Hallo ik heb wat problemen met mijn videokaart ( Sapphire X850XT PE ) , als ik opstart in windows krijg ik allemaal gekke strepen en blokjes , dus ik neem aan dat me geheugen kapot is of iets in die geest , en als ik opgestart heb loopt hij na een minuut ongeveer vast en krijg ik aantal seconden een zwart beeld en als dat weg is is het weer in orde en geeft ati aan dat vpu recover het probleem heeft opgelost.
Nu heb ik ook na dat zwarte scherm een keer een blauw scherm gehad en daar stond in dat het stuurprogramma niet goed was en dat er iets van ' een oneindige lus ' in zou zitten
Ik heb opnieuw het stuurpramma geinstalleerd maar met geen enkele verbetering of verandering.
Als iemand hier nog een oplossing voor heeft hoor ik het graag en anders zal ik hem moeten retouneren naar komplett voor reparatie of research.
Alvast bedankt !!
Nu heb ik ook na dat zwarte scherm een keer een blauw scherm gehad en daar stond in dat het stuurprogramma niet goed was en dat er iets van ' een oneindige lus ' in zou zitten
Als iemand hier nog een oplossing voor heeft hoor ik het graag en anders zal ik hem moeten retouneren naar komplett voor reparatie of research.
Alvast bedankt !!