Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Has anyone an idea!
Ik heb een Samsung S300 van iets meer dan een jaar oud, dus valt net buiten de garantie. Vandaag nam ik waar dat zowel het buiten als binnenvenster van het toestel het hebben begeven. Begeven in die zin, dat het beeld is weggevallen, maar er zijn nog wel wat fuzzy kleuren in beide vensters zichtbaar. Als conclusie kan wel gesteld worden dat de schermpjes kaduuk zijn.

De volgende vragen heb ik

Heeft iemand vergelijkbare problemen met dit toestel ervaren

Weet iemand of het toestel te repareren is, dmv bijv vervanging beeldscherm

Weet iemand wat over het algemeen de kosten zijn van zo´n reparatie

Thanx!! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm......het blijft nog angstig stil. Ik vraag het niet voor mij zelf maar voor een ontzettend lieve meid die aardig desperate is nu haar gsm het ff niet meer doet. Wie-o-wie? Want ze is een beetje ten einde raad |:(

Verwijderd

Volgens mij heb je bij ieder product 2 jaar garantie hoor, door de europese wetgeving ofiets dergelijks. Gooi het daar maar op bij de winkel;) Succes

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ga ermee terug naar de winkel, of ze zullen zeggen dat het onder je garantie valt, en anders zul je moeten betalen :)

wij kunnen hem van hier uit ook niet weer heel toveren ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:31:
Volgens mij heb je bij ieder product 2 jaar garantie hoor
No way....
Door de europese wetgeving ofiets dergelijks.
Consumentenbond gids gelezen oid?
Gooi het daar maar op bij de winkel. Succes
Dan zal ik je vertellen dat het zo dus niet werkt....

Het is zelfs zo bij Samsung:

Display kapot? = Eigen schuld, geen garantie..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 18:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ginz schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:13:
Dan zal ik je vertellen dat het zo dus niet werkt....

Het is zelfs zo bij Samsung:

Display kapot? = Eigen schuld, geen garantie..
Daar ben ik het toch oneens met je...toch al een aantal E710, S600 etc gezien waarvan defecte displays werden gerepareerd (wel binnen de garantie dan)

Doet niets af aan het feit dat 9 van de 10 displays sterven doordat iemand zijn mobiele telefoon als zitobject gebruikt... :9

An Explanation of l33t Speak

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, oké...

Maar ik heb het over schermen die allerlei vreemde kleurtjes aangeven. Dus niet alleen een witscherm, of iets in dat soort. Nee, echt een display met van die "Fuzzy" kleurtjes.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

dat ze allebij op het zelfde moment de geest geven, maar nog wel wat fuzzy kleuren weergeven lijkt mij dat ze niet dood zijn...
Maar meer dat een contact punt los zit...
K zou langs de winkel hoppen, en als er idd (most likely) geen garantie meer opzit, zou k gewoon een klein schroevendraaiertje ten hand nemen en het telefoontje openschroeven, en de contacten van Algemene Printplaat door t scharnier naar de display printplaat eens aanduwen :)

Geloof me, die dingen zitten niet zo ingewikkeld in elkaar als je zou denken, k heb pas mijn iegen E700 ook weer grotendeels kunnen fixen :) (nog niet helemaal BTW :/ )

suc6

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle input. Ben al aardig verder geholpen. Aanvullende ideeen en suggesties blijven uiteraard welkom. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:43:
Bedankt voor alle input. Ben al aardig verder geholpen. Aanvullende ideeen en suggesties blijven uiteraard welkom. _/-\o_
Niet lullig bedoeld hoor:

De meeste samsung telefoons worden niet eens ontworpen om langer dan 1 jaar mee te gaan. Je kunt natuurlijk altijd proberen om een nette brief te schrijven aan Samsung oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 23:46 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 08:26

Whuzz

Dodgeball!

Een flame wordt niet minder flame als je er bij zet dat je het niet lullig bedoeld.
De meeste samsung telefoons worden niet eens ontworpen om langer dan 1 jaar mee te gaan. Je kunt natuurlijk altijd proberen om een nette brief te schrijven aan Samsung oid.
Ik ben het met je eens dat mobiele telefoons vaak niet ontworpen worden met de gedachte dat ze jaren moeten mee gaan, maar dat heeft niets met Samsung te maken, maar geld gewoon voor ALLE merken. Er zit wat verschil tussen de merken, maar niet veel. De ontwikkelingen gaan ook zo snel in dit terrein dat het weinig zin heeft om een toestel een stuk duurder te maken, zodat ie langer mee gaat, de meeste mensen willen zo tussen 1 en 1 1/2 jaat tóch een nieuwe...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1