Een ernstig probleem waar nergens wat over te lezen is. Ik heb de troubleshooting hier doorgekeken en kon er ook niks over terugvinden. XP is geinstalleerd met SP2, ingebakken dus. Tijdens de installatie kwam het eerste blauwe scherm al, toch uiteindelijk installatie succesvol afgesloten. Dezelfde dag nog had ik m'n eerste blauwe scherm. Snel volgde een 2de, 3de etc. De blauwe schermen kreeg ik enkel bij het spelen van games. Ik heb vervolgens de ERROR CODES opgeschreven en via google informatie/oplossingen proberen te zoeken. Elke mogelijke oplossing uitgevoerd, maar de problemen bleven bestaan. Later waren het niet alleen blauwe schermen die ik kreeg te zien, maar ook general errors bij het spelen van een spel. Ik heb memtest voor enkelen uren laten draaien, maar niks gevonden. Nu komt het ook voor dat ik weleens een blauw scherm krijg tijdens het werken in windows... kortom de boel is aan het verslechteren. Laatst is mn pc nog grondig onderzocht bij de technische dienst waar ze niks konden vinden wat wees op hardwarematige issues. Dit was VOOR de installatie van Windows XP met SP2. Het is werkelijk om gek van te worden.
Welke errors zijn het precies? En wat voor systeem heb je?
[ Voor 32% gewijzigd door MADG0BLIN op 18-03-2005 13:55 ]
De Windows XP en 2000 BSOD guide in de Windows Operating Systems - Howto's and Guides cq. Windows Operating Systems - FAQ ken je al?
Zie dan dus MADG0BLIN: welke STOP codes precies?
Zie dan dus MADG0BLIN: welke STOP codes precies?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik weet dat de nieuwere laptops met een Pentium M proc problemen heeft met SP2. (GV2 driver dacht ik).
Hiervoor is op MS een oplossing te vinden. Ik weet alleen niet welk KB artiekel het is.
Hiervoor is op MS een oplossing te vinden. Ik weet alleen niet welk KB artiekel het is.