Ik draai dus met Norton 2005 Internet security, Nu doe ik zo nu en dan zo'n beveiligingstest van Symantec of m'n firewall wel helemaal okey is, maar nu heb ik al een paar keer mee gemaakt dat Symantec zo gezegd verbinding met m'n computer kon maken omdat er poorten open zouden staan ipv dat ze "verhuld" zijn. tevens zou ik mijn instellingen moet wijzigen.
De enigste manier om te zorgen dat alle poorten "verhuld" zijn is gewoon Norton te deïnstalleren en weer installeren. Maar na een paar dagen weer hetzelfde liedje.
Dus is die hele firewall van norton niet soeps en kan ik beter overstappen op zoiets als Sygate e.d, of ligt het ergens anders aan of maakt het verder weinig uit dat ze “open” staan.?
De enigste manier om te zorgen dat alle poorten "verhuld" zijn is gewoon Norton te deïnstalleren en weer installeren. Maar na een paar dagen weer hetzelfde liedje.
Dus is die hele firewall van norton niet soeps en kan ik beter overstappen op zoiets als Sygate e.d, of ligt het ergens anders aan of maakt het verder weinig uit dat ze “open” staan.?
[ Voor 6% gewijzigd door whazzzup op 18-03-2005 00:21 ]