Problemen rond Campuskorting

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een beetje jammer dat er in mijn laptop een 5400 RPM schijf zit ipv een 7200 RPM schijf. Wat de reden ook mag zijn, als je iemand voor bijna 2000 Euro een laptop verkoopt vind ik dat je de moeite moet nemen om correcte informatie te geven op de website, waar overduidelijk staat aangegeven dat er een 7200 RPM schijf in zit. Ik baal een beetje eigenlijk, want dit was een van de redenen om nu juist deze laptop te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tekstenuitleg.net/img/ck.gif

bron: www.campuskorting.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, hey, hoe kun je zien dat het een 7200rpm schijf is? Ik was tot nu toe ook onder de veronderstelling dat er zon schijf in zat vanwege de site. Zou wel echt heel erge naaierij zijn zeg :( Kun je dat met sisoft sandra zien, of kan ik gewoon de schijf er zelf uittrekken en staat het erop? (nog nooit gedaan :P)

edit:
die schijf haal je er niet zo makkelijk uit zo te zien :)

edit:
Ik heb dus deze schijf in mn laptop zitten hts548060M9AT00 5400rpm. Dit vind ik wel heel nep. Ik ga maar eens bellen met campuskorting, dit kan echt niet

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Je kan bijv. benchmarks erop uitvoeren, zoals HDTach. Zelf ben ik ook van plan om de T42 te halen bij Campuskorting.nl, na verdere navraag per mail werd het duidelijk dat het zeker moet betreffen om de Hitachi 60 GB 7200 RPM schijfje, 7K60 series.

Ik mag dan toch aannemen dat hij betrouwbaar is en er daadwerkelijk een 7200 RPM schijfje in zit. Maar goed, kwestie van eventjes een benchmarkje uitvoeren en je bent er 99% zeker achter (vergelijk met gegevens van bijv. review sites) :).

edit:
Laat het inderdaad even weten... zou het zelf ook erg jammer vinden als zo'n 5400 RPM schijfje erin zou zitten. Ik bedoel, tis aardig veel geld wat je uitgeeft aan de laptop :9.

[ Voor 17% gewijzigd door InsjaHH op 28-02-2005 10:38 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me even weten wat het resultaat was van je telefoongesprek. Ben erg benieuwd. Ik gebruikte overigens Aida 32 personal om te zien wat voor schijf erin zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik heb een T42 CTO. En ik heb een 5400rpm.

Het is echter wel een 5k80. En ik haal dan ook zon 32mb read. Dus zo slecht is het ook weer niet ;)
Er zit niet eens zoveel verschiltussen maargoed.

Je kunt het btw al meteen in de winkel zien.
en ik heb over dit probleem ook contact met IBM zelf gezocht. Wat blijkt?
(na gesprek met de county manager, en nog paar andere mensen)

Er moet echt een 5400rpm in. Echter zit er soms een 7200rpm in. Dit komt omdat soms de 5k80 series op zijn. En als je geluk hebt krijg je dan een 7200rpm.

We zijn er toen vanuit gegaan dat er dus een 7200rpm in moest. Omdat het model dat opengemaakt was een 7200 had. Maar dit was dus fout. En moet nog aangepast worden. (tenzij hij nu weer nieuwe modellen levert die echt een 7200 hebben :P))

Edit:

Owja, de hdd gaat er uber makelijk uit :)

Doe het scherm paar graden open (zodat hij niet meer boven je tobo hangt) draai je laptop om. Schroef de grote schroef los. En hoppa. Daar is je hdd :)

[ Voor 13% gewijzigd door Roberto op 28-02-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik bestel een laptop met het idee dat er een 7200rpm schijf in zit. Daar betaal ik ook voor, dan ga ik er natuurlijk ook vanuit dat er zon schijf inzit. Net zoals als er ineens minder geheugen in zou zitten. Ik heb campuskorting gebeld dat ik hier erg ongelukkig over ben. Hij moest even bedenken wat te doen, dus ik bel hem morgen nog een keer.

Mijn ideeën:
- reductie prijs
- verwisselen harde schijf (was volgens hem geen optie, omdat dat niet kon?! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn)
- compensatie op een ander vlak, bv een betere batterij.

Zijn idee:
Ik kon de laptop weer inleveren en het geld terugkrijgen. Voor mij niet echt een optie, aangezien ik verder tevredne ben, en net een verzekering voor deze laptop heb afgesloten. Moet ik dan opnieuw dezelfde laptop bij hem gaan kopen en eerst controleren of er wel een 7200 in zit?! :?

Ik ga maar eens kijken wat het prijsverschil is van zon schijf.

edit:
niet zon groot verschil, iets van 30 €, dus wat mij betreft kan ie er een 7200rpm in zetten/laten zetten

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:27:
Kijk ik bestel een laptop met het idee dat er een 7200rpm schijf in zit. Daar betaal ik ook voor, dan ga ik er natuurlijk ook vanuit dat er zon schijf inzit. Net zoals als er ineens minder geheugen in zou zitten. Ik heb campuskorting gebeld dat ik hier erg ongelukkig over ben. Hij moest even bedenken wat te doen, dus ik bel hem morgen nog een keer.

Mijn ideeën:
- reductie prijs
- verwisselen harde schijf (was volgens hem geen optie, omdat dat niet kon?! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn)
- compensatie op een ander vlak, bv een betere batterij.

Zijn idee:
Ik kon de laptop weer inleveren en het geld terugkrijgen. Voor mij niet echt een optie, aangezien ik verder tevredne ben, en net een verzekering voor deze laptop heb afgesloten. Moet ik dan opnieuw dezelfde laptop bij hem gaan kopen en eerst controleren of er wel een 7200 in zit?! :?

Ik ga maar eens kijken wat het prijsverschil is van zon schijf.

edit:
niet zon groot verschil, iets van 30 €, dus wat mij betreft kan ie er een 7200rpm in zetten/laten zetten
Dat lijkt me idd wel een goede optie.

Ben alleen benieuwd of hij dat zelf kan doen.
Maargoed, keep us updated :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 28-02-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even een mailtje gestuurd naar Campuskorting. Ik ben benieuwd. Jullie horen het wel van mij of Yalhambra.

Overigens heb ik buiten dit incident een prima ervaring met zowel de laptop als de verkoper daarvan. Ik wil nu al nooit meer een andere laptop. Alles werkt soepel en voelt superstevig en betrouwbaar aan. Ik heb gisteren even mijn ontwikkelomgeving geinstalleerd. Deze bestaat uit Forte 4 for Java en Sybase. Het compileren van code gaat echt als een beest. Aanzienlijk sneller dan op mijn XP1800+/512Mb PC2100 desktop (-1 Duh). Je merkt alleen wel dat-ie wat traag is bij het laden van grote programma's of het runnen van 'harddiskintensieve' toepassingen, omdat dan die 5400 rpm harddisk gaat meewegen. Goed, het is allemaal relatief natuurlijk. Met een 5400 rpm schijf is zeker te werken, maar met een 7200 rpm schijf gaan sommige dingen net even een stap sneller en dat is best fijn als je 4/5/6 uur per dag achter je lappie zit.

Ik heb toen ik bij Anandus op bezoek was even een laptop versus desktop testje gedaan. Een RAR bestand van 987 Mb uitpakken. Mijn lappie (T42 / Pentium M 1.7Ghz / 768Mb) deed er 1:23 over. De desktop (P4 2.8 Ghz overgeklokt naar ruim 3,4 Ghz / 512 Mb) deed er een minuut langer over! Ik weet niet of de test helemaal eerlijk en goed vergelijkbaar was, maar het zegt toch wel iets! Deze performance is natuurlijk vooral specifiek voor de Pentium M processor en niet zozeer voor de Thinkpad an sich, maar het geeft wel aan dat (1) megahertzen echt vrijwel niets meer betekenen en (2) dat de Pentium M gewoon een beest van een proc is. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:59:
[...]

Dat lijkt me idd wel een goede optie.

Ben alleen benieuwd of hij dat zelf kan doen.
Maargoed, keep us updated :)
Als ik hem goed begrepen heb, kan hij het zelf niet. Ik heb er op zich geen problemen mee om het zelf te doen, maarja, ik kan me voorstellen dat dat een risico voor hem is. Het is voor hem makkelijker om bv de batterij te vervangen. Ik zeg maar wat. Dat verschil bedrag boeit me niet, die snellere HD wel, scheelt toch aanzienlijk. Ik zie overigens dat het verschil bedrag tussen een 5400 vs 7200 schijf, of standaard batterij vs 9cell batterij allebei iets van 40 euro is....... Volgens mij makkelijkste optie voor hem.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Hmmz, houd op de hoogte; ben erg benieuwd wat de oplossing zal gaan worden.

Nu maar "hopen" op goed geluk dat er wel degelijk een 7200 RPM schijfje in zit bij de nieuwe batches van de T42, ik ga daar morgen eens uitgebreid over bellen voordat ik de reis naar Maastricht ga maken...

Het lijkt me in elk geval mooi als 't wordt opgelost, niet dat je je laptop moet "inruilen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld met Campuskorting. Het is een vervelend probleem. Hij kan zelf niet aan de buitenkant van de doos zien welke harddisk erin zit en er is dus een deel van de T42 met een 7200rpm schijf en een deel met een 5400rpm schijf. Hij wil echter (logisch) niet alle dozen open maken om te gaan kijken. Het schijnt dat in het CTO model een 5400RPM schijf hoort, maar dat er in een aantal een 7200 RPM schijf is gezet door IBM. De verkoper heeft aangenomen dat er in alle T42s een 7200RPM schijf zat, wat dus helaas niet het geval was. Hij is in contact met IBM, maar ziet het niet echt gebeuren dat er een snelle oplossing komt. De enige snelle oplossing die hij kon bieden was het terugsturen van de laptop en het geld terug ontvangen. Dit zie ik niet echt zitten natuurlijk. Ja, als ik zeker weet dat ik een week daarna dezelfde laptop met een 7200RPM schijf in huis heb.

Een losse 7200 RPM schijf leveren zat er helaas ook niet in. Op zich vind ik dat hij het probleem netjes aanpakt. Alleen jammer dat er geen simpele oplossing is. Ik heb afgesproken dat ik later deze week even terug bel, want ik weet ook niet echt wat ik hiermee aanmoet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:16:
Net even gebeld met Campuskorting. Het is een vervelend probleem. Hij kan zelf niet aan de buitenkant van de doos zien welke harddisk erin zit en er is dus een deel van de T42 met een 7200rpm schijf en een deel met een 5400rpm schijf. Hij wil echter (logisch) niet alle dozen open maken om te gaan kijken. Het schijnt dat in het CTO model een 5400RPM schijf hoort, maar dat er in een aantal een 7200 RPM schijf is gezet door IBM. De verkoper heeft aangenomen dat er in alle T42s een 7200RPM schijf zat, wat dus helaas niet het geval was. Hij is in contact met IBM, maar ziet het niet echt gebeuren dat er een snelle oplossing komt. De enige snelle oplossing die hij kon bieden was het terugsturen van de laptop en het geld terug ontvangen. Dit zie ik niet echt zitten natuurlijk. Ja, als ik zeker weet dat ik een week daarna dezelfde laptop met een 7200RPM schijf in huis heb.

Een losse 7200 RPM schijf leveren zat er helaas ook niet in. Op zich vind ik dat hij het probleem netjes aanpakt. Alleen jammer dat er geen simpele oplossing is. Ik heb afgesproken dat ik later deze week even terug bel, want ik weet ook niet echt wat ik hiermee aanmoet.
Tjah, ik vind het zon bizarre actie, om te zeggen stuur je laptop maar terug, dan krijg je je geld terug. Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat een laptop wordt verkocht met bepaalde specs, en dan blijkt er wat anders in te zetten. Dat vind niemand leuk. Kun je beter op die site zetten dat er 5400rpm schijven inzitten, dan heb je een paar extra tevreden klanten die ineens een snellere schijf blijken te hebben. Ik snap ook wel dat hij dit niet wist, maar laptop in zn geheel terugsturen lijkt me niet bepaald een optie. Zoals ik al zei, is bv de batterij upgraden de makkelijkste optie voor hem. Die klik je er zo op. maarja, dan zit ie weer met allemaal gebruikte batterijen. Lastig hoor. Ben benieuwd met wat voor een oplossing hij gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Helaas heeft hij geen enkele accu op voorraad liggen, is mij verteld per mail.

Verder heel grappig om te merken, na deze 'klachten' over de HD reageert hij minder snel dan gewoonlijk op mailtjes. Maar goed, ik wacht rustig af hoe het allemaal geregeld gaat worden... Maar kan er niet aangenomen worden dat IBM het serienummer misschien heeft 'geupdated', waardoor hij kan 'zien' dat er een 7200 RPM inzit? Lijkt me best logisch om te doen, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zo te zien hebben ze de info op hun site (nog) niet veranderd.
Ik was van plan om deze laptop te kopen maar begin nu toch te twijfelen.
WYS =! WYG blijkbaar.
Campuskorting zou makkelijk met de leverancier kunnen regelen dat er hd's met 7200rpm in moeten. Het verschil van 40 euro is dan nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik snap ook niet waarom hij niet even snel die site update, dan heb je iig geen problemen met nieuwe klanten. Op mijn mailtje is ook nog steeds niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De webmaster is er niet en hij heeft geen admin wachtwoord voor de site. Een beetje knudde inderdaad :+, maar hij verzekerde mij dat-ie mensen die de T42 bestellen opbelt en vertelt van dit probleem. Wat mij de beste oplossing lijkt is dat ik de laptop terugstuur en dat ik er een terug krijg met een 7200 RPM schijf. Wat Megatron77 zegt is blijkbaar niet waar. Je kan bij IBM helaas niet even "snel iets regelen". Het schijnt ook niet mogelijk te zijn om aan de buitenkant te zien welke harddisk erin zit. Ik overweeg hem toch terug te sturen... Als ik dat morgen doe valt het zelfs nog binnen de wettelijke regeling 'koop op afstand'. Het is verre van ideaal, want ik gebruik hem vrij intensief, maar goed.

Overigens kun je het beste even bellen met dit soort gedoe denk ik. Dan hoef je niet te wachten op antwoord. :)

Edit: Ik vermoed dat IBM zijn schouders ophaalt over dit probleem. Volgens de specificatie heeft de laptop waar we het over hebben een 5400RPM schijf. Als een verkoper besluit op basis van een aantal gevallen dat-ie 7200RPM op zijn website zet is dat ook eigenlijk de fout van de verkoper. Je kunt IBM niet opeens verplichten om alleen nog maar 7200RPM schijven in die laptop te stoppen. Ik denk dat de enige oplossing dan ook blijft: terug sturen en geld terug of proberen een deal te sluiten voor een korting/extra onderdeel/whatever.

Het zou voor de duidelijkheid wel fijn zijn als Campuskorting hier zelf even wat tekst en uitleg geeft. Ik weet zeker dat het topic gelezen wordt. Een duidelijk verhaal lijkt me ook in het voordeel van Campuskorting zelf werken.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit alleen een beetje met het probleem dat ik een verzekering heb afgesloten voor mn laptop. Wordt denk ik wel een beetje ingewikkeld dan als ik mn laptop terugbreng en een nieuwe krijg met 7200 schijf. Voor campuskorting is het toch veel interessanter om alleen de HD of batterij te vervangen dan zon hele laptop terug te krijgen, of zie ik dat nou verkeerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update over dat gedoe met die harddisk. (5400 rpm ipv 7200 rpm, zie boven). Ik krijg het idee dat die jongen van Campuskorting zijn klanten totaal niet serieus neemt en ik raad iedereen dan ook af hier te bestellen, hoe mooi de aanbieding ook lijkt.

- Er staat bij de T42 nog STEEDS een 7200 rpm schijf op de site,. terwijl dit dus een 5400 rpm is. Dit is valse voorlichting.
- Ik heb gezegd dat het probleem opgelost is als-ie me een headset a 14 Euro stuurt. 14 Euro!!!! Dat is eigenlijk een belachelijke deal om te compenseren voor een 5400 rpm ipv 7200 rpm schijf. Er wordt echter niet meer gereageerd op email.

Ik wacht nog 1 dag en dan ga ik bellen. Als er dan niet direct een oplossing komt ga ik dit juridisch aanpakken. Ik vind het schandalig dat iemand eerst verkeerde info geeft op de website, vervolgens geen oplossing heeft en als ik dan zelf de deal van de eeuw aanbiedt (14 EURO!!!) dat-ie dan gewoon weigert te reageren op email. Slechte zaak. Niet kopen hier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:02:
Nog even een update over dat gedoe met die harddisk. (5400 rpm ipv 7200 rpm, zie boven). Ik krijg het idee dat die jongen van Campuskorting zijn klanten totaal niet serieus neemt en ik raad iedereen dan ook af hier te bestellen, hoe mooi de aanbieding ook lijkt.

- Er staat bij de T42 nog STEEDS een 7200 rpm schijf op de site,. terwijl dit dus een 5400 rpm is. Dit is valse voorlichting.
- Ik heb gezegd dat het probleem opgelost is als-ie me een headset a 14 Euro stuurt. 14 Euro!!!! Dat is eigenlijk een belachelijke deal om te compenseren voor een 5400 rpm ipv 7200 rpm schijf. Er wordt echter niet meer gereageerd op email.

Ik wacht nog 1 dag en dan ga ik bellen. Als er dan niet direct een oplossing komt ga ik dit juridisch aanpakken. Ik vind het schandalig dat iemand eerst verkeerde info geeft op de website, vervolgens geen oplossing heeft en als ik dan zelf de deal van de eeuw aanbiedt (14 EURO!!!) dat-ie dan gewoon weigert te reageren op email. Slechte zaak. Niet kopen hier. :(
Ik begin het hele gebeuren ook een beetje zat te worden. Na meerdere keren gebeld te hebben (als ik ze al aan de lijn kreeg) en meerdere keren gemaild te hebben (waar niet op gereageerd wordt) ben ik het best wel zat. Er is mij een laptop verkocht met bepaalde specs, terwijl hij helemaal niet die specs blijkt te hebben. Jammer genoeg heb ik daar zelf achter moeten komen. Campuskorting geeft als reactie, lever je laptop maar in dan krijg je je geld terug. Een lullige reactie vind ik, er valt weinig tegenin te brengen, maar het is voor mij geen optie aangezien ik voor 180 € een verzekering heb afgesloten voor deze laptop. Beetje zonde van dat verzekeringsgeld als ik hem terugbreng. Ik wil hem ook niet terugbrengen aangezien ik verder tevreden ben. Het zou netjes zijn als hij gewoon de laptop inneemt en de HD laat vervangen, of een nieuwe meegeeft die wel een 7200 rpm schijf heeft. Dat de site nog steeds niet is geupdate vind ik ook zeer onprofessioneel, blijkbaar vind ie dat niet zo boeiend ofzo :S, anders had je dat allang veranderd, kwestie van nog geen minuut werk. Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. :(

Ik heb net gebeld met de verzekering en ik kan de verzekering om laten zetten naar een andere laptop. Dat was geen probleem. Dan krijg ik toch de neiging om mn laptop terug te gaan brengen. Beetje jammer dat dit allemaal zo moet gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze problemen met een 5400 vs 7200 RPM harde schijf zijn niets vergeleken met de problemen die heel veel mensen hebben met "service" centra van bedrijven zoals Acer of Dell, maar ook onbeduidende bedrijfjes zoals Sky (nooit kopen!!!!) van Dixons.

Je kan je laptop terugbrengen en geld terugkrijgen. Dat is de oplossing. Om bijvoorbeeld op een verkapte manier te gaan chanteren door een headset te vragen vind ik te ver gaan en is onredelijk. Bovendien vind ik het kinderachtig en schaamteloos, no offense. Een afgesloten verzekering kan worden overgezet naar een evt nieuwe laptop. Ik zie de problemen niet en iemand dreigde met juridische middelen, ik vrees dat je geen zaak hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chantage? Kom op man. Vlieg terug naar Mars. De verkoper heeft zelf gedoeld op een dergelijke oplossing. Ik ga dit topic niet verder vervuilen met dit voorval. Wel jammer dat er helemaal niet meer op mail gereageerd wordt. Dat is mijnsinziens wel schaamteloos namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bepaald geen chantage. We proberen met de verkoper tot een oplossing te komen, waarbij de verkoper weinig moeite lijkt te doen. Ik vind het niet raar dat we hier iets mee willen doen. Je denkt een laptop gekocht te hebben met een extra snelle schijf (zo wordt ie verkocht), en dan blijkt ie ineens niet zon extra snelle schijf te hebben. Dan voel je je bedonderd. Je kunt gaan zeggen, jamaar je kocht hem al voor zo weinig, of andere fabrikanten/verkopers zijn veel erger, persoonlijk vind ik dat geen excuus. Als anderen slechte service verlenen, mag de rest dat ook doen?! ;? Je moet gewoon leveren wat je pretendeert te verkopen. De manier waarop er op dit probleem gereageerd wordt geeft mij weinig vertrouwen, wanneer er wel iets serieus mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Goed punt Yalhambra, maar als er echt iets mis is dan stap je in ieder geval naar een IBM Service-centre. Als ik het goed heb, zitten ze in Utrecht. Natuurlijk kan je altijd eerst naar Campuskorting in Maastricht terugsturen, maar gezien je gewoon garantie hebt (en daarmee doel ik op geen on-site garantie) lijkt me rechtstreeks versturen een stuk sneller (en makkelijker).

Dat er slechte communicatie is tussen klanten is zeker niet goed; maar mijn voorval heeft hij toch wel netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:16:
Goed punt Yalhambra, maar als er echt iets mis is dan stap je in ieder geval naar een IBM Service-centre. Als ik het goed heb, zitten ze in Utrecht. Natuurlijk kan je altijd eerst naar Campuskorting in Maastricht terugsturen, maar gezien je gewoon garantie hebt (en daarmee doel ik op geen on-site garantie) lijkt me rechtstreeks versturen een stuk sneller (en makkelijker).

Dat er slechte communicatie is tussen klanten is zeker niet goed; maar mijn voorval heeft hij toch wel netjes opgelost.
Wat was jouw voorval dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
RS_003 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:32:
Ik heb er 0.0 last van.
Ik had het echter wel bij mijn 1.8" mini hdd in mijn X40.

Maar die doet het gewoon perfect.

Tevens verkoop ik hitachi's en ik heb het al vanaf de 4200 rpm 4gb disken :)
Dan is het af en toe tik tik.

Ik heb het ook al eens 1 keer mee gemaakt dat hij maar bleef tikken. dit was echter geen defect.
Maar omdat het het persoon erg stoorde heeft hij toen toch een nieuwe van IBM gehad.

Maar mijn 5k80 60gb ben ik best over te spreken, ik hoor hem wel draaien. Maar verder is hij muist stil (Je hoort hem sowieso pas draaien als je in je eentje in een kamer zit die erg stil is)
Is het dan verstandig om dit (desnoods via Campuskorting) te regelen bij IBM, voor een nieuwe HD? Het zou wel erg sneu zijn als de net nieuwe HD met al je gegevens crasht; tuurlijk backups heb je dan wel, maar de tijd die erin komt te zitten om alles weer naar *jouw* hand te zetten (installatie) is best zonde.

Doet IBM hier trouwens moeilijk over, het wisselen / sturen van een nieuwe HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze mail gestuurd naar campuskorting, ben benieuwd of daar wel op gereageerd wordt. (alle andere mailtjes zijn tot nu toe compleet genegeerd) Jammer dat er geen shopsurvey over deze winkel is.

Beste Campuskorting,

Ik ben totaal teleurgesteld in de manier waarop er door jullie om wordt gegaan met klanten. Jullie hebben mij een laptop verkocht die bepaalde specs zou hebben en achteraf blijken die er helemaal niet in te zitten. Jullie hebben foute specs op de site gezet en fouten maken we allemaal. Het gaat echter om de manier waarop je met fouten omgaat. Klanten compleet negeren zie ik niet als een goede respons; dit is eerder onbeschoft. Wees in ieder geval duidelijk; als het weer terugbrengen van de laptop de enige oplossing is, zeg dat dan. Maar zeg niet dat je op zoek gaat naar een passende oplossing en laat vervolgens niks meer van je horen. Het compleet negeren van mailtjes en het niet terugbellen valt heel slecht. Ik heb een fijne laptop, maar ik had meer verwacht van de winkel, jullie dus. Op deze manier zal ik ook nooit andere mensen adviseren om een laptop bij jullie aan te schaffen, hoe laag de prijs ook mag zijn.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:41

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:13:
Ik heb deze mail gestuurd naar campuskorting, ben benieuwd of daar wel op gereageerd wordt. (alle andere mailtjes zijn tot nu toe compleet genegeerd) Jammer dat er geen shopsurvey over deze winkel is.

Beste Campuskorting,

Ik ben totaal teleurgesteld in de manier waarop er door jullie om wordt gegaan met klanten. Jullie hebben mij een laptop verkocht die bepaalde specs zou hebben en achteraf blijken die er helemaal niet in te zitten. Jullie hebben foute specs op de site gezet en fouten maken we allemaal. Het gaat echter om de manier waarop je met fouten omgaat. Klanten compleet negeren zie ik niet als een goede respons; dit is eerder onbeschoft. Wees in ieder geval duidelijk; als het weer terugbrengen van de laptop de enige oplossing is, zeg dat dan. Maar zeg niet dat je op zoek gaat naar een passende oplossing en laat vervolgens niks meer van je horen. Het compleet negeren van mailtjes en het niet terugbellen valt heel slecht. Ik heb een fijne laptop, maar ik had meer verwacht van de winkel, jullie dus. Op deze manier zal ik ook nooit andere mensen adviseren om een laptop bij jullie aan te schaffen, hoe laag de prijs ook mag zijn.

Met vriendelijke groet,
IRL zijn dat "specificaties" niet specs. Verder wel een aardige brief/mail zou ik zo zeggen, we zijn benieuwd wat de reactie is/of er reactie komt.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Yup een mooi mailtje.

Ik heb de afgelopen week ook een aantal mailtje lopen versturen per mail en ook een aantal maal geprobeerd om te bellen naar Campuskorting. Tot nu toe geen enkel succes... ook ik begin mij af te vragen hoe het daar allemaal zit.

Aangezien ik bij mijn aankoop 'vergeten' ben de laptop te verzekeren (mede door een 'gebeuren') en het eigenlijk binnen 7 dagen nog gedaan moet worden, wordt dat nog 'leuk' om te regelen.

Het 'gebeuren' zal ik vanavond uitleggen, aangezien ik nu mijn presentatie wat beter moet gaan voor bereiden voor uni. Ik hoop en verwacht in ieder geval deze week toch wel een mailtje of telefoontje van hem terug, het is toch van de gekke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf er al bij neergelegd onder het mom van "het is toch wel een onwijs mooie laptop". Ik ben benieuwd of je mail terug krijgt. Ik heb in elk geval niets mogen ontvangen en ik schat de kans dat dit nog gebeurt laag in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het je eerlijk gezegd niet kunnen zeggen hoe lang het geduurd heeft. Hij blijft het verder goed doen, dus ik maak me niet zon zorgen. En wat die slim drive betreft, zolang je niet betaald hebt boeit het niet. Het is zijn probleem verder als ie zn mail niet leest/of er gewoonweg niet op reageert. Ik vind het zeer bizar hoe het zo ineens om is geslagen met die zaak. Bij aankoop leek het me een zeer sympathieke gast, maar ik begin op deze manier wel andere ideeën te krijgen. Ik kan het echt niet begrijpen dat je je klanten zo totaal kunt negeren. Ok, hij heeft hele lage prijzen, dat scheelt, maar een beetje service/klantvriendelijkheid/technische kennis houd een zaak uiteindelijk draaiende lijkt me. Ik weet wel dat als ik ooit nog iemand daar iets laat kopen, dat diegene even goed moet checken of alles wel daadwerkelijk erin zit :? Toch eigenlijk te gek voor woorden maarja. Ik maak me wel zorgen wat er gebeurd als er daadwerkelijk iets goed kapot gaat ofzo en hoe het dan met de service zit :'( Dit doet IBM ook geen goed :P (ok, ik drijf een beetje door :) ) Ik heb me erbij neer gelegd dat er niks te doen valt met die zaak, mn laptop ben ik verder tevreden mee, maar het hele gebeuren zo geeft me wel een vieze nasmaak :( Jammer hoor, want k was zo enthousiast,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Mjah goed punt. Het zou inderdaad niet mijn probleem moeten zijn wat betreft het geld, aangezien ik gewoon netjes betaald heb naar de rekening van Campuskorting die op de nota / website vermeld stond.

Ik ga er morgen meteen achteraan; een beetje zekerheid kan geen kwaad :). Overigens, brengt mij bij de volgende vraag (die eigenlijk nog niet beantwoord is): moet er nog iets gedaan / geregeld worden om garantie te (kunnen) krijgen bij IBM? :?.

Zoals een bekende garantiekaart opsturen of aanmelden via een website? Denk bijv. aan spullen van Canon bijvoorbeeld, waarbij je je kunt registreren en dan automatisch garantie hebt 'aangemeld'. Of Plextor met z'n kaartjes, je kent ze wel. Heb zelf zoiets namelijk niet gezien in 't pakket.

[ Voor 3% gewijzigd door InsjaHH op 16-03-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Is het maybe niet beter om even een nieuw topinc de SG te openen?
Want dit trekt het T42 topic een beejte uit zijn verband :)

Maargoed, totdat ik het zelf hoor of zie in de vorm van een e-mail van nofost.de ga ik nog maar geen conclusies trekken.

Maar wel erg vreemd allemaal :)

[ Voor 17% gewijzigd door Roberto op 17-03-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit topic is afgesplitst van [rml][ Ervaringen] IBM Thinkpad T42 (TUE/HSZ)[/rml] : het verhaal over Campuskorting begint steeds langer te worden, waardoor het wel een apart topic verdient. Kijk dus niet raar op van deze topicstart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:16:

Dit is een hele andere situatie naar mijn mening.
In dit geval zou ik zeker niet zomaar de laptop ofzo terug sturen naar IBM. De fout zit bij Campuskorting in Maastricht en met hun moet je het probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Misschien een beetje mosterd-na-een-maaltijd, maar er is een of andere actie bij surfspot.nl. in samenwerking met HP, goedkope laptops. Ik weet niet of ze echt goed zijn ofzo, maar ik meld het maar even mocht iemand nog een laptop zoeken. Wel alleen mogelijk als je studeert aan een uni of hbo, maar als dat zo is wel de moeite waard.

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mja, wij gingen allemaal juist voor IBM omdat de kwaliteit zoveel hoger ligt ;) (zowel built als garantie :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oh, dat zou verklaren waarom ze niet op telefoon en email reageren, 'k krijg nog 213 euro van ze, heb ik in januari al om gevraagd, maar nog steeds niks ontvangen. Als ik ze bel krijg ik het antwoord apparaat, als consument kun je ook een incassobureau inschakelen he? :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de duite versie van campuskorting: http://www.campusrabatt.de/index.php Ze hebben daar ook al het T43 model :P

Wie kan er hier goed Duits, ik zou wel graag namens "ons" een mailtje naar meneer van campuskorting/ADD Duitsland om wat opheldering te vragen en wat dit voor ons Nederlandse klanten betekent. En of Campuskorting Maastricht voorgoed gesloten blijft...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:23:
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de duite versie van campuskorting: http://www.campusrabatt.de/index.php Ze hebben daar ook al het T43 model :P

Wie kan er hier goed Duits, ik zou wel graag namens "ons" een mailtje naar meneer van campuskorting/ADD Duitsland om wat opheldering te vragen en wat dit voor ons Nederlandse klanten betekent. En of Campuskorting Maastricht voorgoed gesloten blijft...
Ik kan je vertellen dat hij mij het mailtje in het Engels stuurde en al zijn andere reply's ook, dus het lijkt mij dat het voor hem niet al te moeilijk (zou moeten) zijn om jouw Engelse mailtje ook te beantwoorden, toch? ;).

Wat het voor ons als Nederlandse klanten zou betekenen, ja dat zou ik ook graag willen weten. Ik neem aan dat hij (als Duitse winkel) dan de service en alles wat erbij komt kijken, zou (moeten) overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:11:
[...]

Ik kan je vertellen dat hij mij het mailtje in het Engels stuurde en al zijn andere reply's ook, dus het lijkt mij dat het voor hem niet al te moeilijk (zou moeten) zijn om jouw Engelse mailtje ook te beantwoorden, toch? ;).

Wat het voor ons als Nederlandse klanten zou betekenen, ja dat zou ik ook graag willen weten. Ik neem aan dat hij (als Duitse winkel) dan de service en alles wat erbij komt kijken, zou (moeten) overnemen.
Ok, dan ga ik deze week maar eens aan een goede mail werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Grrrrrene schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:54:
Oh, dat zou verklaren waarom ze niet op telefoon en email reageren, 'k krijg nog 213 euro van ze, heb ik in januari al om gevraagd, maar nog steeds niks ontvangen. Als ik ze bel krijg ik het antwoord apparaat, als consument kun je ook een incassobureau inschakelen he? :+
Je kan geld eisen, maar meestal is de consument pas de laatste die zn geld kan terugvorderen, dan is het in de meeste gevallen wel op, das tenminste wat ik zo hoorde.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nee, dat komt redelijk overeen met de werkelijkheid :)

Maargoed, nogsteeds geen officieel woord van iemand van campuskorting.nl/de hoe het nou in elkaar zit :(

Ben nou toch wel benieuwd aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik vermoed dat aangezien campuskorting onder dat duitse bedrijf valt qua verantwoordelijkheid, dat duitse bedrijf vast wel schade gaat lijden hieronder :X

Maar goed, 'k heb ze dus ook net gemaild met het verhaal over campuskorting, ben benieuwd. Ik heb gewoon naar office@nogwat gemaild en niet naar een of andere CEO direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Klopt, ik vraag me alleen af hoe zij die Nederlandse mails naar info@... beantwoorden :? Ik kreeg er geen reactie op, maar als er Duitsers zitten te beantwoorden, verklaart dat een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

SG --> BZ

Zo heeft de firma Campuskorting de mogelijkheid te reageren in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week geleden een klacht ingediend bij IBM. IBM heeft op mijn aanraden de klacht doorgestuurd naar de Duitse afdeling in Aachen. De volgende dag had ik een mail in mijn inbox van de inmiddels bekende CEO uit Aachen. Hij vroeg mij het probleem te omschrijven en een kopie van de factuur te sturen. Ik heb het probleem uitgelegd (5400rpm schijf ipv 7200rpm, geen reactie op telefoon en email). Vandaag, note bene op zondag krijg ik een mail waarin hij zijn ongenoegen uit over de situatie en hij noemt twee opties.

- Laptop naar Aachen sturen en kosteloos een 7200RPM schijf laten inbouwen
- Een andere compensatie naar eigen keuze, in overleg

Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden en gezegd dat de verkoper bij campuskorting.nl mij absolute onzin verkocht heeft aan de telefoon. Erg vriendelijk allemaal en ze zijn duidelijk van plan de situatie op te lossen :) M.a.w. : als je problemen hebt gewoon even naar Aachen mailen en het lijkt allemaal in orde te komen. Maar dat was waarschijnlijk al wel enigzins duidelijk uit de rest van de replies in dit topic :)

edit: ik heb de SEO uitgenodogd hier te reageren. Ik ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:52:
Ik heb een week geleden een klacht ingediend bij IBM. IBM heeft op mijn aanraden de klacht doorgestuurd naar de Duitse afdeling in Aachen. De volgende dag had ik een mail in mijn inbox van de inmiddels bekende CEO uit Aachen. Hij vroeg mij het probleem te omschrijven en een kopie van de factuur te sturen. Ik heb het probleem uitgelegd (5400rpm schijf ipv 7200rpm, geen reactie op telefoon en email). Vandaag, note bene op zondag krijg ik een mail waarin hij zijn ongenoegen uit over de situatie en hij noemt twee opties.

Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden en gezegd dat de verkoper bij campuskorting.nl mij absolute onzin verkocht heeft aan de telefoon. Erg vriendelijk allemaal en ze zijn duidelijk van plan de situatie op te lossen :) M.a.w. : als je problemen hebt gewoon even naar Aachen mailen en het lijkt allemaal in orde te komen. Maar dat was waarschijnlijk al wel enigzins duidelijk uit de rest van de replies in dit topic :)

Kijk eens aan, dit is heel netjes. Er komt schot in de zaak. Ik heb het nu even heel druk, maar ik ga eind deze week er ook even achteraan. Super dit. Ik ga zeker die HD laten vervangen. Zouden ze dat ter plekke kunnen doen, dat ik er gewoon een dagje Aachen van kan maken? Ik ben momenteel veel met samples (muziek) bezig en dan is een snelle schijf onmisbaar! Top dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan. Hij zegt mij in zijn mail dat ik naar Aachen kan komen en dat het dan een uur of drie duurt om de data over te zetten op een nieuwe HD. Je krijgt dan gewoon een nieuwe lappie mee naar huis met de data die op de oude stond. Als je in de gelegenheid bent om naar Aachen te gaan lijkt dit mij een prima oplossing. Misschien kan je mijn lappie wel meenemen als je toch gaat. (Heb je 2 lappies :P)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
  • Laatst online: 14-08 10:41
Grrrrrene schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:09:
- maar dat campuskortng.nl momenteel draait op Duitse werknemers. De boel is dus zeker niet failliet en hij vroeg tevens waar dat dan wel werd beweerd. -
Modbreak:Voor dit soort vragen is dit topic dus niet bedoeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Longbeard op 03-04-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Important information / Statement:

Campuskorting.nl ADD bv had to divorce from it's dutch staff. The company is still up and running, all other rumours are false. Actually we drive the company from Aachen / Germany, 30min off from Maastricht (www.addac.de). We are looking forward to find new dutch staff. If there are any questions regarding our products, the company, product warranty, service or other matters, please send an email to info@campuskorting.nl in english language.

We are with you! Please help us to get things right. _/-\o_

Kind regards,

Dr. Ralf Schadowski, Jürgen Renz, Uwe Finster
Owner of Campuskorting.nl ADD bv
http://www.campuskorting.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit topic gaat over de "Problemen rond Campuskorting" en niet over "Stel je vraag hier maar aan de eigenaar van de Shop!

[ Voor 72% gewijzigd door Longbeard op 08-04-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
Campuskorting.nl heeft zijn specificatie voor de IBM Thinkpad T42 - 42 CTO inmiddels aangepast:

Harde schijf:
60,0 GB ATA-100 5400RPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mooi engels mailtje gestuurd naar Ralf van campuskorting Duitsland om nogmaals te proberen tot een oplossing te komen. Ben zeer benieuwd wat voor een reactie ik terug ga krijgen. Het zou mn vertrouwen in deze firma wel goed doen, als er nu adequaat wordt gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
Modbreak:Hier is dit topic toch helemaal niet voor bedoeld :?

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 18-04-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mhzzz.

Ik zit nog te dubben of ik ook een mail ga sturen.
Op m'n bon staat nml dat ik 4 uur met de accu zou moeten kunnen doen, terwjil ik er max 2:30 uit kan halen bij normaal gebruik.

Tevens was tegen mij "verteld" dat hij TUE specs zou moeten hebben en dus een 7200rpm, maar op m'n bon staat 5400 rpm. Dus die 7k60 hdd kan ik ben ik bang wel vergeten.(er zat dus een 5k80 in)

Maar de accu tijd valt dus wel vies tegen. Daar kan mogelijk nog iets aan worden gedaan denk ik.
Of moet ik nu niet zo zeuren ? :)
En het scherm ghost echt zwaar :( ... if only mijn T41P nou geen dode pixel had 8)7

Verder ben ik wel benieuwd hoe het verder moet gaan met hun, de naam is nml flink geschaad, maar wel dus mooi om te zien dat de service vanuit duitseland erg netjes is :)

[ Voor 43% gewijzigd door Roberto op 18-04-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb die CEO afgelopen week ook weer gemaild hoe het ermee staat, hij vroeg mij om m'n bankafschrift, ik krijg nog geld van ze nml. Dat heb ik nu 3 weken geleden gemaild en op die mail kreeg ik geen antwoord meer. Op de mail van een paar dagen terug ook nog geen reactie gehad, maar ze zullen het ongetwijfeld druk hebben.

Ik had on site garantie gevraagd, zeggen ze dat toe, vergeten ze het te fixen binnen een maand (daarna kun je het niet meer aanvragen) en zit ik dus zonder on site garantie :(

En juist nu gaat m'n laptop kapot en moet ik hem dus opsturen ter reparatie :(

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 06-05-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed waardeloos. Valt er niet alsnog wat te regelen, aangezien dit toch wel bijzondere omstandigheden zijn? Verder zag ik net dat op mijn bon staat dat er een 5400rpm schijf in zit, had ik tot nu toe nog helemaal niet gezien :( Ben ook veel te goed gelovig. Ik had bijvoorbeeld ook nooit cash moeten betalen. Nouja, voor de volgende keer weet ik dat er dus ook mensen zijn die de boel oplichten. Ik hoop voor je dat je die onsite garantie nog geregeld krijgt. Wellicht laptop inruilen en nieuwe krijgen waar dan wel onsite garantie op zit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:13:
Dat is goed waardeloos. Valt er niet alsnog wat te regelen, aangezien dit toch wel bijzondere omstandigheden zijn? Verder zag ik net dat op mijn bon staat dat er een 5400rpm schijf in zit, had ik tot nu toe nog helemaal niet gezien :( Ben ook veel te goed gelovig. Ik had bijvoorbeeld ook nooit cash moeten betalen. Nouja, voor de volgende keer weet ik dat er dus ook mensen zijn die de boel oplichten. Ik hoop voor je dat je die onsite garantie nog geregeld krijgt. Wellicht laptop inruilen en nieuwe krijgen waar dan wel onsite garantie op zit...?
Ik had je toegevoegd @ msn? maar je bent nog niet online geweest?
Maargoed.

Ik denk dat we het kunnen gooien op het feit dat we mondeling zijn misleid.
Ik bedoel, er was ons alle verteld dat hij de TUE specs zou moeten hebben, en dus ook een 7k60 hdd?

Dus accept me rq ff of voeg me toe.
Dan kunnen we ff verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik heb ook met Schadowski gemaild.

Hij reageerde snel. (kreeg om 20:12 nog een mailtje van hem)
Eerst wou hij ook dat ik langs kwam, maar aangezien ik geen auto heb en het 226 km heen (dus totaal 452km) is, was openbaarvervoer ook geen optie.

Gelukkig mailde zijn thinkpadcenter chief christian me dat hij hem wel wou opsturen.
Ik heb ook nog gevraagd hoe het zat met het batterijleven, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.

Maar al met al ben ik al erg blij dat ik uit eindelijk toch nog een 7k60 krijg :)

Nu nog kijken wat ze met die accu doen, en ik ben weer helemaal blij.

Goede service als je het mij vraagt :)

Alleen ff wachten op de 7k60 want hij is atm niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:19:
Ik heb ook met Schadowski gemaild.

Hij reageerde snel. (kreeg om 20:12 nog een mailtje van hem)
Eerst wou hij ook dat ik langs kwam, maar aangezien ik geen auto heb en het 226 km heen (dus totaal 452km) is, was openbaarvervoer ook geen optie.

Gelukkig mailde zijn thinkpadcenter chief christian me dat hij hem wel wou opsturen.
Ik heb ook nog gevraagd hoe het zat met het batterijleven, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.

Maar al met al ben ik al erg blij dat ik uit eindelijk toch nog een 7k60 krijg :)

Nu nog kijken wat ze met die accu doen, en ik ben weer helemaal blij.

Goede service als je het mij vraagt :)

Alleen ff wachten op de 7k60 want hij is atm niet op voorraad
Hey relax dat hij die HDD ff op laat sturen. goed geregeld! Van die accu gaat denk ik niet lukken, aangezien ik dat ook al had geprobeerd. Voor €135 heb je je een 9cell accu bij campuskorting en das echt goedkoop! als je de prijs gaat vergelijken met andere winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik begin toch wat terug te komen op mijn eerdere opmerking dat alles wel goed zou komen nu, want zodra de toezeggingen gedaan zijn door de nieuwe medewerkers van Campuskorting, reageren ze nergens meer op. Het is toch te gek voor woorden dat Dhr. Shadowski wel op een mail van RS_003 reageert, terwijl hij de emails van mij negeert? Ik heb hem in de tussentijd 3x gemaild, RS_003 kreeg in eerste instantie een paar keer wel een reactie (nu ook niet meer had ik begrepen), maar mijn gelijktijdig verstuurde mails reageert niemand op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook eind vorige week mails naar ze gestuurd dat ik deze week langs wilde komen, maar geen reactie gehad... Ik denk dat ik het lekker laat zitten, begin het hele ingewikkelde gebeuren een beetje zat te worden. Mn laptop doet het goed, heb ook eigenlijk helemaal geen zin om weer helemaal naar Aachen te moeten :(

edit:
toch net een mailtje gekregen van de technische dienst die de hdd gaat vervangen. De harde schijf moet besteld nog besteld worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een manual gevonden over het vervangen van de hdd bij de T42. Zo simpel dat ik het lekker zelf ga doen. ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/mobiles/92p2252.pdf blz 77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Grrrrrene schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:11:
Ik begin toch wat terug te komen op mijn eerdere opmerking dat alles wel goed zou komen nu, want zodra de toezeggingen gedaan zijn door de nieuwe medewerkers van Campuskorting, reageren ze nergens meer op. Het is toch te gek voor woorden dat Dhr. Shadowski wel op een mail van RS_003 reageert, terwijl hij de emails van mij negeert? Ik heb hem in de tussentijd 3x gemaild, RS_003 kreeg in eerste instantie een paar keer wel een reactie (nu ook niet meer had ik begrepen), maar mijn gelijktijdig verstuurde mails reageert niemand op :(
Nope Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrene, geen reacties meer.

De hdd naar me opsturen was geen probleem.
Maar na 3x vragen hoe het nu met de accu bedrijfstijd zat, kreeg ik nog 1 laatste mail met daarin dat hij rma moest naar IBM. Zodat ik een nieuw kon krijgen, maar deze accu is nog NIEUW (6 cycles en 45.91 Wh)
Dus heb ik duidelijk uitgelegd dat de accu niet waarmaakt (2 uur ipv de 4 uur op de bon) wat hij zou moeten doen.
En dat de 9Cell accu wel de 4 uur kan halen. En of ik dus een 9Cell zou mogen?
(meer niet, en het stond echt duidelijk in mijn mail uitgelegd)

Reageren ze helemaal niet meer :(
Ben bang dat ik die 7k60 nu ook wel kan vergeten :( :(

Mail dan op z'n minst, nee wij vervangen de accu niet ofzo.
Maar helemaal niet reageren is zo lame.
(zeker gezien het feit ze wel naar mij kunnen mailen, maar Grrrrromie negeren)

Het leek er vanaf mail 1 sowieso al op dat men niet goed las wat ik schreef, maar door de toezegging dat ik een 7k60 zou krijgen vond ik het allemaal wel best.

:/

Brak nl, ben nog maar net wakker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat je die accu kunt vergeten. Dat is net zoiets als het aantal mp3'tjes dat ze in reclames vermelden dat er op een mp3speler past of hoeveel uur die kan spelen. Die waardes zijn ook allemaal gebaseerd op de meest optimale omstandigheden. Met onze accu 'kun' je ook 4u halen, maar dan doe je eigenlijk bijna niks met je laptop, bij normaal gebruik is het toch eerder 2u.

Wat die harde schijf betreft die kun je gewoon regelen. Ik zou dus nog even een hele vriendelijke mail sturen en dan komt het allemaal goed. Is toch relax als ze ff zon snellere hdd naar je toe sturen!, niet te snel opgeven iig. Ik zelf zou ook nooit meer iets bij die zaak kopen, hoe goedkoop ze ook zijn. Tenzij ze bijvoorbeeld een vestiging in rotterdam zouden openen bv, maar echt vertrouwen doe ik niet meer...

Die harde schijf komt wel, maar ik denk dat je gewoon een beeltje geduld moet hebben en niet teveel mailtjes in korte tijd achter elkaar sturen. Misschien hebben ze het momenteel gewoon druk. Je kunt ook nog even bellen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:52:
Wat die harde schijf betreft die kun je gewoon regelen. Ik zou dus nog even een hele vriendelijke mail sturen en dan komt het allemaal goed. Is toch relax als ze ff zon snellere hdd naar je toe sturen!, niet te snel opgeven iig. Ik zelf zou ook nooit meer iets bij die zaak kopen, hoe goedkoop ze ook zijn. Tenzij ze bijvoorbeeld een vestiging in rotterdam zouden openen bv, maar echt vertrouwen doe ik niet meer...
Joh, ik wacht al 2 maanden op antwoord op mijn 5 vriendelijke mailtjes, 'k heb geen kwaad woord gezegd, maar antwoorden doen ze niet. Bellen werkt ook niet, krijg ik het antwoord apparaat en als je daar wat inspreekt, in het Engels, reageert er ook niemand.
Die harde schijf komt wel, maar ik denk dat je gewoon een beeltje geduld moet hebben en niet teveel mailtjes in korte tijd achter elkaar sturen. Misschien hebben ze het momenteel gewoon druk. Je kunt ook nog even bellen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent ;)
Nemen ze bij jou wel op dan :? En waar bel je dan heen? Campuskorting Maastricht of direct naar Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Grrrrrene schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:36:
[...]

Joh, ik wacht al 2 maanden op antwoord op mijn 5 vriendelijke mailtjes, 'k heb geen kwaad woord gezegd, maar antwoorden doen ze niet. Bellen werkt ook niet, krijg ik het antwoord apparaat en als je daar wat inspreekt, in het Engels, reageert er ook niemand.

[...]

Nemen ze bij jou wel op dan :? En waar bel je dan heen? Campuskorting Maastricht of direct naar Duitsland?
Ja dat wil ik ook wel even weten.

en meld het btw ook even wanneer jouw hdd binnen is ;)
Dan weet ik wanneer ik moet gaan klagen als mijnes bv 1 week later er nog niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mailtje binnen gekregen dat mn hdd is besteld en dat hij hem 'as soon as possible' naar me gaat versturen. Hij wil ook dat ik mn oude schijf 'as soon as possible' :) terugstuur. En ik heb alle conversaties per mail gedaan, dus ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met bellen. (het leek me dat je dan wat sneller reactie hebt op je vragen, maar dan moeten ze idd wel opnemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, dan 1 tip: stuur je HDD niet eerder op dan dat je de nieuwe HDD hebt getest en werkend in handen hebt. Ik snap niet hoe ze jou steeds kunnen terugmailen terwijl ze RS_003 en mij gewoon al wekenlang negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat begrijp ik ook niet echt. Met wie mailen jullie steeds, want ik heb momenteel contact met de technische dienst (een meneer Benezic ofzo), misschien is dat het 'probleem'? En nee, ik ga idd niet eerder die hdd terugsturen voordat ik die nieuwe werkend heb in mn laptop :P Zou niet zo taktisch zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Voor dit soort mededelingen is dit topic niet.
Check je mail dadelijk maar.

<!--
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:49:
Ik heb ook nog even gevraagd hoe je kunt controleren of je Thinkpad gestolen is en dat kun je doen door de serial op de bon te vergelijken met de serial achter op je laptop. Verder hebben die oplichters van campuskorting NL gewoon een hoop geld verduisterd door cash te laten betalen. Ze weten blijkbaar nog steeds niet waar dat geld gebleven is... Ik hoop dat die gasten goed gestraft worden, maar dat zal wel niet..
offtopic:
Als ze zelfs terroristen zo weer vrijlaten en vervolgens ff een week kwijtraken :P
[/edit]
@Yalhambra
Je weet werkelijk niet waar je over praat.
Noch Erik Coenen, noch ondergetekende zijn er met een cent vandoor gegaan. Integendeel. Er staan nog wat rekeningen open. Zowel bij Erik als bij mij.
Het is minstens onverstandig, maar zeker onbehoorlijk op deze manier over mensen te praten die je niet kent. Vooral wanneer je ook op feitengebied niet echt door kennis van zaken lijkt te worden gehinderd.

De belangrijkste redenen dat er cash betaald werd bij campuskorting waren
1. dat veel studenten het totaalbedrag helemaal niet KUNNEN pinnen en
2. het feit dat hogere goden dan ikzelf er nimmer in geslaagd zijn een overeenkomst met de bank rond te krijgen waarmee het apparaat zou kunnen werken.
Het is prettiger wanneer iemand thuis ontdekt dat hij in twee dagen geld moet opnemen, dan dat dat blijkt wanneer hij in Maastricht staat. Vooral als je uit Den Helder komt is zoiets erg onaangenaam...
Vanaf het moment dat ik daar binnenwandelde tot en met mijn laatste dag daar heeft dat pinmachientje alleen als presse papier gefunctioneert. Overigens is dat een prima toepassing.

Wanneer je iets te VRAGEN hebt, kun je (tot mijn volgende ip-ban) gewoon even mailen.
Ik ben al maanden niet meer werkzaam bij Campuskorting, ik heb met deze tent niets meer te maken. Ik heb het idee dat dat voor iedereen geldt die er nu nog iets over zegt. Ik kan niets doen voor mensen die wat te vorderen hebben, ik wens iedereen veel succes met hun onderhandelingen met Aken. Als je echt een probleem hebt (en dat is iets ernstigers dan het aantal revs van je harddisk), wil ik zien of ik je een discrete tip kan geven.

@allen
Niet alleen Yalhambra maakt zich schuldig aan ongenuanceerde en onware kreten. Ik heb ergens gelezen dat ook het feit dat ik in Maastricht de weg niet weet al verdacht was. En ook de coulance bij levering wanneer iemand dreigde onverrichterzake terug te moeten naar Oost Groningen omdat het pinnen niet lukte, blijkt een duidelijke aanwijzing te zijn dat het allemaal niet kosher was? Denk toch even na voordat je met zulke kreten komt!

Ik weet vrijwel nergens de weg zonder mijn routeplannert, helemaal niet in steden waar ik één keer per drie jaar kwam. Dat is niet verdacht, dat wijst op de afwezigheid van scoutingbloed. Soit! Is allemaal niet zo strafbaar.
En wanneer ik iemand een Thinkpad laat meenemen terwijl niet alles betaald is omdat ik met hem te doen heb, ben ik alweer geen oplichter. Ik vind dat een prettige manier om met mensen om te gaan. Je mag daar anders over denken, al hoop ik dat je in dat geval snel bijleert.

Wat ík opmerkelijk vind aan de zaak campuskorting is dat op een zaterdagochtend(?) de hele winkel leeg is gehaald, terwijl daar m.i. geen bedrijfseconomische aanleiding toe was.
Dat ook de voorraad uit het magazijn nogal wildwest richting Teutonia vertrokken is.
Dat de troubleshooters in Aken er tot op heden niet in geslaagd zijn een paar problemen op te lossen.
Dat ondanks mijn 'oplichterspraktijken', nimmer een agent heeft willen weten hoe dat nou gegaan is in Maastricht. Ook Erik Coenen heeft nimmer als verdachte met de politie over deze zaak gepraat.
En zo is er nog een heleboel meer, waarvan het niet verstandig is dat in dit forum openbaar te maken.

Moraal van het verhaal: Als een bedrijf omvalt, is er meer reden dan normaal je af te vragen of elke claim, beschuldiging, insinuatie en sneer van iemand die er nog belang bij heeft, wel zo objectief is.
Ik weet dat ik niet objectief ben, schuldeisers staan meestal niet al te positief tegenover het bedrijf dat de rekeningen niet betaalt. Vraag je eens af of dat voor jou ook geldt. Vooral wanneer je nog iets van ze tegoed hebt.

Arthur Swart-->

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 31-05-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 mei kreeg ik deze mail:

Dear Sir,

I just ordered your hdd. The hdd will be shipped to you as soon as possible. Please ship the old hdd as soon as
possible to our german adress.

kind regards

23 mei kreeg ik deze mail, nadat ik gevraagd had wat de status van de order was

Dear Reinoud,

like I wrote in my last mail the hdd is ordered. But there seems to be major delivery problems
on sides of hitachi. I already tried to get the hdd from another distributor but every
distributor has the same problem. I `m sorry that the delivery time is so high. At this
point I have no delivery date.

kind regards

En tot op heden geen nieuwe info meer. Ik vind het wel een beetje curieus dat het zo lang duurt om zon hdd te orderen. Aangezien ik hier in NL deze week nog zon 7200rpm schijf zou kunnen hebben. Ik weet ook niet goed wat ik er allemaal van moet denken, en of die hdd ooit nog daadwerkelijk gaat komen, of dat het alleen bij toezeggingen blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik denk niet dat ik ooit nog zon hdd mag ontvangen, edit...

De helft van je mailtjes lezen ze niet eens en/of reageren ze niet op, op de andere helft krijg je te horen, in bestelling... staat nu al meer dan anderhalve maand in bestelling ... sure ;)

en kijk eens op www.campuskorting.nl ...? naar je garantie kun je nu dus ook wel fluiten lijkt het :(

[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 12-06-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel hele bizarre gang van zaken daar zeg, vooral omdat ze zo slecht communiceren. Ben wel blij dat ik destijds een extra verzekering heb genomen op mn laptop.

Kun je overigens bij een defect niet direct met IBM zelf regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat kun je. Ik hoop alleen dat de Duitse Campuskorting collega's nu mijn garantie hebben geregeld. Ik zou on site garantie krijgen, heb daar nu ook voor betaald, maar sinds mijn mail met adresgegevens heb ik niks meer van ze gehoord :X

Edit: Ik heb zelf mijn laptop opgestuurd naar IBM en het serienummer + typenummer stonden gewoon in hun PC. Ik zal ze een dezer dagen eens bellen hoe het nu zit met mijn garantie, dat kunnen ze precies aflezen uit de computer daar :)

Edit2: Opzich niet zo heel raar bedenk ik me net, dat Campuskorting.nl niet meer bestaat, is er serieus iemand die nog onder die naam verder wil?

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 13-06-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Dat weet ik niet, maar ze verkochten best een hoop laptops.

Igg 2 a 3 per dag geloof ik, en gezien de marge die ze hadden liep het geloof niet slecht.

Maar idd voor de meeste tweakers is de naam niet meer helemaal jofel (ik weet ook niet echt wat er nou precies is gebeurt.. maar ik heb meer slecht dan goed nieuws gehoord)

Maar wel jammer dat ze niet een korte uitleg op campuskorting.nl zetten, nee gewoon meteen de hele site down halen.

Wel leuk is dat www.notebookcenter.nl nog wel up is, echter stonden daar plaatjes vanaf campuskorting.nl ... dus die werken nu ook niet meer 8)7

Wat een warboel daar zeg, + het feit dat terug mailen ook erg moeilijk is heeft er tot geleid dat ik daar dus idd niks meer ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:52:

Na lang dit topic niet gezien te hebben maar ik deze link van RS_003 heb gekregen, lees ik tot nu toe nog steeds niets goeds.

De tweede optie, een andere compensatie, klinkt zeer aantrekkelijk. Nu wellicht ook vanwege de lange levertijd van de betreffende HD als ik dit zo mag geloven. Zaken zoals bijv. een 9 cell accu (misschien wel uit voorraad leverbaar) met enige bijbetaling zou een mooie deal zijn imho.

Ik vraag me eigenlijk af: hebben mede-tweakers die een laptop bij Campuskorting hebben aangeschaft, zich nog afgevraagd of ze uberhaupt garantie kunnen verwachten bij IBM zelf (wat betreft reparaties en mankementen) :?. Ik ga er zelf ook nog achteraan, ik neem ook aan dat het hele verhaal redelijk bekend zal zijn bij IBM, maar ik vroeg het mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Heb mail van ze gehad.

Er staat geen nieuwe shop in de planning in nl.
Maar garantie willen ze in duitseland best voor je doen. Maar ze raden aan het meteen via IBM te regelen. Dat zou sneller zijn, en uit mijn eigen ervaring is dit ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laptop ligt al ruim 6 weken in Duitsland te wachten op een vervanging van de harde schijf. Maar ze hebben problemen met hun leverancier en kunnen niet aan 7200 rpm schijven komen. Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet. Nu dacht ik een oplossing te hebben en nu ben ik straks mijn laptop meerdere maanden kwijt. *sigh*. Suggesties zijn welkom. Ik weet het niet meer.
InsjaHH schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af: hebben mede-tweakers die een laptop bij Campuskorting hebben aangeschaft, zich nog afgevraagd of ze uberhaupt garantie kunnen verwachten bij IBM zelf (wat betreft reparaties en mankementen) :?. Ik ga er zelf ook nog achteraan, ik neem ook aan dat het hele verhaal redelijk bekend zal zijn bij IBM, maar ik vroeg het mij af.
Dat garantieverhaal weet ik dus ook niet zeker. Ik neem aan dat je met de bon gewoon garantie hebt. De garantie staat tenslotte op de bon vermeld. Ik ben echter geen garantiecertificaat tegen gekomen in de verpakking. Als je meer te weten komt over die garantie hoor ik het uiteraard graag.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah ik ben blij dat ik geregeld heb dat ik zelf mn nieuwe harde schijf inbouw, maar dan moeten ze wel eens die harde schijf gaan opsturen. Ik vind het zo ongeloofwaardig dat ze zulke 'leveringsproblemen' hebben, terwijl je hier in Nederland zo makkelijk aan zo'n harde schijf kunt kopen. Bij informatique bijvoorbeeld is die hitachi gewoon op voorraad :? Echt heel vreemd allemaal, vooral dat er zo geirriteerd gereageerd wordt wanneer ik vriendelijk vraag wat de status van mn order is. Van klantvriendelijkheid en service hebben ze daar niet gehoord. Het is dat er geen concurrerende winkels zijn met concurrerende prijzen, want anders zouden ze al hun klanten kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Dat zijn ze nu ook, want de winkel in NL is dicht.

En ik ga dus nooit wat in het buitenland bestellen ;)

Wel leuk kreeg de optie om geld naar mijn reking over te maken. Maar dan moesten ze wel eerst m'n oude schijf terug hebben... dit vertelde ze btw nadat ik al een nieuwe had gekocht (volg je het nog ? ;))

Sinds dat ik dat had gemaild en ze me het verschil mogen betalen heb ik niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er maar weer een nieuwe mail achteraan gestuurd. Ik heb volgens mij lang genoeg geduld gehad met die mensen.

Dear Christian Benazic,

I understand you have delivery problems, but we are now almost two months further. If I go to www.informatique.nl they have the hdd you are trying to order for me on stock. Isn't it a idea that you order the hdd for me there. Or you just sent me the money and I will order the hdd myself? Hope to hear from you soon.

Best regards

Reinoud van der Zijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het aanbod gekregen van € 120 om de hdd zelf te kopen. Het is lager dan de retail prijs hier, maar het is beter dan niets. Hij heeft niks meer gezegd over het terugsturen van de oude hdd, dus daar begin ik zelf ook gewoon maar niet meer over. Er lijkt nu een beetje beweging in de zaak te komen, maar ik vind het allemaal maar lang duren hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
He he...

Wacht jij maar ;)

Ik had de hdd ook al gekocht... en toen moest ie opeens toch nog de oude hebben (die ik natuurlijk niet meer had) (nu doe jij het anders... maar ik denk dat jij het geld niet krijgt voor hij de hdd heeft)

Was ik lekker klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, ik wacht het geld maar af dat ie op mn rekening belooft te storten. En als ie het niet doet, geef ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Ralf, Christian,

I hope you will be receiving 7200rpm disks soon so that you are able to swap disks. However, if you are unsure how long it will take I would like to receive my laptop back. You received the laptop somewhere around the sixth of May and it is now the 25th of June. That makes 7 weeks. A considerable amount of time for obtaining a laptop drive. I am under the impression that you are not asking the right questions to your distibutor. I find it hard to believe that a computer shop (or any company for that matter) could not get hold of a 7200rpm laptop disk in 7 weeks. However, I am not willing to wait much longer. Should you not be able to obtain the drive within the next week (ending July first), than could you please package my laptop carefully and return it to the address below?

Regards,

etc, etc
:Z :Z |:(

offtopic:
In elk geval staan we in Google op drie met dit topic als je campuskorting intypt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, ik ben blij dat ik er toch niet voor gekozen heb om die hdd door hen te laten vervangen. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik mn laptop voor 7 weken kwijt zou zijn. Wat een service :?

www.campuskorting.nl is weer online zo te zien?! 8)7 Ik snap er niks meer van

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
huh :? 8)7

En die gasten hadden mij gemaild dat ze het niet gingen heropenen 8)7

Ik snap er echt niks meer van :+

Btw nog geen geld van mijn campusvrienden gehad... (hadden ze maandag al kunnen doen, maar tot nu toe nog niks)

Lol de prijzen zijn nog omhoog gegaan ook en ze hebben minder modellen.
verder staan er nogal wat fouten op de site. zoals een XVGA scherm ;)

Of wat dacht je van 180 euro voor een 512mb PC 333 geheugen module? 8)7
Bij Alternate voor 59 euro een kingston SO-dimm pc 2700 512mb gekocht.

[ Voor 42% gewijzigd door Roberto op 25-06-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag van UPS mijn hoge capaciteits accu mogen ontvangen. Het heeft even geduurd en ik heb behoorlijk wat geduld op moeten brengen, maar nu eindelijk wat geregeld gekregen. Maandag mocht ik kiezen tussen een 9cell accu of 120 €. En aangezien zo'n accu aanzienlijk duurder is dan €120 koos ik daar meteen voor. Uiteindelijk allemaal goed gekomen met die winkel wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mooi om te horen ;)

Ik heb ook "wat" mogen ontvangen :)

Het heeft erg lang geduurd, maargoed.

Alleen jammer dat de prijzen omhoog zijn gegaan, en de producten omlaag. (in de NL shop)

[ Voor 15% gewijzigd door Roberto op 06-07-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um, ik heb um, ik heb um! Na 8 (9?) weken heb ik dan eindelijk mijn laptop terug. Ik had nog wat gedoe met UPS waardoor het een weekje langer duurde, maar dat is natuurlijk niet de schuld van campuskorting. Ik heb ook een 9 cells betterij mogen ontvangen en ik heb de 6 cells behouden. Uiteindelijk dus nog een tevredebn gebruiker, al is het na een heeeeeele lange tijd en na een dubieuze afhandeling van het harddiskprobleem. Woei, ik ben wel blij. Het is nu net alsof ik een nieuwe laptop heb na zoveel tijd :P Ik ga er gelijk mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh relax, maar heb je nu én een snellere hdd én een betere accu?! Met die 9cell geeft ie een tijd van 4:30 aan bij 100%, dus das wel een behoorlijk stuk beter dan de standaard accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de harddisk is dus nog hetzelfde. Maarja, ik laat het er lekker bij zitten. Ik ben allang blij dat ik mijn lappie + 9 cells batterij heb. Ik ben hem nu aan het opladen (toen ik hem er voor het eerst instak was-ie 30%?). Ik ben benieuwd hoe lang-ie het op die 9 cells doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dat was bij mij ook. De teller ging bij mij op een gegeven moment ook naar meer dan 5u :P Maar das waarschijnlijk alleen wanneer je simpele dingen doet en het scherm op minimaal hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vervangende 9 cells accu is wel een uitkomst moet ik zeggen. Hij doet het echt lang. Hoe lang precies heb ik niet gemeten, maar toch wel zo'n 4 uur gok ik. Die oude vond ik wat teleurstellend. Hij was vaak na 1,5 a 2 uur al leeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik ben er ook erg blij mee, echt een wereld van verschill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Kun je voorstellen wat zon 9Cell doet op een non flexview laptop :) (want het scherm vreet 70% of meer van de stroom in jullie model :))
Pagina: 1

Let op:
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.

• Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting Campuskorting.

• Er is op dit moment geen enkel bewijs voor fraude bij het 'oude'Campuskorting. Beschuldigingen in die richting zijn dan ook niet toegestaan.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policies niet toegestaan is.

Dus:

• Hou de discussie hier netjes, beargumenteerd, gooi niet met modder, en post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt. Mocht blijken dat men daartoe niet in staat is, is ook dit topic zo weer gesloten. :)