Toon posts:

VIA chipset updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een moederbord met daarop de via chipset kt266/a, kt333/a
Nu wil ik hier nieuwe drivers voor installeren maar het lukt niet.
Ik heb de nieuwe VIA Hyperion 4in1 drivers drivers gedownload, is niet speciaal voor deze chips maar zou wel moeten werken.
Heb de instructies op het scherm gevolgd en als ik vervolgens mijn compu opnieuw opstart dan is er uiteindelijk niks veranderd.
Moet ik nou de drivers voor de shipset nog ergens apart laden ofwerkt het gewoon niet??
Ok hoop dat iemand kan helpen

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Surf naar www.viaarena.com en download dan diegene voor de oudere chipsets, niet de nieuwere Hyperion drivers

Direct link: http://www.viaarena.com/d...aspx?PageID=2&Type=1(kies windows XP, platform drivers)

De 4-in-1 driver package dien je te downloaden. Suc6!

[ Voor 8% gewijzigd door aramdin op 17-03-2005 15:43 ]

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Ook die heb ik geprobeerd en hetzelfde verhaal weer, alles gedaan opnieuw opgestart en geen verandering

Verwijderd

Hoe bedoel je er is niets veranderd. Heb je gekeken of de versienummers van de drivers zijn gewijzigd (via apparaatbeheer). Of bedoel je dat alles hetzelfde werkt en je geen snelheidswinst hebt?

De genoemde chipsets zijn erg oud ik verwacht niet dat nieuwe drivers performance winst opleveren voor deze chipsets. Zij hebben gewoonweg de aandacht niet, hoogstens een bugfix als er echt een kritieke fout gevonden zou worden. En misschien wel wat snelheidsverlies door optimalisaties voor nieuwere chipsets.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dat de versie nummers van de drivers niet zijn gewijzigd.
Ik snap dat het niet heel veel verschil zal maken maar ik probeer c&c generals werkend te krijgen en daar heb ik nieuwere drivers voor nodig

dank je wel iig

Verwijderd

Toch niet drivers voor je chipset? Waarschijnlijker is nieuwere drivers voor je videokaart. Waar zie je in Apparaatbeheer overigens de drivernummers. Overal waar ik kijk bij Stuurprogramma staat gewoon Microsoft : 8)7
Pagina: 1