Hoi
system spec's
mobo A7V600
bios versie ASUS - 42302e31 geflasht naar 1.08
AMD Athlon(TM) XP 2600+ (1.9 GHz )
NVIDIA V9999GT
Soundkaart :Aureon 5.1 Sky (driver versie 5.1.2600.14)
Ramm 2,4 gb
Monitor Fujitsu Siemens C996F
HD Maxtor 6 Y080M0 SCSI 80 gig
Voeding is 450 watt
Ik heb een probleem en ben er al sins mijn nieuwe installatie van windows mee bezig, en dat is dat ik geen letters meer zie in Counterstrike Source , en met tantra.ph blijft die constant hangen.
Hier zijn de NIET zichtbare letters,
en HIER het tantra probleem
Ik heb zelf zeker 5 verschillnde drivers geprobeerd , mijn pc is net geformateerd daarvoor had ik het ook .
Heb alle drivers met behulp van een tooltje drivercleaner eraf geggooit zo hoe ik dat altijd doe , en nog nooit zoiets mee gemaakt .
is mijn kaart nu kapot ??
In windows zelf zie ik nergens een foutje , ik zie alle letters als ik een txt bestand schrijf enz..
Hij is niet overgeclockt , en verder nix mee getweak ofzo .
Ut zal toch niet alweer zijn dat mijn kaart een beetje door is aan het fikken ofzo?
waarom weer , nou omdat ik Hier ook een probleem had met mijn kaart , maar nu toch op een hele andere manier die errors geeft
ik heb nu de 71.84_win2kxp_international driver erop staan
---- Edit --- Topic is een beetje fout staat een V die er niet hoort
system spec's
mobo A7V600
bios versie ASUS - 42302e31 geflasht naar 1.08
AMD Athlon(TM) XP 2600+ (1.9 GHz )
NVIDIA V9999GT
Soundkaart :Aureon 5.1 Sky (driver versie 5.1.2600.14)
Ramm 2,4 gb
Monitor Fujitsu Siemens C996F
HD Maxtor 6 Y080M0 SCSI 80 gig
Voeding is 450 watt
Ik heb een probleem en ben er al sins mijn nieuwe installatie van windows mee bezig, en dat is dat ik geen letters meer zie in Counterstrike Source , en met tantra.ph blijft die constant hangen.
Hier zijn de NIET zichtbare letters,
en HIER het tantra probleem
Ik heb zelf zeker 5 verschillnde drivers geprobeerd , mijn pc is net geformateerd daarvoor had ik het ook .
Heb alle drivers met behulp van een tooltje drivercleaner eraf geggooit zo hoe ik dat altijd doe , en nog nooit zoiets mee gemaakt .
is mijn kaart nu kapot ??
In windows zelf zie ik nergens een foutje , ik zie alle letters als ik een txt bestand schrijf enz..
Hij is niet overgeclockt , en verder nix mee getweak ofzo .
Ut zal toch niet alweer zijn dat mijn kaart een beetje door is aan het fikken ofzo?
waarom weer , nou omdat ik Hier ook een probleem had met mijn kaart , maar nu toch op een hele andere manier die errors geeft
ik heb nu de 71.84_win2kxp_international driver erop staan
---- Edit --- Topic is een beetje fout staat een V die er niet hoort
[ Voor 6% gewijzigd door Nutser op 18-03-2005 10:05 ]
alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x