Oké, met een monitor in zicht heb ik al bijna een eigen computer bij elkaar.
Tijd dus om te gaan kijken naar een muisje en toetsenbord. Wat denken jullie? Draadloos lijkt me niet nodig, maar wel of niet opticall, welk merk ed. En waar moet ik in godsnaam op letten bij een toetsenbord?
koop gewoon zo'm logitech desktop
dan hebbie muis en toetsenbord van goeie kwaliteit.... :9~:9~
dan hebbie muis en toetsenbord van goeie kwaliteit.... :9~:9~
toetsenbord maakt nie zoveel uit
wat ik wel heel handig vindt bij een toetsenbord is dat ze een grote enter hebben en een grote backpspace verder stel ik daar geen eisen aan
muis neem ik de simpelste drieknops muis van logitech waarvan de middelste knop ook meteen scrol knop is erg makkelijk (ben kwijt hoe die heet)
wat ik wel heel handig vindt bij een toetsenbord is dat ze een grote enter hebben en een grote backpspace verder stel ik daar geen eisen aan
muis neem ik de simpelste drieknops muis van logitech waarvan de middelste knop ook meteen scrol knop is erg makkelijk (ben kwijt hoe die heet)
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Als ik het goed begrijp worden die optical-dingen iig niet zo heel erg gewaardeerd... Hoezo dan niet?
Als je veel gamed (vooral 3d shooters) optische muis kopen! Heb ik ook gedaan, verschil van dag en nacht!!! Ik heb de logitech optical wheelmouse. Voor het toetsenbord sluit ik me aan bij de rest.
Pagina: 1