Popup Actie in Main Window

Pagina: 1
Acties:

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-04 15:23
Hallo,

Ik ben momenteel bezig om via een popup een zoek scherm te openen en deze naar objecten te laten zoeken uit een database, nu is dat geen probleem,
maar ik wil dat je op een object kunt klikken en dat deze word toegevoegd aan een order, deze actie wil ik graag in het 'main' window hebben uitgevoerd en niet in de popup zelf, nou weet ik dat je met <form> en waarde naar een ander venster kunt laten sturen alleen krijg ik dat hier niet mooi en goed werkend. Nu zoek ik dus een manier dat de popup zich zelf sluit en het window dat hem heeft geopend een url laat openen.

is dit mogelijk?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Ja dat is mogelijk. Wat heb je zelf al uitgezocht wat betreft targets en JavaScript?

Motor onderhoud bijhouden

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

[google=parent window js]

De eerste hit is al raak: http://www.rgagnon.com/jsdetails/js-0066.html

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 18-03-2005 11:03 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-04 15:23
ten eerste wist ik niet precies waar ik op moest zoeken, nu weet ik dat het dus parent window en child window is bijv.

Tevens weet ik dat ik bijv met form en javascript een waarde van een veld kan oversturen naar een veld in een andere pagina alleeen is dit geen makkelijke oplossing in mijn situatie. K ga nu even de link die jullie posten bekijken

Als het even kan wil ik dat ik op een normale link kan klikken waar ik met php variabelen mee kan geven betreft bijv het object, en dat deze dan de popup sluit en de link opent in het parent window

dus buiten forms om als het kan, iemand een idee?

[ Voor 29% gewijzigd door DarkFire op 18-03-2005 11:15 ]