[Kobischi]- conflicten met sp2?

Pagina: 1
Acties:

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
Probleem:
Weg vallende netwerk verbindingen op pc.

Oorzaak:
Router die steeds aan en uit gaat.

Verdere info:
Het gaat om de een router van kobischi broadband switch router. We hebben deze nu dik 2 jaar zonder enkel probleem, we zaten er met 4 pc's op die allemaal Win XP Pro draaide. Sinda een paar dagen heb i kop alle pc's Win Xp Pro SP2 staan, sinds die upgrate hebben we vaak een wegvallende verbinding, windows zegd dat: De kabel van de LAn-verbinding is niet aan gesloten. en 2 tellen later zegd hij: Er is nu een LAN-verbinding van 100,00 MBPS. Toen dat de eerste avond speelde en de 2de avond nog steeds ben ik er een bij gaan zitten en toen is mij opgevallen dat de router steeds uitgaat en weer aan. De clients die eraan hangen kregen IP van DHCP en staan nu hard ingesteld maar dat maakt geen verschil. Ik dacht een een voedings probleem omdat hij uit en aan gaat, maar dat lijkt me ook wel eens toeval na een instaltie van sp2 waarbij de router helemaal met rust is gelaten. Ik heb de router ook al een keer een hard reset gegeven vanuit dde HTML pagina.
Er zit een mogelijk hied in van het updaten van de Firmware, ik was nu net aan het zoeken naar de site van kobischi alleen die heb ik niet gevonden weet iemand wat de site van hun is? zodat ik kan kijken voor een nieuwe firmware.

Kan iemand mij hiermee helpen??

alvast bedankt

Verwijderd

Zelfde probleem gehad hier. Het bedrijf is failliet en ik heb die van ons terug gebracht naar de mediamarkt onder het mom van een defect. (Wel wetende dat de drivers niet helemaal compatible zijn met SP2) Geld terug gekregen omdat doordat Kobishi failliet is hij niet meer gerepareert kon worden en een nieuw model gekocht.

edit: Whoops ik dacht dat het om een wireless router ging die bij Mediamark in de aanbieding zijn. Wel adviseer ik om van een ander merk te kopen... :) niets anders dan problemen gehad met die dingen van Kobishi. (Ook bij mensen thuis enzow)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 21:01 ]

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
OH ze zijn weg...das jammer,

Nou terug brengen doe ik niet, kan hem nog als switch gebruik voor ergens je weet maar nooit.
Ik gaat binnen kort naar een nieuwe internet verbinding neem voor 30 euro extra wel een modem en router in 1!

Thnx!