Toon posts:

Hellup kitty case!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een probleempje,
ik heb onlangs een hele leuk pc gezien. Nu ben ik van plan om me deze te gaan aanschaffen, maar ik vind hier in nederland nergens een winkel of site waar ik hem kan krijgen. Heb hem wel al op buitenlandse sites gevonden, maar niemand zegt welk merk het is etc. Kan niemand me helpen?
het gaat om deze (kleur maakt niks uit) http://www.atxcases.com/Cases/kitty.htm

groetjes Robby ;)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 11:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Stuur eens een mailtje naar hun sales-afdeling.

EDIT:
Ze hebben zelfs een mooi invulformulier onder contact.

[ Voor 41% gewijzigd door Freee!! op 17-03-2005 22:16 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Je zou hem natuurlijk ook daar online kunnen bestellen volgende de FAQ leveren ze ook internationaal. Maar dat zal wel wat kosten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten :+

Over topics wel. Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Daar ben je blijkbaar te snel doorheengeklikt, want deze topic voldoet er op een paar punten bepaald niet aan :o

- topictitels horen informatief te zijn, niet schreeuwerig (geen uitroeptekens!!!)
- GoT is geen helpdesk. Het is niet de bedoeling dat je anderen vraagt jouw uitzoekwerk voor je te doen. Je weet waar ze het product hebben, neem contact op voor meer info.
- misschien is dat ding wel niet in NL te zien (ondanks andere wanstaltige dingen heb ik'm nog nooit op een beurs gezien), het kan best zijn dat je hem echt ergens anders in deze grote boze wereld zult moeten bestellen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.