Toon posts:

Waarom OpenGL met matrox G400 dh in Win2k zo klote

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Olaz,

Kan iemand me uitleggen waarom iedereen zo blij is met win2k en gamen.

Ik heb dus die matrox G400 dh in me PII400 o peen asus P2B-f mobo zitten in win2k... En ja OpenGL gaat gewoon niet, een beetje UT of Quake spelen is gewoon een ramp.... Werkt niet dit werkt niet dat met OpenGL... Doe ik volledig iets verkeerd ofzo?

Ik wil gewoon een beetje kewl gamen zonder dual boot of wat dan ook te werken... en in win2k blijven.... Alles draait stabiel snel en goed,
alleen games....

Iemand een reply voor me? :'(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Reply => Kijk een in het goede forum!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 januari 2001 20:34 schreef FrankGuthrie het volgende:
Reply => Kijk een in het goede forum!!!!
Euh, OpenGL, is softwarematig ja, niet aan gedacht, ff verplaatsen, werkt dat... euh nee... :( ... Euh, damn.... Maar enig id mister 666?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 08 januari 2001 20:36 schreef drLiter het volgende:

[..]
Euh, OpenGL, is softwarematig ja, niet aan gedacht, ff verplaatsen, werkt dat... euh nee... :( ... Euh, damn.... Maar enig id mister 666?
Ik helaas geen antwoord voor je, ik draai ook W2K met de kennis dat ik geen spelletjes speel :), heb een Matrox G450.

Ben nog niet into videokaarten, en de technologie.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie,
een g450, dan heb je mzl dat je er een hebt... schijnen nogal moeilijk te pakken te krijgen te zijn.... Naja genoeg topics daarover...

Naja ik ben ook geen game-person, maar gewoon zo af en toe in een dood uurtje, zou fijn zijn :(