Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop aansturen op afstand, en map monkey problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik mijn laptop als autopc
Bijna alles werkt nu zoals ik het wil hebben maar......................... 8)7

Hardware probleem is:
Kan mijn laptop niet aanzetten op afstand. De oudere latops kon je nog aansturen cia de com poort, maar dat is helaas niet mogelijk bij mij.
Als ik hier geen oplossing voor kan vinden zal hij continu onder spanning moeten blijven staan omdat ik geen zin heb om het beeldscherm eerst open te klappen voordat ik mijn laptop aan moet zetten.
De vraag is natuurlijk dan of mijn accu het volhoudt of dat ik er 1 bij moet zetten.
Ben zelf opzoekgeweest naar ''wake up on lan'' en wake up on ring'' maar dat is na mijn idee niet mogelijk.

Heeft er iemand nog een leuk idee om te proberen.
Zodra mij laptop in standy modus gaat kan ik hem alleen weer opbrengen via de power button :(

Software probleem is:
Ben nu een poging aan het wagen op Map monkey (destinator) erop te installeren maar tevergeefs.
Als ik alle rubrieken erop nalees moet ik of een oudere versie hebben of de laatste nieuwe met een nieuw Destdll bestand die mappen leest groter dan 50 MB (vb europa).
Wie heeft voor mij de oudere werkende versie of het dll bestand. _/-\o_

greetz Roy

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Is het een optie om de laptop open te schroeven? Weet niet of je nog garantie hebt of hoe oud de laptop is.
Je zou de powerknop gewoon los kunnen solderen en dan verlengen naar je dashboard. Of gewoon een nieuwe knop er parallel aan solderen. Het mooist is dan dat je het draadje via de binnenkant van de laptop naar de achterkant of zijkant leidt, en daar een stekkertje maakt of een andere aansluiting (usb bijv.) los soldeerd en die als aansluiting gebruikt. Kun je zo het stekkertje loshalen en je laptop meenemen.

Klik mee voor GoT!........

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Wat heeft dit met CME te maken?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
De nieuwste oude versie incl. instructies staan in het grote info en howto topic voor carpc's. Voor je knop zijn er eigenlijk 2 methoden:

1) doorsolderen.
2) apparaatje erop wat de knop fysiek indrukt.

EDIT: De destinator uitleg staat dus hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/993025

[ Voor 23% gewijzigd door tafkaw op 17-03-2005 20:43 ]

Verwijderd

Weet jij een beter forum hiervoor dan? :?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Over het probleem van een laptop op afstand aanzetten is een tijdje terug een topic geweest: zie hier, daar staan een boel relevante ideeen in.

CM&E is verder een forum voor CaseModding en Electronica, daar horen dus geen Windows-problemen.

Edit: Tracert, ik zie dat je hier nieuw bent. Mag ik je een paar kleine hints geven, zodat eventuele andere topics van je wel open kunnen blijven? Ten eerste is het niet handig om een vraag die niets met cm&e te maken heeft, wel hier neer te leggen. Ten tweede: Je hebt blijkbaar al gezocht, hulde daarvoor, maar het is voor ons best wel nuttig om te weten waarom bijvoorbeeld wake-on-lan volgens jou geen oplossing is. Verder: Iedereen hier op GoT groet elkaar automatisch al, groeten en je naam onder je post hoeft niet. Bespaart je weer wat kans op RSI :)

[ Voor 76% gewijzigd door Sprite_tm op 17-03-2005 21:03 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.