Geen scroll/wheel mouse in Explorer?

Pagina: 1
Acties:

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Dit is zo'n beetje het vreemdste wat ik ooit heb meegemaakt: ik heb zo'n Microsoft mouse met een wieltje (PS/2)... heel mooi allemaal en vaak ook heel errug handig (games, internet, office enz) MAAR...

Telkens als ik te veel (lees:gewoon lekker rap) door internetpagina's blader dan loopt ie om de haverklap vast... maar de muis kan ik wel blijven bewegen...

Als ik een andere muis op een com-poort aansluit is er niets aan de hand... of een andere muis zonder wieltje op de PS/2 poort geeft ook geen problemen...

Het meest vreemde van alles is misschien nog wel het feit dat als ik in de bios kies voor de instelling "normal" dat ik WEL gewoon kan "wheelien" door internet pagina's...

Iemand enig idee?

PS: Geen scroll muis is geen optie, en ook de bios settings op normal (AGP2x) ga ik ook niet aan beginnen, dit moet toch gewoon kunnen?

• ezwizard
Het is wel heel typisch dat zoveel van de problemen die ik post geen reply krijgen... heb ik nou echt zo'n pech dat ik alleen dingen meemaak die niemand ooit heeft meegemaakt? (lijkt me sterk) :?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik heb een logitech mouseman zonder wieltje. Maar als ik mijn middelste muisknop ingedrukt hou en naar beneden beweeg (ala scrollwiel) liep m'n compu ook regelmatig vast in W98 vanwege te hoge overclock. In ME draait ie gewoon op 420 en ik scrollen wat ik wil maar vastlopen doet ie niet.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• ezwizard
mmm das nie zo mooi, dus dat zou dan beteken dat je geen scroll muisje kan gebruiken in W98 SE (wat ik heb dus) in combinatie met IE?? (5.5) :( :( :(

• ezwizard
Lijkt me wel heel sterk dat Microsoft een scrioll muis verkoopt die niet met hun eigen systeem werkt???????

• ezwizard
OK !!!!!!!! Nou inmiddels alweer een paar dagen verder en VEEL gesurfd en nog steeds GEEN vastloper met bios 1005a...

YES !!!!!!!!!

(jullie moeten eens weten hoe lang me dit heeft geduurd... hoe lang dan? nou sinds ik de computer heb gekocht.... en wanneer heb je hem gekocht dan? nou ergens in november 2000...)

:) :) :) :) :) :) :) :)
Pagina: 1