PC zonder stopcontact?

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Ik zat me net af te vragen... Op beurzen zie je vaak van die bakken met allemaal hardware waar dan op staat: 'Alles f 5,-, ongetest' of iets dergelijks. Als je nou een moederbord met processor, een klein beetje RAM, een harddisk en een floppydrive in een koffertje timmert en op 1 of andere manier kan voeden kan je die dingen prima testen en dan lekker goedkoop hardware krijgen.

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Of een idee hoe ik die voeding voor elkaar kan krijgen?

Verwijderd

Heb ik ook wel eens over lopen denken; er is altijd wel strrom aanwezig op die beurzen dus een gewone voeding en een netsnoer moet voldoende zijn in het koffertje erbij, of je moet zien een laptop accu te koppelen, wat moeilijk zal gaan.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
en dat doe je allemaal "ff"

enne voor die 5 gulden ga je toch niet moeilijk lopen doen... dan neem je gewoon een paar mobo'tjes mee en hoop je dat er een goede tussen zit

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Neem maar aan dattie het niet doet.

Waarom testen ze het anders niet ff en verkopen ze het voor veel meer?

Verwijderd

gewoon kopen, geen moeite doen, er zit voor dat geld altijd wat leuks tussen. Het zijn vaak gewoon dingen uit bedrijfspc's die gedumpt moeten worden

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik heb stage gelopen bij het vroegere pc international, en daar hadden ze ook een meuk bak vol met simmetjes. ik had er toen effe twee nodig en heb toen gelijk de hele bak getest. en wat bleek? van de ongeveer 200 simmetjes deden er slechts 7 het niet.

ik heb ze volledig getest met een simmtester. dus het is de gok zeker waard. (bij hun althans er zijn altijd afzetters bij)
Pagina: 1