Toon posts:

X850XT PE geeft flinke strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb wat problemen met mijn videokaart ( Sapphire X850XT PE ) , als ik opstart in windows krijg ik allemaal gekke strepen en blokjes , dus ik neem aan dat me geheugen kapot is of iets in die geest , en als ik opgestart heb loopt hij na een minuut ongeveer vast en krijg ik aantal seconden een zwart beeld en als dat weg is is het weer in orde en geeft ati aan dat vpu recover het probleem heeft opgelost.
Nu heb ik ook na dat zwarte scherm een keer een blauw scherm gehad en daar stond in dat het stuurprogramma niet goed was en dat er iets van ' een oneindige lus ' in zou zitten :? Ik heb opnieuw het stuurpramma geinstalleerd maar met geen enkele verbetering of verandering.
Als iemand hier nog een oplossing voor heeft hoor ik het graag en anders zal ik hem moeten retouneren naar komplett voor reparatie of research.
Alvast bedankt !!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Probeer eens een andere driver allereerst ;)

Hoe zit het met de koeling van je kaart is die in orde, genoeg flow in je kast? Als je je kaart onderclockt heb je dan ook nog die checkers? Is je voeding wel sterk genoeg voor je kaart, etc

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb andere drivers geprobeerd , en de voeding is een 450 Watt coolermaster en de kaart word watergekoeld d.m.v een swiftech blokje, en aan de achterkant zitten nog 2 fannen die een behorlijk briesje op het geheugen geven dus dat zit wel goed denk ik zo.

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-07 11:42
Dan retourneren denk ik, het is geen temperatuur, voeding of driver probleem. Je zou nog even kunnen kijken of de kaarte goed in je mobob zit maar het lijkt me dat je dat ook wel gedaan hebt.

BF2 stats

Verwijderd

same problem here

alleen hij loopt bij mij vast tijdens games (nfsu en cs). Met ati drivers kreeg ik blokjes en mn scherm ging uit alsof mn pc uit staat, maar hij staat nog aan en windows reageert niet. met omega drivers lijkt t iets beter te gaan, maar dan loopt ie vast zonder blokjes en mn tft blijft aan; windows reageert.

iemand enig idee wat het meest waarschijnlijke oorzaak hiervan is?

P.S. ik HOOP dat dit een driver issue is anders ben ik bang dat ik toch geen PE neem, en misschien zelfs geen 850. Heb er wel een zalman cooler op gezet, belet dat het retourneren van het product (voor research)?
Heb wel t oude cooler nog, met alle boutjes :D

Heb hem bij icomputers gekocht btw.

EDIT: Oplossing: download ATI drivers ZONDER Catalyst Controle Center! (verwijder eerst alle ATI toepassingen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 03:18 ]