Ik heb het volgende probleem ik kan met internet explorer niet inloggen op bijvoorbeeld hotmail of internet bankieren bij de rabobank. Zodra ik een pagina ga bezoeken met https gaat het fout en krijg ik deze pagina kan niet worden weergegeven.
De systemen met dit probleem draaien allemaal Windows XP met Internet Explorer 6.0
Ik heb het volgende al gedaan.
Cookies en geschiedis etc verwijdert
SSL status gewist.
vertrouwde websites
Laatste updates
Firewall etc uitgeschakeld zodat alles open staat.
Als ik het op andere browser (Netscape) probeer geeft dit alles geen probleem. Maar ik werk eigenlijk alleen met internet explorer en wil dat zo houden dit is puur een tijdelijke oplossing.
Dit probleem komt vaker voor met computers met Windows XP heb dit al vaker gehad. Het kon alleen opgelost worden door Windows opnieuw te installeren al vind ik dit heel omslachtig dus hoop ik dat iemand het probleem kent.
Bij microsoft is niets te vinden over dit probleem
De systemen met dit probleem draaien allemaal Windows XP met Internet Explorer 6.0
Ik heb het volgende al gedaan.
Cookies en geschiedis etc verwijdert
SSL status gewist.
vertrouwde websites
Laatste updates
Firewall etc uitgeschakeld zodat alles open staat.
Als ik het op andere browser (Netscape) probeer geeft dit alles geen probleem. Maar ik werk eigenlijk alleen met internet explorer en wil dat zo houden dit is puur een tijdelijke oplossing.
Dit probleem komt vaker voor met computers met Windows XP heb dit al vaker gehad. Het kon alleen opgelost worden door Windows opnieuw te installeren al vind ik dit heel omslachtig dus hoop ik dat iemand het probleem kent.
Bij microsoft is niets te vinden over dit probleem