Acrobat 7 Prof - bewerken van PDF's vol uitdaging

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 16:22
Ik werk al uren aan mijn pdf bestand in (acrobat writer 7 prof )om afbeeldingen in een bestaand PDF in te krijgen een een bestaande afbeelding te vervangen. Het bestand is niet beveiligt of zo. Maar ik heb het orignele word bestand niet meer. Ik kan wel alle teksten aanpassen en styling enzo maar het is niet mogelijk om afbeeldingen te vervangen door ze erin te plakken of oude te verwijderen en dan nieuwe in te plakken.

ook ondervind ik problemen met een lijntje dat ik niet weg krijg. het is een los lijntje met een link eraan gekoppelt. wanneer ik de font van de tekst vergroot of verklein rekt het lijntje niet mee het is dus zelfstandig hoe verwijder ik dat lijntje en hoe bewerk ik het en hoe voeg ik het event. weer toe.

dit zijn vragen die de help van acrobat writer mij niet kon beantwoorden of ik heb het niet goed gevonden. Maar ik wil vooral wat aan die afbeeldingen doen die moeten vervangen worden.

ook 3th party programma's zoals imageworks 2.0 heb ik geprobeerd maar ik heb geen geld voor een licentie van 400 euro om het zwarte demo kruisje dr uit te krijgen wat je met de demo hebt. Weet iemand een oplossing voor de afbeeldingen? anti-spam

GRAAG HULP aangezien ik niet meer verder weet.

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 18-03-2005 16:09 ]

Domoticz + Fotografie + Gaming

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

a) dit is een software probleem, dus je zit in het verkeerde forum
b) lijkt ook op een warez-request; wellicht niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over...
c) je email-adres zet je maar in je profiel; het idee van een forum is ook niet om vervolgens via email je een oplossing te gaan sturen.

Probeer het maar eens opnieuw met een duidelijke beschrijving van wat je hebt geprobeert en wat er niet lukt, en dan liefst ook in het juiste forum: Software Algemeen :)

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 18-03-2005 16:10 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.