Toon posts:

TV-Kaart wilt niet videorecorder capturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leadtec winfast tv2000xp tvkaart, en een sharp videorecorder. Ik wil graag de beelden capturen van de videorecorder. Maar ik krijg geen beeld.
Met de sony handycam (analoog) lukt het wel om te capturen. Ik sluit hem aan dmv scart op de vcr en dan in de ingang van de tvkaart (precies het zelfde als de handycam).
Ik heb al gezocht hier op GoT, en daar zeggen ze dat hij op av kanaal moet, maar dat heeft deze niet.

Alvast bedankt :Y)

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Kan niemand mij helpen :( :P?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het kan zijn dat het scartblokje is gemaakt om het signaal naar de vcr toe te sturen, niet van de vcr af. deze blokjes zijn namelijk verschillend. (of je moet er eentje hebben met een schakelaartje daarvoor)

Hier staat tekst

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:47:
Ik heb een leadtec winfast tv2000xp tvkaart, en een sharp videorecorder. Ik wil graag de beelden capturen van de videorecorder. Maar ik krijg geen beeld.
Met de sony handycam (analoog) lukt het wel om te capturen. Ik sluit hem aan dmv scart op de vcr en dan in de ingang van de tvkaart (precies het zelfde als de handycam).
Ik heb al gezocht hier op GoT, en daar zeggen ze dat hij op av kanaal moet, maar dat heeft deze niet.

Alvast bedankt :Y)
Test eerst eens of je wel signaal op je video-in hebt.... dus bv door de vcr op een tv aan te sluiten met dezelfde kabel die je gebruikt voor op de tv-kaart...
Als dat niet het niet is, dan is het een beetje glazenbol kijken met de info die we krijgen....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !