[Ervragingen] Acer Aspire RC500 (ivm panorama actie)

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Heeft iemand ervaring met deze pc? Wil hem graag icm een abo van Panorama aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

euuhhhh nofi maar heb je al op google gezocht :z :/

http://www.computerbuyer....65/acer-aspire-rc500.html

en zo kan je er nog meer van vinden met google ...

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Duh...Daarom vraag ik ook om ervaringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

hoezo duh :?
nogmaals nofi (no offence intended) maar
je pleurt een modelnummer neer geeft niet aan dat je op google en weet ik veel waar hebt gezocht en komt dan met een duh als ik vraag of je op google iets gevonden hebt ...

Ik neem aan dat er genoeg ervaringen te vinden zijn toch? Waarom dan hier nog een topic openen waar niet eens vermeld staat wat de config is ...

Als je je startpost nou wat uitgebreider had gemaakt dan was ik niet met google aan komen zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door FongWan op 18-03-2005 14:16 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

FongWan schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:09:
hoezo duh :?
nogmaals nofi (no offence intended) maar
je pleurt een modelnummer neer geeft niet aan dat je op google en weet ik veel waar hebt gezocht en komt dan met een duh als ik vraag of je op google iets gevonden hebt ...

Ik neem aan dat er genoeg ervaringen te vinden zijn toch? Waarom dan hier nog een topic openen waar niet eens vermeld staat wat de config is ...

Als je je startpost nou wat uitgebreider had gemaakt dan was ik niet met google aan komen zetten.
Ik denk dat hij bedoelt of iemand HIER OP GOT er ervaring mee heeft ....
Ik zit zelf ook te denken om deze actie te gaan doen, hij heeft alleen wel maar 80gig en 256mb geheugen erin :/
Plus "zolang de voorraad strekt" doet me ook enigsinds vermoeden dat als je in deze actie intekent, je hoe dan ook het abbonement af moet nemen, ongeacht de aanschaf van de pc ....

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de specs van de pc opzoek kom ik uit bij 512 MB geheugen en een 160 GB HDD. Voor deze actie speciaal gehalveerd, dus! En ik vraag me inderdaad af hoe het werkt als de computers op zijn, of je er dan nog aan vast zit. Ik heb een abo genomen maar wel via de abonnee.nu site, daar hoef je niet te tekenen, is het niet rechtsgeldig en kun je er dus nog onderuit mocht het nep zijn.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Mijn vader heeft ook meegedaan aan deze actie door te bellen naar de klantenservice lijn van Panorama, mijn vader heeft maandag (21-03-2005) gebeld en toen waren we nog een van de eerste die mee delen in deze actie. Hij heeft uiteraard ook gevraagd hoe het zit als je de pc niet krijgt, en wat ze hem verteld hebben is dat je alleen de nummers die je in de periode dat je nog niet weet of je de pc krijgt betaald. Zodra je weet dat je pc niet krijgt moet je even bellen (mailen whatever) en dan zit je niet vast aan het 2-jarige abonnement!

ps Zelfs afgelopen donderdag vertelden ze op de helpdesk dat er nog pc's aanwezig waren, dus er zullen vast nog wel een paar aanwezig zijn. Op de helpdesk konden ze wel vertellen dat degene die belden meer kans maakten dan degenen die het via de website doen omdat dit sneller verwerkt zou worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat helpdesk nummer dan ... ik had vanmorgen gebeld maar ik kreeg te horen dat ik dan een jaar aan zo'n abonnement zou vast zitten (was een dame waarvan ik verder ook niet echt de indruk kreeg dat ze op de hoogte was van de actie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RC500 die nu gewoon verkrijgbaar is een nieuwere uitvoering (lees: betere specs) dan het model wat via de Panorama verkrijgbaar is. Maarja, voor € 407,- een compleet nieuwe PC...
Het is wel een volwaardig MCE alternatief, omdat het dezelfde functies biedt etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 00:33:
De RC500 die nu gewoon verkrijgbaar is een nieuwere uitvoering (lees: betere specs) dan het model wat via de Panorama verkrijgbaar is. Maarja, voor € 407,- een compleet nieuwe PC...
Het is wel een volwaardig MCE alternatief, omdat het dezelfde functies biedt etc. :)
En als je toch iedere week de Panorama leest (koopt) dan heb je voor die 408 euro een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Tije schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:33:
[...]

En als je toch iedere week de Panorama leest (koopt) dan heb je voor die 408 euro een mooie deal!
Dat vindt ik inderdaad ook, en dat blad is gewoon een leuke bijkomstigheid , al leg je hem op de wc neer :7 , desnoods kan je er nog je kont mee afvegen :+

Ik heb ook besteld, en ben benieuwd eerlijk gezegd, en wacht het wel af.

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
BYM schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:47:
[...]

Dat vindt ik inderdaad ook, en dat blad is gewoon een leuke bijkomstigheid , al leg je hem op de wc neer :7 , desnoods kan je er nog je kont mee afvegen :+

Ik heb ook besteld, en ben benieuwd eerlijk gezegd, en wacht het wel af.
Mijn kont ermee afvegen doe ik dan wel nadat ik hem gelezen heb :+ .....
Maar ik ben ook benieuwd, ze hebben toen tegen mijn vader gezegd dat hij een van de eersten was dus als wij geen pc ontvangen ga ik toch een beetje mijn vraagtekens zetten bij deze actie. Maar goed ik kan er natuurlijk op dit moment nog helemaal niets over zeggen.
Ik zal even een reply posten in dit topic als ik er meer over weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vanmorgen door Panorama gebeld. Pcs worden 12 april bij Panorama afgeleverd en ze verwachten dat ik 'm vóór eind april binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:47:
ben vanmorgen door Panorama gebeld. Pcs worden 12 april bij Panorama afgeleverd en ze verwachten dat ik 'm vóór eind april binnen heb.
Dus je krijgt telefonisch bericht als je de pc ontvangt? Ben benieuwd of ik nog gebeld word dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus vorige week vrijdag een abo genomen via de site, afgelopen dinsdag gebeld of ik nog tot de gelukkigen behoorde en er werd mij verteld dat per dezelfde vrijdag (!) de pc's op waren dus het was nog even afwachten of ik er nog tussen zat of niet. Zou bericht krijgen als ik de pc niet zou krijgen. Twee dagen later krijg ik een kaartje in de bus dat ik eerdaags mijn eerste Panorama krijg, over de pc niets meer gehoord. Ben benieuwd... Maar er werd inderdaad bij verteld dat je dan sowieso niet aan dat 2-jarige abonnement vastzit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelf een mailtje direkt naar Panorama gestuurd waarin ik aangaf dat ik geen abonnement wilde als de pc's niet meer leverbaar waren. Ik heb me 24-3 aangemeld. Een vriend heeft zich 25-3 aangemeld maar inmiddels gehoord dat hij niet bij de "gelukkigen" zit. Overigens kreeg hij te horen dat hij een alternatieve aanbieding krijgt en als hij dit niet wil mag hij gewoon opzeggen. Hij moet dan alleen de reeds ontvangen Panorama's betalen.

Ben overigens benieuwd of er ook een cardreader inzit. Die wordt niet bij de specificaties genoemd, maar wel bij de specificaties op Acer.nl.
Op de advertentie in de diverse bladen staan trouwens 2 verschillene foto's van de pc. 1 met de AL1521ms - 15" monitor en de andere met de AL1511s - 15". Ben benieuwd welke monitor erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:05:
Ik had zelf een mailtje direkt naar Panorama gestuurd waarin ik aangaf dat ik geen abonnement wilde als de pc's niet meer leverbaar waren. Ik heb me 24-3 aangemeld. Een vriend heeft zich 25-3 aangemeld maar inmiddels gehoord dat hij niet bij de "gelukkigen" zit. Overigens kreeg hij te horen dat hij een alternatieve aanbieding krijgt en als hij dit niet wil mag hij gewoon opzeggen. Hij moet dan alleen de reeds ontvangen Panorama's betalen.

Ben overigens benieuwd of er ook een cardreader inzit. Die wordt niet bij de specificaties genoemd, maar wel bij de specificaties op Acer.nl.
Op de advertentie in de diverse bladen staan trouwens 2 verschillene foto's van de pc. 1 met de AL1521ms - 15" monitor en de andere met de AL1511s - 15". Ben benieuwd welke monitor erbij zit.
Wij hebben nog niets gehoord, maar we hebben ruim voor 24/3 besteld. Dus ik denk dat wij ook wel bij de gelukkigen horen.
Ik hoop dat de AL1521s erbij zit, betere specs en DVI!! Maar als ik naar de prijs van de pc kijk ga ik er niet vanuit dat die erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een screenshot gemaakt van www.abonnee.nu waar duidelijk de duurdere monitor op te zien is.
Op de advertentie in de tijdschriften is onderaan klein dezelfde foto op staat als op www.abonnee.nu, maar in het groot zie je de pc met de goedkopere monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier doet iemand z'n nog niet eens ontvangen pc alweer van de hand :>
http://www.speurders.nl/c...b.12.1.0.1.2026.3361.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:37:
Ik heb een screenshot gemaakt van www.abonnee.nu waar duidelijk de duurdere monitor op te zien is.
Op de advertentie in de tijdschriften is onderaan klein dezelfde foto op staat als op www.abonnee.nu, maar in het groot zie je de pc met de goedkopere monitor.
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:46:
en hier doet iemand z'n nog niet eens ontvangen pc alweer van de hand :>
http://www.speurders.nl/c...b.12.1.0.1.2026.3361.html
Nouja ik ben benieuwd welke monitor erbij zit... Laten we op het beste hopen :)
Wat een triest figuur trouwens, nu al die pc verkopen terwijl hij hem nog niet eens in handen heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AL1521ms zit er in ieder geval niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antwoord op mijn mailtje naar Acer:

> Geachte heer,
>
> De meegeleverde monitor is de AL1521ms. Er zit een 7-in-1 cardreader in
> dit systeem. Compactflash is hierbij wel ondersteund, te weten CF Type I
> en CF Type II.
>
> In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
>
> Met vriendelijke groet,
>
> __________________________________________
> Benelux Info
> Internal Sales
>
> Nederland
>
> Europalaan 89
> 5232 BC s-'Hertogenbosch
> Phone: +31(0)73-645 96 45
> Telefax: +31(0)73-645 96 93
> E-Mail: Benelux@acer-euro.com
> http://www.acer.nl/www.acer.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:04:
antwoord op mijn mailtje naar Acer:

"....antwoord acer....."
Ah kijk eens aan, goed nieuws.... Dan gaat de prijs van die pc me alleen maar meer mee vallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de monitor kost al meer dan 200euro. Alleen jammer dat je niet goedkoop kunt upgraden naar een 17inch....maar daar kan ik natuurlijk ook nog even een mailtje naar Acer over sturen.

Ik hoop alleen dat er ruimte genoeg is voor een extra HD. Ik wil mijn eigen 2 160gig disks er in hangen. En even mijn 1gig geheugen opdelen over de 2pcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-4 mailtje naar Acer gestuurd:

Hartelijk dank voor de snelle info.

Nog even een (brutaal) vraagje, mede namens mijn medetweakers die ook meedoen aan de Panorama aktie, is wellicht upgraden naar een 17inch/19inch monitor mogelijk en zo ja wat zouden hiervan de extra kosten zijn?

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:47:
4-4 mailtje naar Acer gestuurd:

Hartelijk dank voor de snelle info.

Nog even een (brutaal) vraagje, mede namens mijn medetweakers die ook meedoen aan de Panorama aktie, is wellicht upgraden naar een 17inch/19inch monitor mogelijk en zo ja wat zouden hiervan de extra kosten zijn?

Met vriendelijke groet,
Goeie actie, maar ik denk dat ze er niet serieus op in gaan... haha
Maar als je dit lukt ga ik ook er ook achter aan denk ik!
Ik betwijfel trouwens of er wel genoeg ruimte is in die kast, maarja daar zijn we snel genoeg achter.
Ik ga ook nog proberen of MCE erop draait, just for the fun of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn een beetje snel bij Sanoma:

Goedemorgen,

Vorige week heb ik desgevraagd te horen gekregen dat ik bij de "gelukkigen" zit die een een RC500 pc voor 199,00 zullen ontvangen en dat de pc eind april/begin mei geleverd zal worden.
Officiele informatie heb ik echter nog niet ontvangen. Ik was vanmorgen dus erg verbaasd toen ik zag dat de betreffende 199,00 al van mijn girorekening is afgeschreven.

Het lijkt mij niet terecht dat het betreffende bedrag al een maand vóór aflevering wordt afgeschreven (en zonder eerst officieel informatie te ontvangen.

Graag ontvang ik per ommegaande officieel bericht en een duidelijke leveringstermijn.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tije schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:08:
[...]

Goeie actie, maar ik denk dat ze er niet serieus op in gaan... haha
Maar als je dit lukt ga ik ook er ook achter aan denk ik!
Ik betwijfel trouwens of er wel genoeg ruimte is in die kast, maarja daar zijn we snel genoeg achter.
Ik ga ook nog proberen of MCE erop draait, just for the fun of it!
Als het mogelijk is om 2 monitoren aan te sluiten kopen we er gewoon nog 1 bij....gebruiken we deze om tv te kijken en de andere om te internetten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer ,

De aanbieding bij de Panorama is een vaste samenstelling qua product. Het is derhalve helaas niet mogelijk om hier veranderingen in aan te brengen.
Gezien de prijs die u in feite betaalt voor de PC is het wellicht een idee om de monitor te verkopen (hij is immers nieuw) en er een andere, grotere (Acer?) monitor voor terug te kopen.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is het abonnementsgeld van Panorama afgeschreven. Aangezien ik niets meer had gehoord over de pc ben ik maar weer eens aan de telefoon gaan hangen en ik krijg m inderdaad :*) :*) Het extra geld van de pc word later deze maand afgeschreven, na ontvangst van het eerste blad, de pc volgt 1,5-2 weken later. Overigens is het werkgeheugen uitbreidbaar tot 4GB en past er een 2e HDD in.. Vooral dat werkgeheugen ga ik alvast aanschaffen, 256MB vind ik toch net iets te weinig. Ben benieuwd of dat upgraden van de monitor lukt! 17" op een multimedia pc is toch net wat strakker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te koop: 15" Acer TFT monitor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:31:
Vandaag is het abonnementsgeld van Panorama afgeschreven. Aangezien ik niets meer had gehoord over de pc ben ik maar weer eens aan de telefoon gaan hangen en ik krijg m inderdaad :*) :*) Het extra geld van de pc word later deze maand afgeschreven, na ontvangst van het eerste blad, de pc volgt 1,5-2 weken later. Overigens is het werkgeheugen uitbreidbaar tot 4GB en past er een 2e HDD in.. Vooral dat werkgeheugen ga ik alvast aanschaffen, 256MB vind ik toch net iets te weinig. Ben benieuwd of dat upgraden van de monitor lukt! 17" op een multimedia pc is toch net wat strakker! 8)
Bij mij is gisteren 199 afgeschreven en vandaag 208,00. Zie ook mijn vorige berichten in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Nou apart... ik heb dus ook net gebeld met de helpdesk van abonnee.nu
Maar ik heb te horen gekregen dat ze nog helemaal niet konden zeggen of ik de pc wel of niet krijg :?
Mij werd verteld dat ze eerst wachten op de levering van Acer en dan pas van iedereen de 199 euro afschrijven. Maar er zijn hier dus mensen die echt duidelijk te horen hebben gekregen dat ze de pc ontvangen, en bij jullie is het geld ook al afgeschreven?
Ik heb ook vermeld dat ik hier gelezen heb dat er bij sommige mensen 199 euro is afgeschreven en dat er tegen hen gezegd is dat ze de pc krijgen, maar ze zei tegen mij dat dit nog niet officieel kan zijn :? :? :?
Ben benieuwd....
(Ik heb telefonisch met de aanbieding meegedaan op 21 maart....)

[ Voor 5% gewijzigd door Tije op 05-04-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier de bewijsstukken:

girotel:
04-04-2005 KN: 0740007910
SANOMA UITGEVERS BV
Ordernr.: 2055203
Artikelnr.: 188796 Artikel:
Acer computer
IC 472320793 Af EUR 199,00

mail:
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

Uw aanvraag staat genoteerd. Inmiddels kunnen er geen nieuwe abonnementen in combinatie met de Acer Rc500computer incl. monitor worden besteld.

Bij deze mag u ervan uitgaan dat u bij de eerste 600 aanmeldingen zit.

Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om wederom contact op te nemen met het Sanoma Serviceteam.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sanoma Uitgevers BV
Klantenservice
Medewerker NAW gegevens verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 12-06-2007 15:14 . Reden: NAW gegevens verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
en wanneer heb je besteld?

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:06:
hier de bewijsstukken:
"........"

Met vriendelijke groet,

Sanoma Uitgevers BV
Klantenservice
Mederwerker NAW gegevens verwijderd
Dat je genoteerd staat zou inderdaad wel kunnen, dat vertelde de vrouw aan de telefoon mij ook...
Ik zal er wel even achteraan mailen, misschien dat ze dan meer kunnen zeggen.
Ik was er wel vroeg bij volgens mij dus ik ga er maar vanuit dat ik door ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 12-06-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tije schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:59:
Nou apart... ik heb dus ook net gebeld met de helpdesk van abonnee.nu
Maar ik heb te horen gekregen dat ze nog helemaal niet konden zeggen of ik de pc wel of niet krijg :?
Mij werd verteld dat ze eerst wachten op de levering van Acer en dan pas van iedereen de 199 euro afschrijven. Maar er zijn hier dus mensen die echt duidelijk te horen hebben gekregen dat ze de pc ontvangen, en bij jullie is het geld ook al afgeschreven?
Ik heb ook vermeld dat ik hier gelezen heb dat er bij sommige mensen 199 euro is afgeschreven en dat er tegen hen gezegd is dat ze de pc krijgen, maar ze zei tegen mij dat dit nog niet officieel kan zijn :? :? :?
Ben benieuwd....
(Ik heb telefonisch met de aanbieding meegedaan op 21 maart....)
Volgens mij hebben ze bij die helpdesk dan niet echt een goed idee van wat ze aan het doen zijn. Er werd mij in ieder geval verteld dat de pc voor me gereserveerd stond, en de vriendelijke dame wenste me er zelfs alvast "veel plezier" mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Nouja ik heb dan ook geen idee, maar mij is verteld dat ik "genoteerd" stond. Ik heb net maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice misschien dat ik dan een andere reactie krijg, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Hmmmm.... ik ben benieuwd of ik er 1 krijg, bij mij is ook die 199 euro afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Ik weet nog niet of het geld is afgeschreven, nog niet gecontroleerd.
Gaat van mijn vader z'n rekening af dus moet even aan hem vragen of hij het morgen wil controleren...
Ben benieuwd of ik morgen een mail heb met het verlossende nieuws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ontvangen:

Inmiddels is het door u aangevraagde abonnement op Panorama geregistreerd. Het abonnement gaat lopen vanaf blad nummer 15-2005. U zult in het weekend van week 13 het eerste nummer gaan ontvangen.

Ook het door u aangevraagt welkomsgeschenk van de Acer computer is bij ons in het systeem verwerkt.

Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om wederom contact op te nemen met het Sanoma Serviceteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:36:
Vandaag ontvangen:

Inmiddels is het door u aangevraagde abonnement op Panorama geregistreerd. Het abonnement gaat lopen vanaf blad nummer 15-2005. U zult in het weekend van week 13 het eerste nummer gaan ontvangen.

Ook het door u aangevraagt welkomsgeschenk van de Acer computer is bij ons in het systeem verwerkt.

Via welk e-mail adres correspondeer je met hun? Misschien dat ik dan ook iets sneller een reactie krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik info@sanoma.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je van gratis dingen houdt(lees de voorwaarden)

http://www.dixons.nl/STORE/HOME/DOCUMENT.ASP?ID=569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Antwoordend op uw mail, kan ik u zeggen dat de pc's rechtstreeks vanuit panorama worden geleverd en dat u dus contact op moet nemen met Panorama.

Met vriendelijke groet,

Nederland

Europalaan 89
5232 BC s-'Hertogenbosch
Phone: +31(0)73-645 96 45
Telefax: +31(0)73-645 96 93
E-Mail: Benelux@acer-euro.com
http://www.acer.nl/www.acer.be

Goedemorgen,

Heeft u toevalig een idee wanneer de pcs uitgeleverd worden? Gaat dit rechtstreek vanuit Acer?

Helaas reageert Panorama niet op mijn mail.Ze hebben echter wel het bedrag van de pc al van mijn rekening afgeschreven.

Grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elKnurrie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:17
Dit kreeg ik als antwoord op de vraag of ik nog bij de gelukkigen zat:

Geachte heer/mevrouw Bladieblabla,

Op dit moment kunnen wij u nog geen duidelijkheid geven over of u bij de gelukkige 600 mensen zit die gebruik kunnen maken van de actie met de Acer computer.

U wordt schriftelijk op de hoogte gesteld wanneer u niet bij deze 600 mensen zit. Dan kan het abonnement omgezet worden naar een jaarabonnement met een ander welkomstgeschenk of korting of u kunt het abonnement alsnog annuleren.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Uitgevers BV
Klantenservice

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 12-06-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
jurjendt schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:02:
Dit kreeg ik als antwoord op de vraag of ik nog bij de gelukkigen zat:

..................

Op dit moment kunnen wij u nog geen duidelijkheid geven over of u bij de gelukkige 600 mensen zit die gebruik kunnen maken van de actie met de Acer computer.
.................

Met vriendelijke groet,
Sanoma Uitgevers BV
Klantenservice

Dit is dus wat ik ook te horen heb gekregen, ben er inmiddels wel achter dat het geld van de rekening is (zowel het abo als het geld voor de pc)

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 12-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer/mevrouw,

Bij de actie wordt vermeldt (zoals bij alle nieuwe abonnementen) dat een welkomstgeschenk +/- 3 weken na betaling van het abonnement en eventuele bijbetaling bij de klant bezorgd wordt. Gezien ons systeem is er inmiddels een voorraad in ons magazijn en zijn ze momenteel bezig uw Acer computer verzendklaar te maken voor de TPG post. Deze zal u een dezer dagen gaan ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Sanoma Uitgevers BV
Klantenservice

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 12-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Antwoordend op uw vraag moet ik helaas zeggen dat er niet met twee schermen tegelijk kan worden gewerkt.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Aangezien ik nog geen reactie heb gehad op mijn vraag via de abonnee.nu site, heb ik maar even een e-mail gestuurd naar info<at>sanoma.nl.
Ben benieuwd of ik nu wel (snel) een reactie krijg.
Heb in die mail even gevraagd of er al bekend was of ik een pc ontvang, en of het al bekend is wanneer ze de pc's gaan afleveren.

Het emailadres info@sanoma.nl bestaat niet, wat is het goede e-mail adres?
Ik krijg de volgende error:
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:

info@sanoma.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<info@sanoma.nl>:
host smt2.sanoma-uitgevers.nl [213.214.100.15]:
554 <info@sanoma.nl>: Relay access denied

Ik gok dat het juiste e-mail adres is:
info<at>sanoma-uitgevers.nl

[ Voor 63% gewijzigd door Tije op 12-04-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Oke, dit heeft vrij weinig meer met het model zelf te maken, maar meer met de actie. Voor de actie kan je beter een ander topic starten, met een volledige topicstart. De start van dit topic is al èrg slecht, het is dan ook een wonder dat het niet eerder dicht is gegaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.