Toon posts:

Asus A8N met AGP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verhalen gehoord dat er van de A8N-SLI Deluxe van asus ook een AGP variant is(niet met 2 AGP sloten dan) zou de A8N-Deluxe moeten heten
Echter met google ken ik niks erover vinden.
Is er iemand hier meer bekent met dit mobo, als ie dan ook wel werkelijk bestaat.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12

ThunderNet

Flits!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gekeken maar staat niks op en die gast is ere heilig van overtuigt dat er 1 is

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het bestaat ook niet ;) Wellicht bedoelt hij de K8N-E Deluxe?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12

ThunderNet

Flits!

Dan denk ik idd ook dat he de K8N bedoeld, asus zou wel gek zijn, als ze produkten die ze wel verkochten niet op hun site zouden zetten :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
het ging zeker om een 939 socket mobo de A8N

Maar de A8N-E, A8N-E PREMIUM en de A8N-SLI PREMUIM staan ook niet op de site
zie deze link http://games.telenet.be/f...php?p=4852418&postcount=6

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Asus heeft voor zover ik weet wel socket 939 mobo's geshowed met de nforce3 chipset, maar deze zijn nooit uitgekomen.

Eventjes een A8N ombouwen van pci-e naar agp gaat ook niet lukken aangezien de nforce3 en 4 niet echt pincompatible zijn. Het enige wat ze zouden kunnen doen is een pci-e naar agp bridgechip op het moederbord zetten. Maar dat zou duur zijn en waarschijnlijk niet al te goed verkopen. ("oude techniek voor meer geld is niet echt een verkoopargument....")

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:19

Mentalist

[avdD]

Idd.. De nForce4 heeft domweg geen AGP support, dus dat gaat nogal lastig worden om erop te zetten :). Je ziet soms wel moederborden (P4) waarop een PCI slot omgeknutseld is tot een halfbrak AGP slot, maar dat wil je ook niet hebben. De prestaties daarvan zijn namelijk bagger, er was zelfs een exemplaar dat videokaarten kon slopen na een aantal maanden.. nieuws: Albatron start verkoop moederborden met PEG én AGP voor meer info.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Asus A8V Deluxe << denk dat je die moet hebben...... ik moet'm namelijk ook hebben :)

Smiling as the shit comes down...

Pagina: 1