Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een MP3 speler gekocht, een MP-Chart DS884B.

Nu wordt er gezegt (op website, manual) dat hij lyrics kan tonen, maar dat doet hij dus niet. Ook niet met de voorbeeld bestanden die op de speler al zaten. Kan iemand mij helpen hoe ik dat wel aan de praat krijg?

Natuurlijk heb ik de manual al helemaal doorgespit, maar erg indrukwekkend is het niet. Er bestaat geen website voor player. En ook alle opties langslopen op mijn speler heeft geen resultaat op geleverd. Het enige wat ik zie is een bestandsicoontje met een klein elletje (L) wat aangeeft dat er een lyricbestand gevonden is. Normaal gesproken is elletje er ook niet te zien.

Kent iemand dit probleem en wat heb jij gedaan om het te verhelpen?

Verwijderd

- Toont songteksten (.lrc bestanden)!

Heb je de .lrc bestanden erop staan?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:59:
- Toont songteksten (.lrc bestanden)!

Heb je de .lrc bestanden erop staan?
Yep! En ook precies dezelfde naam.

Zoals ik al zei zaten beide bestanden er vanaf begin af aan al op de speler. Ik had dus dus verwacht dat hij het al gelijk zou doen, maar helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is trouwens de officiele site.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien gewoon een fout in de speler? Als ie ze gewoon moet zien, en als zelfs de voorbeeldbestanden het niet doen, dan lijkt mij het dat er iets mis is.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Staat die optie in de instellingen wel aan? (inkoppertje, ik weet het)

[ Voor 24% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-03-2005 21:42 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:39:
Staat die optie in de instellingen wel aan? (inkoppertje, ik weet het)
Misschien is dat wel het probleem. Er is ook geen lyric gerelateerde optie. En zo'n optie menu van zo'n spelertje is niet zo groot, dus het lijkt me sterk dat ik 'm over het hoofd heb gezien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:28:
Misschien is dat wel het probleem. Er is ook geen lyric gerelateerde optie. En zo'n optie menu van zo'n spelertje is niet zo groot, dus het lijkt me sterk dat ik 'm over het hoofd heb gezien.
Komt die optie pas niet vrij bij een firmware-upgrade?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:52:
[...]

Komt die optie pas niet vrij bij een firmware-upgrade?
Hij is firmware up to date!

Verwijderd

Lyric's tonen moet je wel eerst inschakelen. En de meeste budgetspelers hebben nogal wat problemen met het tonen ervan (als er maar 1 karakter niet klopt dan weigert hij de hele file of hij blijft halverwege hangen) is mijn ervaring :/ .
Overigens zijn er net als bij subtitels meerdere soorten indelingen waarin een Lyric file kan ingedeeld zijn. Check eens welke Lyric-indelingen ondersteund worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 15:20 ]

Pagina: 1