[Office + AD] Alleen infopath installeren van office*

Pagina: 1
Acties:

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb weer eens een niet zo'n tof probleem. Als ik via de active directory office 2003 "Infopath" wil deployen aan de hand van een MST file gaat het in mijn testomgeving Word,Excel,Access,Powerpoint uninstallen omdat die op not available staan. Dit wil ik dus niet. Het moet alleen het pakket Infopath installeren zonder te rommelen met andere pakketen. Ik heb al veel opties geprobeerd in de mst file om te zetten maar dit werkt allemaal niet. Sommige pc's hebben geen access erop staan vanwege de licenties. Daarom kan ik niet alle pakketen aanvinken en ze vrolijk opnieuw installeren. Ik kan access ook niet uitvinken omdat het dan Access gaat verwijderen waar het niet mag. Wie kan me een handje helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door doak op 17-03-2005 16:49 ]

• doak
  • Niet online
Alweer een week geleden, iemand?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - ik vraag me echter een beetje af ofdat dit nou niet 'gewoon' een Office probleem is - je hebt dit probleem vermoedelijk ook als je handmatig deze setup opstart? :)

• doak
  • Niet online
bedankt
Als je handmatig office start zal het polle welke software er al geinstalleerd is, en zet je een vinkje bij infopath en zal het de installatie aanpassen zonder wat te verwijderen of wat dan ook. Het is gewoon jammer dat je niet een pakket los kan installeren zonder dat andere pakketen er invloed van ondervinden. Of ik moet wel iets heel fout doen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

een MST file speelt in principe gewoon user handelingen na die jij gedaan hebt. Dus je zult waarschijnlijk ergens iets verkeerd doen of het is inderdaad buildin by design en niet mogelijk zonder complete herinstallatie van de onderdelen van officexxxx

• doak
  • Niet online
laat het niet het laatste zijn, anders zou ik de installatie van Infopath moeten capturen en daar een msi van maken. Ik ben daar geen fan van.

Verwijderd

ik denk dat je moet gaan kijken richting de maintenance wizard omdat het niet om een nieuwe installatie van office gaat maar maintenance:
http://office.microsoft.c...tance/HA011401711033.aspx

• doak
  • Niet online
Ziet er naar uit dat je gelijk hebt. Ik ga meteen aan de slag :) bedankt tot zover
Pagina: 1