Toon posts:

usb memory stick blokkeerd wireless muis.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nog maar een poging en nu hopenlijk wel volgens de forum voorschriften ;)

Ik heb vandaag een usb stick gekocht van het merk Dane-elec (256 MB). Als ik deze in mijn computer plug (windows xp sp2) dan houdt mijn wireless muis er meteen mee op. Nu heb ik gehoord dat dit komt door de straling van de stick, of dit klopt weet ik niet.
Mijn muis is een Logitech cordless Pilot optical mouse.

Als ik mijn muis opnieuw inplug terwijl de usb stick nog aangesloten is, dan krijg ik de melding "USB Device Not Recognized".

Meer informatie kan ik niet geven, heb zelf eigenlijk niet zoveel kennis van hardware, dus als er meer informatie nodig is dan hoor ik het wel.

Alvast bedankt,

Paul Wiggers

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Nog niet genoeg info! Wat voor computer is het? Laptop of gewone desktop. Heb je meerdere usb poorten geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een desktop pc, en ja ik heb meerdere poorten geprobeerd (2 poorten aan de voorkant en 4 aan de achterkant).

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Neem even contact op met Dane-Elec. Ik weet dat zij erg geinteresseerd zijn in dit soort problemen. Straling kun je iig al uitsluiten denk ik. Contacteer dane-elec en leg je probleem uit en ik ben bijna zeker dat ze samen met jou een oplossing vinden :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat voor moederbord?
Zijn er ook andere USB apparaten actief?

Kijk in documentatie van muis en mem stick hoeveel stroom ze trekken. Hoeveel?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik contact heb gehad met de fabrikant (Dane-Elec) blijkt dat het nik met stroom toevoer te maken te hebben maar met een driver probleem.
Hun product heeft een driver conflict met het logitech product. Zit eigenlijk niks anders op dan de stick in te ruilen voor een van een ander merk. Het updaten van de drivers heeft ook niks geholpen.
Pagina: 1