken, maar ik heb niet het juiste type schroevendraaier..in de telefoon zitten namelijk hele kleine schroefjes met 3 uitsteekseltjes (ter vergelijking: een kruiskop heeft 4 uitsteekseltjes :P )

Verwijderd

Even naar de kpn shop lopen waar je dat ding vandaan heb.
Die hebben misschien wel zin om dat ding van je even open te trekken :)

En tja.. heb je niet genoeg aan alleen het 2e schermpje ? ;)