Bij www.ZDNET.nl heb ik mij geabonneerd op hun dagelijkse nieuwsvrief. Voorheen kreeg ik iedere dag een mail, maar sinds een aantal weken is dat niet meer. Al ik op de site ga kijken en de status van mijn abonnement bekijk staat er dat ik gewoon iedere dag die mail zou moeten krijgen. Daar komt bij dat bij het instellen ik mijn Tiscali account heb opgegeven om vanuit te msn-en. Je moet alleen de bevestiging die naar je mailbox gestuurd word beantwoorden, alleen komt er geen bevestigingsmail in mijn mailbox. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?!
Waarom bel je de helpdesk van tiscali niet even? Daar zijn ze toch voor?
Klopt, maar die werken maar tot 22:00 uur. Misschien dat iemand er ervaring mee heeft en mij uit de brand kan helpen.
Hmja. Hoe dan?
Ik zou gewoon naar je spamfilters en je spambox kijken, verder ben ik bang dat we je in Software Algemeen moeilijk verder kunnen helpen als we niet eens weten welk mailprogramma je hebt
Spambox / spamfilters zijn zaken die je zelf wel kunt vinden neem ik aan, kan ik zo niets over zeggen.
Kortom: ik sluit het hier. Open eventueel in Internet & Telefonie een nieuw topic als je er niet uit komt met de settings op de Tiscali site zelf (ik neem aan dat je daar iets over spamfilters kan zeggen, ik iig. wel bij Quicknet). Neem dan ajb wel even een topictitel die meer zegt, deze is namelijk nogal generiek
Succes, maar hier past het dus niet
Ik zou gewoon naar je spamfilters en je spambox kijken, verder ben ik bang dat we je in Software Algemeen moeilijk verder kunnen helpen als we niet eens weten welk mailprogramma je hebt
Spambox / spamfilters zijn zaken die je zelf wel kunt vinden neem ik aan, kan ik zo niets over zeggen.
Kortom: ik sluit het hier. Open eventueel in Internet & Telefonie een nieuw topic als je er niet uit komt met de settings op de Tiscali site zelf (ik neem aan dat je daar iets over spamfilters kan zeggen, ik iig. wel bij Quicknet). Neem dan ajb wel even een topictitel die meer zegt, deze is namelijk nogal generiek
Succes, maar hier past het dus niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()