Gisteravond bij iemand geweest met een Chello Verbinding. Hij heeft een Thomson TCM 420, aangesloten op de splitter. Als ik een netwerkkabel aansluit krijgt de PC netjes een IP van 192.168.1.100 en kan ik de Thomson pingen. Echter het kabelmodem krijgt geen verbinding met het Chello Netwerk. Het meest rechterlampje blijft knipperen. Volgens Chello is het signaal te zwak en zou het aan de wandcontactdoos liggen, maar dat standaard k-u-l- antwoord heb ik al vaker gehoord.
Iemand ervaring met dit kabelmodem die mij kan vertellen of ik nog wat kan diagnosen aan dat ding, heb hald inet afgezocht maar geen handleiding kunnen vinden, en van het configuratie-menu in de Thomson wordt ik ook niet veel wijzer.
Overigens meen ik ergens ooit eens opgevangen te hebben dat er een slechte serie Thomsons geleverd is. Is er iemand die dat kan bevestigen of ontkennen?
Iemand ervaring met dit kabelmodem die mij kan vertellen of ik nog wat kan diagnosen aan dat ding, heb hald inet afgezocht maar geen handleiding kunnen vinden, en van het configuratie-menu in de Thomson wordt ik ook niet veel wijzer.
Overigens meen ik ergens ooit eens opgevangen te hebben dat er een slechte serie Thomsons geleverd is. Is er iemand die dat kan bevestigen of ontkennen?