Toon posts:

Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom eigenlijk nooit op dit forum, dus ik weet niet of deze vraag kan....
Ik kan aan een hele goedkope laptop komen van Compaq. Het is de 1246. Ik vroeg mij af iemand ervaring met deze laptop heeft? Want ik overweeg hem te kopen dus ik wil wel weten hoe ie is. Weet iemand toevallig nog een paar facts want die gast kon me er niet veel oververtellen...

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:37
Volgens mij is het Deze?

Arjan.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heeft iemand toevallig ervaring met dit "ding"?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:05

winnie

de poes...

Ik heb hem niet, maar als ik zo de specs zie, en hij is tyweede hands en hij is één tot twee jaar oud, dan zou ik er niet meer dan 1500 voor willen geven. Ik ben bang dat je toch snel uitgekeken bent op dit ding (hij heeft beperkt geheuge (32MB), geen TFT scherm, het is een amd op 380MHZ, 4.3GB). En uitbreiden is bij laptops in het algemeen een no-go. Dus na eenpaar jaar wil je iets anders en dan baal je als je veel voor dit ding hebt betaald. Er zwerven sowieso veel laptops in het tweedehands circuit, al dan niet gestolen (ook van deze moet je alle bonnen krijgen, om zeker te weten dat hij niet gejat is).

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

Toch best wel een leuk ding, maar inderdaad checken of ie gejat is en niet teveel voor geven

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

Topicstarter
Hij is niet gejat, en hij kost 1500,-.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

Best wel goede prijs, als je het geld hebt en je wilt de laptop echt hebben gewoon doen. Maar probeer er altijd iets af te krijgen :)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 13:33
Ik ben het er niet mee eens dat je er snel op uitgekeken zou zijn. Ik heb een half jaar geleden voor 1000 piek een P133 laptop gekocht, een hele mooie dunne.
Deze is prima als je er een beetje mee wil surfen en tekstverwerken. Er zit 48 mb geheugen in. Geheugen is belangrijker dan cpu vind ik.

Maar 32 is ook wel genoeg denk ik.

Waar je wel heel goed op moet letten is de batterij. Heeft deze nog een beetje capaciteit.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Met afdingen is het probleem dat het een goeie vriend van mij is :( ( :))

Verwijderd

Als je hem koopt moet je goed weten waarom je hem koopt. Voor tekst verwerken is dit een mooi ding, niet te duur voor een laptop en toch snel genoeg om snel te kunnen typen.

Aan gamen hoef je niet te denken, aangezien er maar een 2 Mb videokaart opzit, maar tekstverwerken en niet te zwaar programmeren moet zeker lukken.

Ik heb zelf een Dell Latitude CPi, een leuk ding om van je baas te krijgen, maar om te kopen is het een waardeloos stuk schoot. Bij 50% van de toendertijd (5 maanden geleden) gekochte laptops zijn de geheugensims/schijven of moederboarden kapot. En daar betaal je dan meer dan 5000 ballen voor (me baas dan gelukkig ;)).

Dus ik zou ook ff testen of die echt helemaal goed werkt.....

Suc6 ermee...
Pagina: 1