Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vergelijkbaar alternatief voor de HP IPAQ 4150??

Pagina: 1
Acties:

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:04
Heren & dames,

ik heb nu van werk geregeld dat ik voor mn systeembeheer/ICT vak ook gebruik mag maken van een PDA

Nu lopen er al diverse mensen rond binnen ons bedrijf met een HP Ipaq 4150 pda

nu leek het mij verstandig in kader van standaardisering etc ook dus te gaan voor een 4150.

Nu doen wij veel bestellingen van een bekende webshop (zal geen namen noemen) alleen daar valt deze niet meer te leveren.

Nu zei mn baas dat ik dan maar even een min of meer gelijkwaardig alternatief mag regelen....

Binnen de HP Ipaq reeks lijk ik dan uit te komen op de HX2410 (ook gelijkwaardige prijsklasse..) (oogt alleen wat grof/groot ivm de 4150)

Nu vroeg ik mij welke PDA jullie mij kunnen aanraden als een min of meer gelijkwaardig alternatief voor de 4150?

Keuze is voor zover ik weet nog niet beperkt tot HP only en dus mogen andere merken ook (althans heb niet gehoord dat ik verplicht ben voor HP te kiezen hehe)

kunnen jullie mij beetje de goede richting wijzen welke modellen ook in de buurt komen ?

bedankt alvast! :)

* yonexfreak verdwaalt nog beetje in PDA land...

I don't drive fast, I only fly low!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:50

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Dat is er maar 1: de iPAQ 4350 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pdaclub.pl/images/pda/test_iPAQ_4350_-_obok_4150_4350.jpg

Het enige verschil is het toetsenbordje aan de 4350

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• yonexfreak
tnx :Y)
jammer dat die ookal niet meer te bestellen valt bij die webshop (geen id of ik naam mag noemen..wil niet reclame maken..)

kan het zo zijn dat de HX2410 zeg maar de ''opvolger'' is van de 4150 ???

ik ga iig nog eens verder snuffelen op mn gemak :) best veel keus evengoed pff
moet iig wel dus Pocket Windows zijn (2003 of 2003SE dus...)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

min of meer de opvolger jah, snelste ipaq tot nu toe d8 ik

alleen die nieuwe series zijn een stuk lomper idd, niet echt borstzak modelletjes meer :/

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Een aantal alternatieven voor de HP 4150 (zowel qua uiterlijk, qua functies als qua prijs):

Dell Axim X50

Asus MyPAL A730W

Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 420

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• PcDealer
  • Laatst online: 00:57

PcDealer

HP ftw \o/

Qua features is die er wel, qua grootte denk ik niet. Check de hx4700.

Wat is er mis met deze winkels?

[ Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 19-03-2005 10:05 . Reden: verbaast is ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• yonexfreak
Bedankt B_O_S_S, za er eens blik op werpen :Y)

@ PcDealer> er is weinig mis met die winkels voor zover ik weet :) alleen wij doen voor zover ik weet nagenoeg alle bestellingen bij 1webshop/winkel waar we tevens ook korting krijgen..vandaar

(PS bij die 1e shop van je link staat pda niet eens meer op de site...)

:)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:40
(jarig!)
De 4150 is inderdaad alweer een tijdje end of life. De 4350 eigenlijk ook maar deze wordt volgens mij nog wel geleverd aan de NS maar niet meer aan particulieren.
De Acer n30 is een mooi alternatief alleen heeft niet de beschikking over WLAN. Hou er wel rekening mee dat wanneer je een 4150 koopt dat je er zeker ook een beschermhoesje bijkoopt want de stevigheid van deze ipaq's is niet om over naar huis te schrijven. Nieuwe HP modellen zijn wel weer wat steviger.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nadd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:36:
[...]
Hou er wel rekening mee dat wanneer je een 4150 koopt dat je er zeker ook een beschermhoesje bijkoopt want de stevigheid van deze ipaq's is niet om over naar huis te schrijven. Nieuwe HP modellen zijn wel weer wat steviger.
Kan ik niet mee eens zijn. Ik heb een half jaar met een 4150 gewerkt, en nog 10 collega's met hetzelfde apparaat. Ik kan dus zeggen dat het meer heeft geleden dan bij iemand die er al 2 jaar eigenaar van is. En dat zonder gebruik te maken van een beschermhoes.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:40
(jarig!)
Ik heb bij ons op het werk een pilot gedraaid met 7 personen waaronder mijzelf met een HP4150. Drie stuks daarvan zijn allemaal kapot gegaan met hetzelfde euvel namelijk kapot schermpje dat natuurlijk buiten de garantie valt. Het kan natuurlijk ook zijn dat wij erg lomp zijn en jullie heel voorzichtig ;-)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nadd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:28:
Ik heb bij ons op het werk een pilot gedraaid met 7 personen waaronder mijzelf met een HP4150. Drie stuks daarvan zijn allemaal kapot gegaan met hetzelfde euvel namelijk kapot schermpje dat natuurlijk buiten de garantie valt.
Wat was precies het euvel met het scherm?
Het kan natuurlijk ook zijn dat wij erg lomp zijn en jullie heel voorzichtig ;-)
Zeker, maar ik denk het niet ;)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tsjah, als het een HP moet worden, zou je eens moeten kijken naar de hx2450, de hx2750 (voorteel tov de hx2450 is dat hij sneller is en meer geheugen heeft, ze hebben beide WiFi en Bluetooth), en de hx4700 (ook erg snel, maar de hx2750 komt toch meestal het snelst uit de bus. Voordeel van de 4700 is dat hij een VGA scherm == hoge resolutie, heeft)

• yonexfreak
heb net mn baas gesproken en die gaf groen licht voor de HX2410 HP

de hx2750 is ook erg leuk maar de extra kosten zijn het niet waard simpelweg omdat de extra functies (oa de beveiliging etc..) zijn niet van toepassing voor mijn doeleinden

Kezue zal dus de HX2410 worden icm met een geheugenkaart erbij van 512mb (of 1gb ff zien hoe prijzen zijn)

ben benieuwd hoe deze gaat bevallen :) (nooit eerder ''intensief'' gebruikt voor werkdoeleinden..) (heb een 2210 voor prive/navigatiegebruik dus ben wel enigzins bekend met een pda)

:)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb de hx2110, dus het kleinere broertje van de hx2410, en hij bevalt me in ieder geval uitstekend :)

• yonexfreak
kijk dat is altijd mooi te horen :)

misschien even vraag waar ik beter apart topic voor kan aanmaken (of via search al x gevraagt donno)
maar welke tools gebruiken jullie of zijn geschikt voor ICT doeleinden (systeem/netwerkbeheer)

ik denk hierbij aan:
- overzichten van apparatuur/netwerktools
- password progs voor databasen/bios wachtwoorden etc
- vragen/wensen van gebruikers noteren etc

Op dit moment zit ik deels van de werk week te pendelen tussen 2 vestigingen en word dus regelmatig op gangen aangesproken met vragen/wensen/problemen etc :z en dus lang niet altijd binnen bereik laptop waar ik alle benodige info/tools/doc voorradig heb..

misschien kan dit ook prima met de de Office progs die erbij geleverd zitten :)

[ Voor 22% gewijzigd door yonexfreak op 22-03-2005 13:43 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik begrijp je niet helemaal. Maar Excel, Word e.d. zijn op een iPAQ te lezen, mits ze simpel van opzet zijn.

Pagina: 1