Hallo allemaal,
Sorry als mijn titel niet zo duidelijk is, wist echt niet hoe ik het anders moest bedenken.
Ik heb een php form bestaande uit twee bestanden:
form.php
mail.php
in form.php heb ik een submit butten zitten wanneer ik hierop klik wordt mail.php in dezelfde pagina geopend.
Nu komt het probleem
form.php heb ik een een layout gemaakt en in een div staan.
Waneer ik op de submitbutton klik dan laad hij mail.php in de hele pagina, terwijl hij deze alleen maar mag laden in mijn div.
Ik heb geprobeerd om een pop-up te openen met mail.php als je op de submit button klikt.
Werkt alleen niet echt.
Wat ik graag zou willen is dat mail.php in de zelfde div wordt geopend.
Ik heb wat gevonden:
onClick="location.href='index.php'"
Voor mijn gevoel zit ik in de goede richting maar nog niet helemaal.
Ik denk dat ik tegen de submit button moet zeggen wanneer je wordt ingeklikt laat mail.php in div.
Maar hoe??
Hopelijk voor mij kan iemand hier mij wijs maken?
Sorry als mijn titel niet zo duidelijk is, wist echt niet hoe ik het anders moest bedenken.
Ik heb een php form bestaande uit twee bestanden:
form.php
mail.php
in form.php heb ik een submit butten zitten wanneer ik hierop klik wordt mail.php in dezelfde pagina geopend.
Nu komt het probleem
form.php heb ik een een layout gemaakt en in een div staan.
Waneer ik op de submitbutton klik dan laad hij mail.php in de hele pagina, terwijl hij deze alleen maar mag laden in mijn div.
Ik heb geprobeerd om een pop-up te openen met mail.php als je op de submit button klikt.
Werkt alleen niet echt.
Wat ik graag zou willen is dat mail.php in de zelfde div wordt geopend.
Ik heb wat gevonden:
onClick="location.href='index.php'"
Voor mijn gevoel zit ik in de goede richting maar nog niet helemaal.
Ik denk dat ik tegen de submit button moet zeggen wanneer je wordt ingeklikt laat mail.php in div.
Maar hoe??
Hopelijk voor mij kan iemand hier mij wijs maken?