Toon posts:

DNS server testen

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond,

Ik heb een windows 2003 webserver geinstalleerd, met DNS server. Niet bijzonder, maar nu weet ik niet hoe verder. Hoe weet ik of de zaak werkt? Ik wil graag dat ik domains aan mijn dns server kan koppelen.

Wie weet er een goeie tut? Ik kan er zelf geen vinden

Bart

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 21:55 ]

Verwijderd

volgens mij http://www.dyndnsservices.com/

gewoon ff googlen uiteraard :O

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:55:
Goeieavond,

Ik heb een windows 2003 webserver geinstalleerd, met DNS server. Niet bijzonder, maar nu weet ik niet hoe verder. Hoe weet ik of de zaak werkt? Ik wil graag dat ik domains aan mijn dns server kan koppelen.

Wie weet er een goeie tut? Ik kan er zelf geen vinden

Bart
Leer lezen, lees de boeken/internet, leer vragen, vraag dan ons!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik wou ook effe een mooi tutorial voor hem l googlen... maar vond die eigenlijk niet(snel genoeg), alleen heel veel bedrijven die webhosting aanbieden. (die link die jij geeft is vast een goede dns server, maar het zou me niets verbazen als hij de ingebouwde dns server van windows zou willen gebruiken)

Daar wordt niet uigelegd hoe het werkt en hoe je het moet instellen.

DUs wellicht goede google termen geven? Het probleem is niet zo simpel als je niet de goede google termen kent en hoe dns werkt nog niet precies weet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Nyko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28
Als je wilt weten of je het domain goed hebt ingesteld kan je dat bij SIDN laten testen.

Life is a bitch, then you die.

Pagina: 1