Parrot Carkit en Volkswagen Touran

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008

• Wiel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-01-2024
Mijn Volkswagen-Touran-dealer zou mijn nieuwe Parrot CK3100 carkit inbouwen.
Na 2 uur sleutelen, onderzoeken en bellen bleek dat de Parrot carkit niet aan te sluiten is op de standaard VW-Touran autoradio. De Parrot en de radio hebben andere stekkerverbindingen.
Dure grap geworden. Slechte beurt van VW en Parrot. Volgens de VW-importeur PON is er nog geen verloopstekker beschikbaar.

Wiel

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
ok...duidelijk.. en nu?? :O :Z

Verwijderd

Ja, ik ken het, had het ook met mijn Porsche dealer.....

Verwijderd

Wiel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:08:
Na 2 uur sleutelen, onderzoeken en bellen bleek dat de Parrot carkit niet aan te sluiten is op de standaard VW-Touran autoradio. De Parrot en de radio hebben andere stekkerverbindingen.
Dure grap geworden. Slechte beurt van VW en Parrot. Volgens de VW-importeur PON is er nog geen verloopstekker beschikbaar.
De Parrot heeft ISO-stekkers. Je VW dus blijkbaar niet. Is het dan geen kwestie van ISO-stekkers in je VW laten zetten zodat de Parrot er wel tussen geschakeld kan worden?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor dit soort gevallen hebben ze dus een kniptang, striptang en kroonsteentjes uitgevonden :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06-2025
offtopic:
verkapt pimp met Touran topic :+

- Maar je maakt wel wat mee! -

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:29
Wiel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:08:
A. Waarom neem jij verantwoordelijkheid voor de domheid van de dealer?
B. Of was jij niet goed ingelicht door de Parrot fabrikant?
C. Whatever, hoe kun jij zo dom zijn ( :+ ) om hier schuld aan te hebben? Altijd een ander aansprakelijk maken! :Y)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Vervelend voor je. Regel het met je garage :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.