Toon posts:

[JS] Zodra pagina wordt geopend alle "links" printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pagina en als die open gaat die automatisch afdrukken. Dat is tot dusver gelukt.

Maar nou zit ik met het volgende probleem.
Nou wil ik een aantal link's op die pagina zetten en wil ik dat die dus automatisch wordt uitgeprint.

Ik zou dit graag in javascript doen.

iemand iedeetjes?

Greetz

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Geen idee wat je precies bedoeld, maar Javascript hoort sowieso in Webdesign & Graphics

>> Webdesign & Graphics

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 18:21
HTML?

dan zit je zowiezo in het verkeerde forum..

Maar iig, gewoon een html pagina met die links maken en dan met je eigen (javascript?) code zorgen dat die pagina uitgeprint word?

Maar een beetje rare vraag stel je..

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Volgens mij wil je ook alle bijbehorende pagina's van de link openen en afdrukken? Dat lijkt me in ieder geval gedrag dat ik nooit van een pagina zou accepteren...

Ik denk ook niet dat je dit met javascript voor elkaar gaat krijgen, omdat je volgens mij niet andere browserwindows kunt aanzetten tot afdrukken.

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik op het verkeerde forum zit (kweet niet waar ik met me hoofd zat |:( )

Ik weet dat het mogelijk is ik heb het nl eens gezien een tijd geleden. heb toen gekeken en was beslist in javascript.
Kan alleen niet meer vinden waar ut was. :'(

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 11:50

n00bs

Het is weer Zomer!

PS: Plagina :D was dat? vervelende plagende pagina?

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-04 13:04
En anders denk ik dat de browser het niet toelaat...
Zal wel een beetje mooi zijn, maak ik een "portal-site" die het hele internet ff voor je uitprint zodat je offline ook nog toegang heb tot alle gegevens. Denk alleen niet echt leuk voor de gebruikers.

Maar ik denk dat je een soort van "hamster" scripje moet maken of programeren die alle content één voor één laad en dan naar de print cue schuift. Maar hiervoor moet je denk ik een applicatie schrijven buiten de browser om. Vanuit de browser dit scripten gaat denk ik niet werken.

* ben prog en script n00b en net een beetje java geleert dus wat hierboven staat is een beetje een slag in de lucht. ;)

Verwijderd

Topicstarter
vervelende plagende pagina? och eigenlijk wel ja :P

Goed het is niet de bedoeling dat die heel internet gaat uitprinten zoveel papier heb ik niet.

Zie het zo een mail met bijlage en dat mail + bijlage in 1 keer wordt uitgeprint.

Verwijderd

Nope, cross domain scripting is een nogo. Dus dat gaat niet werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 13:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles staat op het zelfde domein.

en dan?

Verwijderd

Kan je niet gewoon via DOM iframes invoegen, met CSS stylen en daarin de pagina laden die je nog meer wilt uitprinten? onload handler aan toevoegen die de hoogte van het frame goed zet. Nadat het laatste frame/pagina is toegevoegd kan het script de huidige pagina printen.
Pagina: 1