Toon posts:

rare foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej iedereen,

Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen of bij spel discussies, maar ik zit met een probleem ik heb bij mij steam geinstalleerd, maar bij het updaten geeft ie steeds de volgende fout:

steam.exe (main exeption) ERROR: delete of steam.exe failed, win32 error 5 " toegang geweigerd"

Wat kan ik doen om dit toch aan de gang te krijgen kan iemand mij hierbij helpen.

Groejtes edwin

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

rare foutmelding
Rare topictitel, zegt zo weinig over wat er aan de hand is :+

Dit is een vraag die veel beter tot zin recht komt in Spielerij - Problemen & Vragen, maar aangezien het antwoord op deze vraag inderdaad rechtstreeks op de site van de makers staat, sluit ik het topic wel ipv. het te verplaatsen. Check een volgende keer dus eerst even o.a. de supportsite (en kies ajb een topictitel die duidelijk maakt wat nu je vraag is. Oftewel zie de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan een subforum en de FAQ Forumgedrag :)

Als je er niet uit komt: open dus even een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen. Maar dit topic verplaatsen lijkt me geen zin hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.