Toon posts:

Een read/writeprocesmemory-opdracht is slechts gedeeltelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst probeerde ik World of Warcraft op mn pc te installeren (volledig legaal!).
Toen had ik al gelijk gezeik met mn cd-rom. De error was toen "This is not a win32 application". Iemand raadde mij toen aan om windows even opnieuw te installeren. Omdat dat ook al een poosje moest. Heb ik dat toen gedaan. Maar na het installeren van een werkende windows gaf hij nog steeds dezelfde error.
Toen heb ik op aanraden van iemand anders een andere cd-rom geprobeerd. Nu kreeg ik niet meer dezelfde error. Maar "Een Read/WriteProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd."
(mn windows is nu dus nederlands :P).
Ik heb SP 2 inmiddels ook al geinstalleerd, en geeft nog steeds dezelfde error. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik krijg zo het vermoeden dat je cdrom speler stuk is, als je ook echt een andere cd-rom bedoelt. :P (dan heb je dus niet de drive vervangen, maar alleen een andere CD geprobeerd). Mijn vermoeden wordt eigenlijk alleen versterkt als ik dit vind met Google. :P

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik hier (Computeridee :X) lees kan het aan het kabeltje liggen en wordt aangeraden een 80-pins te nemen ipv een 40-pins.

Maar het is maar een gokje ;)
Ikzelf kan er niet veel meer over vinden..

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
De CD-rom speler doet het haast zeker weten. Ik heb m namelijk nieuw gekocht (voor deze error!!)!!
Oh en de cd-rom van WoW is niet kapot, want ik heb het spel namelijk wel met succes op een andere pc geinstalleerd.

@anandus hoe weet ik wat voor kabel ik heb? En welke kabel bedoel je hiermee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 20:59 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:50:
De CD-rom speler doet het haast zeker weten. Ik heb m namelijk nieuw gekocht (voor deze error!!)!!
Oh en de cd-rom van WoW is niet kapot, want ik heb het spel namelijk wel met succes op een andere pc geinstalleerd.

@anandus hoe weet ik wat voor kabel ik heb?
Tellen of gokken, er bestaan 2 soorten IDE-kabels, 40-aderige en 80-aderige.
Maar misschien staat het erop gedrukt, ik weet het niet.... :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Maar als de flat cable niet goed is, zou dan niet gelijk alles wat aan die kabel vast zit niet moeten werken? er zit namelijk ook nog een harde schijf aan volgens mij.
Pagina: 1