Xbox connecten via PC

Pagina: 1
Acties:

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Beste medetweakers,

Ik weet dat hier al talloze andere topics over zijn maar in geen van die topics kon ik de benodigde informatie vinden die ik nodig had. Het probleem is als volgt. Ik heb mijn PC (die via een USB Modem van @Home Starterspakket) verbinding maakt met het internet. Mijn Xbox is softwarematig omgebouwd (geen modchip dus) en beschikt over de Evolution X software. Mijn bedoeling is nu om mijn PC zodanig in te stellen dat mijn Xbox verbinding kan maken met de PC om zo onderling bestanden uit te kunnen wisselen via FTP en zodat ik via Xbox Connect online kan spelen.

Ik heb mijn internet verbinding gedeeld en de Xbox aangesloten op mijn Onboard LAN aansluiting. Rechtsonderin (naast de klok zeg maar) zie ik dat LAN verbinding 2 constant probeert verbinding te maken maar op de een of andere manier wil dit niet lukken. Ik krijg geen verbinding met mijn Xbox. Mijn Xbox ziet ook de gedeelde mappen op mijn PC niet dus ergerns zit er iets fout. Ik heb echter geen flauw idee wat en ik wil het toch erg graag oplossen. Ik heb de FAQ gelezen, de search en google gebruikt maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag. En ja, de Firewall is uitgeschakeld en ik gebruik een Cross kabel.

Mvg,

Reynier

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII