goed hostingbedrijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Mercator
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-04-2023
Hallo,

Ik heb al een paar jaar een domijnregistratie lopen via Demon, en dat werkt perfect, maar ik wil nu ook een 'website' gaan hosten. (Meer files/plaatjes om te sharen met vrienden) Demon kan dit wel, maar dat kost daar wel ERG veel geld.

Ik zoek dus een hostingprovider die mijn email (inclusief 'onbeperkte' aliassen) via POP bij me aflevert, en waar ik een simpele website kan hosten. Het gaat me niet om de goedkoopste, ik wil vooral een betrouwbare oplossing. Met welk bedrijf hebben mensen goeie ervaringen?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-02 21:09
Internet & Telefonie - hosting FAQ

Ik heb zelf een webservices bedrijf, k kan je ook wel helpen, maar dat laat ik aan jou over, kga hier geen klanten zitten werven ofzo ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Martijn op 18-03-2005 10:40 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zoals Martijn al aangeeft, kijk de FAQ er eens op na. Er zijn genoeg goede hostingbedrijven (zeker voor jouw pakket van eisen ;)).
Alleen op GoT zijn er denk ik al 100 man met een eigen hostingbedrijfje dus echt objectief zal het niet snel worden.

Kijk gewoon een beetje in het rond en kies er een uit. Als je een bedrijf op het oog hebt, let er wel op dat ze 'betrouwbaar' zijn. Stuur ze bijv een mail en kijk naar de reactietijd en antwoord, dat soort zaken.

Verwijderd

Hier een paar handige linkjes om naar een geschikte hostingbedrijf te zoeken:

http://www.webhosters.nl
http://www.webhostingtalk.nl

Hiermee ben je wel even mee zoet, :).

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
ik heb zeer goede ervaringen met Sohosted.com en Triple-v.nl

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:04
Probeer zo veel mogelijk informatie te zoeken op internet als je een selectie hebt gemaakt. Vergelijk deze met elkaar en trek daar je eigen conclusie uit.

Ook kan je altijd vragen of je bijvoorbeeld 2 weken gratis mag proefdraaien, dit zal je hoogstwaarschijnlijk wel bij de meeste hosters kunnen krijgen en zo kan je nog beter oordelen of alles naar wens is en of de prijs/kwaliteit verhouding goed is.

Succes met zoeken in de jungle van de webhosting bedrijven :)

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.