Superdeboer schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:33:
Eigenlijk ben ik er niet zo'n groot voorstander van wanneer [
RÂÂÂÂH, dat sloot de quote-tag ook al af 
/] niet meer als afsluiting voor bepaalde tags geaccepteerd wordt. Problemen met nesting moeten door een user zelf voorkomen worden IMO. En anderzijds komt het vaker voor dat iemand 'gewoon' een norml- of code-tag af wil sluiten met [
Damnit, hier ook al! /], dan dat de situatie ontstaat die jij hierboven in het tweede voorbeeld schetst.
Persoonlijk ben ik van die hele [./.] geen voorstander, wat is er mis met netjes code afsluiten? Tja, meer werk, maar ik gebruik [./.] dus zelf nooit
Zie ook de rant in de quote die ik er net bij heb gezet

En wees eerlijk, hoe vaak komt het voor dat [ BLAAAT /] tussen norml-tags in komt te staan, zónder een bijbehorende openingstag? Als er geen openingstag bij gevonden kan worden, dan hoef je [ Wiehehieieie! /] niet eens tussen norml-tags te zetten, want dan wordt-ie toch niet geparst.

Hoevaak het voorkomt? Niet veel blijkbaar, maar iets voor ik dit topic opende liep ik ertegenaan hiermee :
edit:
Damn Koffie, die [./.] sloot de quote-tag af

Hier sloot [ / ] dus de norml-tag af. En zonder norml sluit ie de edit-tag af. Maargoed, het boeit dus eigenlijk ook niet, komt verder eigenlijk toch nooit voor..
[
Voor 11% gewijzigd door
Mentalist op 17-03-2005 21:46
]